Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #3778 üzenetére

    Miért ne hozna dupla FPS-t? A két képkockát teljesen külön számolja a két GPU. Nem kell itt semmilyen feladatmegosztás.
    A kérdés az, hogy érdemes-e DX9-ben Parrallax Occlusion Map-ot használni. Az virtuálisan ugyanazt a hatást eredményezi, mint a tesszelláció, csak feleakkora sebesség mellett és az Anizo szűrés alkalmazását is mellőzni kell.
    Senki sem kötelezi az embereket cserére. Jönnek az új technikák, de ettől még az Unigine Heaven is fut DX9-es karin is. Ha szeretnél tesszellálást, akkor váltanod kell, ha nem, akkor maradhat a régi karid, mert futni fog minden gyengébb grafikán. Ezért érdeklődik ilyen sok fejlesztő a DX11 iránt. Egyszerűbb lesz a munkájuk, gyorsabb lesz az új eljárások mellett a grafika is, és még a kompatibilitást is mesterien megoldja az API. :)

Új hozzászólás Aktív témák