Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
Látom "megértetted" a lényeget ennek megfelelően sikerült is belém kötnöd fölöslegesen, és értelmetlenül - nem mellesleg nem egy-egy általam is írt post gerjeszt vitát hanem ez amit te csinálsz..
Lehetséges, hogy több AMD kártyát használtam mint te, de NV-t szerintem biztosan. Ezt csak azért mondom, mert bár nyilván nem lehet olyan szakértő mint tede elég jó összehasonlítási alapom van.
Ez alapján mutattam rá arra, hogy igenis fontos hány illetve milyen drivert ad ki a gyártó mert az általában nem oktalanul történik, hanem a különböző játékokhoz optimalizálásokat tartalmaz. -
djculture
félisten
Végül is igen félre érthető de a cikket se árt elolvasni hozzá.. [link]
félreértések elkerülése végett már az elején leszögezzük, hogy bizonyos funkciók támogatása különböző szinteken történhet. Ezek TIER_1, TIER_2, TIER_3 – és így tovább – jelzéssel vannak megkülönböztetve. Ezek jelentése minden funkció esetében eltérő. Például a bekötési modell esetében megvan szabva egy bekötési tábla, ahol a különböző szintek képességei le vannak írva. Ugyanez igaz a Tiled Resources funkcióra, amelynek megint van egy teljesen különálló táblázata erre. Az architektúrák ezeket teljesen különállóan támogatják.
A legtöbb változás a Tiled Resources esetében történt, ahol szigorításokat kapott a TIER_2 szint, így az első generációs GCN nem fért be, illetve a TIER_3-as szint csak a 64x64x64-es méretű 3D-s textúrákat fogadja el. Utóbbi a Microsoft legfurcsább döntése ugyanis az Xbox One és a PlayStation 4 konzolokban található GCN architektúra 64x64x4-es méretű 3D-s textúrákat támogatnak, és a DirectX 12-nek lesz egy mono specifikációja kizárólag az Xbox One-ra, amely ezt kezelni is tudja, de az átfogó támogatást kínáló normál DirectX 12 nem fogadja el. Utóbbi azt is jelenti, hogy ha az adott fejlesztő nem dolgozza át PC-re a konzolon használt formátumra írt rendszert, akkor képtelen lesz a 64x64x4-es méretű 3D-s textúrákra optimalizált effekteket PC-re menteni. Vagy úgy is fogalmazhatunk, hogy a PC-re mindenképpen különálló támogatás kell. Öröm az ürömben, hogy a Vulkan API mindkét opciót támogatni fogja egy-egy opcionális kiterjesztéssel, tehát oda átmenthető a konzolokra írt rendszer, bár a második generációs Maxwellhez ezt akkor is át kell majd írni.
-
bluyoo
nagyúr
Igen ezt a tesztet olvastam. Meg is lepődtem a hűvös és csendes értékelésen, hiszen láthatóan spórolós példány.
Mindenesetre postával 32K-t nem ad érte. Mondjuk érthető az Asus kártyája 31K-ból meglett volna.
Csak kíváncsiságból, te mennyit adnál érte?(#54862) Knobber
Köszi! A Gigabyte még talán elmenne árban, kár, hogy Giga.
Bár 20-ról tornáztuk fel a keretet 30-ra, szóval korántsem biztos hogy rábólintana az árára.
A Sapphire árára meg biztos nem.
A leendő tulaj csak és kizárólag a Sony Vegas miatt vásárolja, semmi játék .... -
bluyoo
nagyúr
Hát nekem az Asus Glaciator jut eszembe. Arról pedig nincsenek olyan jó emlékeim.
(#54858) Steve198310
Hát én is jobban örülnék egy hőcsöves megoldásnak.
De most beszéltem az "ügyféllel" annyit nem ad érte.
Asus HD7850 DC2 TOP 2 Gb -ot sikerült majdnem szerezni annyiért. A különbséget ő is látja.(#54858) Steve198310
Köszi! -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte RTX 4080 XTreme WaterForce 16GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- ZOTAC Twin Edge RTX 4060 Ti 8GB OC 8GB GDDR6 Videokártya!
- SAPPHIRE RX 9060 XT NITRO+ 16GB GDDR6 Videokártya!
- SAPPHIRE Radeon RX 9070 XT NITRO+ 16GB GDDR6 Videokártya! BeszámítOK
- MSI RTX 4060 VENTUS 2X WHITE OC 8GB GDDR6 Videokártya!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3620
- PlayStation Network (PSN) ajándékkártyák, feltöltőkártyák áron alul!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő