Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VGYke

    addikt

    válasz bobalazs #138 üzenetére

    Megjött a válasz, de nem igazából értem:
    I apologize for the late delay in a response. We've been very busy responding to tickets and are trying to get through them all.
    Can you recreate the crash and then send in your logs?
    To send to your log files:
    1) Open the Raptr client
    2) Right click on the Raptr icon in the system tray
    3) Click on Help, then Feedback.
    4) In the window that appears, check the box at the bottom (Send log file).
    5) In the text box, please either describe the issue or paste the ticket number for your issue.
    6) Hit send.
    7) Post back here when you have sent your logs.
    (Note: Make sure that you quit out of any game you are in before you send in your logs.)

    Tehát valamilyen log fájlt kellene elküldenem, jobb klikk a helpen, feedback, stb módszerrel.
    De hol a francba találom a log fájlt?
    A program könyvtárában egyáltalán nem találok aktuális dátumú fájlokat (a legfrissebb egy 01.31 dátumú install.log fájl és ettől csak régebbiek vannak), a C:\Users\Felhasználó\AppData könyvtárakban meg nem akadok a Raptr nyomára...
    Szóval mit küldjek el, vagy hiányos angolom miatt mit értek félre?
    Minden segítséget nagyon köszönök!

    kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

Új hozzászólás Aktív témák