Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Abu85 #60883 üzenetére

    Azt nem mondtam, hogy a minimális potenciális VRAM igény csökkentésnek nem lesz borzalmas ára más tekintetben. ;]
    Ezért nem vennék ilyen kártyát ennyi pénzért. Összehasonlíthatatlanul jobb ajánlat a 7900XT 20GB-al. De minimum 16GB-ot elvárnék 2023-ban, 1000$/€ magasságában.
    A több, mint két éve megjelent 6800XT-re is tudtak már 16GB-ot rakni, 650$ MSRP-vel.

    #60884 b.: "Az RT részegységek részben tehermentesítik a shader hardverelemeket, nem helyettesítik azokat, innen ered a sebesség előny."
    Captain Obvious... ;] És innen ered a nagy hátrányuk is, hogy rugalmatlanok, nem tudsz hatékonyabb működést elérni okos szoftveres megoldásokkal, mert kötött a hardver. Ha pedig mégis, akkor elveszik a kötött célhardver előnye, mert általános algoritmusokban nem tudod kihasználni.

    #60885 Abu85 : Láttam, elég durva. :K

    #60889 paprobert : Tudsz ilyenre példát? Engem a lassú játékmenetekben nem nagyon zavar a 30 FPS, de a megnőtt input lag ilyenekben is szörnyű. Ráadásul az esetleges képi hibák is sokkal látványosabbak, ha kevés az FPS. Szvsz sokkal jobb megoldás erre egy LFC vagy újabban FreeSync Premium címkéjű monitor, ami szépen, képhibák nélkül simítja le a megjelenítést. Én ilyenen játszom pl. Witcher 3-at, nagyjából 25-40 FPS kimaxolva RT-vel a 6800XT-men valós 1188P-n, és 30 felett már teljesen jó a képi élmény, 25-30 között elmegy, egyedül Radeon anti-lag kellett rá a körülményekhez képest jó input laghoz. De eszembe nem jutna DLSS2-3-al játszani, a DLSS2 minősége nem tetszett (és az FSR2-é sem), a DLSS3 növelt input lagja pedig elrontaná az egészet, pedig nem egy gyors játék egy pörgős FPS-hez képest.

    #60896 Abu85: "egy már kész képkockát csak azért nem kiküldeni a kijelzőre, hogy előbb generálj elé egy kevésbé friss, ráadásul potenciális képi hibákkal tarkított képkockát, a mélypont a rossz ötletek tárházában"
    Óriási +1. :K

    "Nem az a durva, hogy van ilyen, hanem az, hogy ezt el is lehet adni..."
    +1 erre is. :C Én egyébként a hagyományos DLSS/FSR-el is így vagyok PC-n, beállítok magas felbontást, hogy aztán alacsonyabb felbontásból összetákolt képet nézzem? :DDD
    Amíg nem volt ez marketingelve érdekes módon (és helyesen ;] ) senkinek eszébe nem jutott volna használni, pedig volt pár játék resolution scale-el, és driverből is lehetett eddig is GPU-s méretezést kérni alacsonyabb felbontáshoz.

    #60898 DudeHUN : Ez itt baj, 60FPS felett már folyamatos a kép enélkül is, akkor meg minek kapcsolnád be? Hogy generáljon be pár tökéletlen képkockát is a valódiak közé? :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák