Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• S_x96x_S

őstag

válasz Oposzumtoszó #424 üzenetére

>Szeretnék építeni egy ütős konfigurációt és a következő alaplapot szemeltem ki:
    >Szerintetek jó választás?

2 féle vélemény van:
    - 24, 32 magos procik kínzásához - X399 Refresh lapokat javasolják. ( nagyobb tápfelvétel, újratervezett, stb. )
    - Semmi gond a 1stGen alaplapokkal , bírják a 2nd Gen threadrippereket. ( AMD hivatlos válasz )

"His point is pretty simple, if you plan on getting one of the newer 24 or 32 core TR Gen2 models, get one of the newer X399 refresh motherboards, like the MSI MEG X399 CREATION -- don't buy one of these 24 or 32 core models and use an existing X399 board with the intention of overclocking."

AMD_james: "TL;DW. The existing motherboards won't have an issue with 2nd Gen Threadripper. How do I know? Unlike Buildzoid, I've got hands on time with the product (I have evidence of this as part of the Computex press event where I ran the blender head to head demos for the press). Overclocking is never guaranteed."

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/8tblso/buildzoids_thoughts_on_the_threadripper_2_32_core/

saját gondolat:
    - ha a 32mag + overlock fontos, akkor érdemes olyan alaplapot választani, amit az AMD a review kit be helyezett. ( ASUS ROG Zenith Extreme motherboard, rev 2 ; MSI X399 MEG Creation motherboard )

Mottó: "A verseny jó!"

Új hozzászólás Aktív témák