- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Venyera7 #468 üzenetére
Valószínűleg fogalmad sincs mit jelent a DX12, mire jó, és mik a TIER bekötési szintek. Mi legalább vettük a fáradtságot és utánanéztünk legalább laikus szinten. Nyugodj meg, első körben 2-3 Async compute/shader jön, ahogy a konzolokon is van. Erre tökéletes a Maxwell2 architektúra is. A TIER2 miatt egy picit több CPU-t fog kérni és ennyi.
Komolyan gondolkodj már kicsit a fejlesztők fejével is. Kiadsz egy olyan motort direkt GCN-re írva konzolokénál sokkal több DX12 fícsörrel és magas sávszéligénnyel... de hoppá a usereknek csak épphogy 20%-a tudja 60 FPS-en hajtani, a többiek meg 15-el. Noormális lenne az ilyen? Eleve az AMD kártyáiból sincs mindenkinél akkora brutál sávszél, hogy általános legyen. Majd ha szépen elterjed a HBM akkor.
Abu jól összeszedte:
DX12 Abu tollából
[link]Tehát a Maxwell2 egy kissé kiherélt, lebutított , visszafogja a fejlődést... de amúgy halkan hűvösen teszi a dolgát még mindig és DX11-ben FHD-n megy mint a meszes. Ettől függetlenül a Fury jó fejlesztés, csakhogy egy egész termékskálát rá kellett volna tenni a 3XX-ek helyett. Sajnos erre jelenleg nincs HBM kapacitás. Pedig ha mindkét oldalon elterjed a HBM, akkor igazi DX12 forradalom kezdődhet. Ehhez a fejlesztőknek is át kell állni agyban, és merészebben tervezni mondjuk egy FPS-t is több 100 egységgel, saját MI-vel, full rombolhatósággal stb... de a DX12 igazán a stratégiai,RPG játékoknak fog kedvezni, ahol sok async pipeline kell majd.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hobby elektronika
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Automata kávégépek
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Futás, futópályák
- Autós topik
- További aktív témák...
- Sapphire NITRO+ RX 480 OC 8 GB 11260-07-20G
- Eladó HASZNÁLT Asus Dual GTX 1070 OC
- XFX RX 6800 használt 12 hó, újszerű, 21 hó gar, Sapphire RX 6800 XT N+ 12 hó gar, VGA, Áfá-s számla
- INGYEN POSTA // MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB // GARANCIA 2025.01.06 // 169.990,-
- INGYEN POSTA // MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10GB // GARANCIA 2025.01.04 // 164.990,-