Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Venyera7 #468 üzenetére

    Valószínűleg fogalmad sincs mit jelent a DX12, mire jó, és mik a TIER bekötési szintek. Mi legalább vettük a fáradtságot és utánanéztünk legalább laikus szinten. Nyugodj meg, első körben 2-3 Async compute/shader jön, ahogy a konzolokon is van. Erre tökéletes a Maxwell2 architektúra is. A TIER2 miatt egy picit több CPU-t fog kérni és ennyi.

    Komolyan gondolkodj már kicsit a fejlesztők fejével is. Kiadsz egy olyan motort direkt GCN-re írva konzolokénál sokkal több DX12 fícsörrel és magas sávszéligénnyel... de hoppá a usereknek csak épphogy 20%-a tudja 60 FPS-en hajtani, a többiek meg 15-el. Noormális lenne az ilyen? Eleve az AMD kártyáiból sincs mindenkinél akkora brutál sávszél, hogy általános legyen. Majd ha szépen elterjed a HBM akkor.

    Abu jól összeszedte:
    DX12 Abu tollából
    [link]

    Tehát a Maxwell2 egy kissé kiherélt, lebutított , visszafogja a fejlődést... de amúgy halkan hűvösen teszi a dolgát még mindig és DX11-ben FHD-n megy mint a meszes. Ettől függetlenül a Fury jó fejlesztés, csakhogy egy egész termékskálát rá kellett volna tenni a 3XX-ek helyett. Sajnos erre jelenleg nincs HBM kapacitás. Pedig ha mindkét oldalon elterjed a HBM, akkor igazi DX12 forradalom kezdődhet. Ehhez a fejlesztőknek is át kell állni agyban, és merészebben tervezni mondjuk egy FPS-t is több 100 egységgel, saját MI-vel, full rombolhatósággal stb... de a DX12 igazán a stratégiai,RPG játékoknak fog kedvezni, ahol sok async pipeline kell majd.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák