Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz S_x96x_S #2716 üzenetére

    Állítólag az "Unreal Engine" - kapott egy kis optimalizációt

    ...a kódfordító motorhoz (compiling), és nem a játékengine-hez magához.

    de ezen kívül tud valaki még valamit, hogy az UE - mennyire támogatott több core -on ?

    Úgy tudom 64 szálig skálázódik. *Doppergés* függően attól, milyen jellegű terhelést kap.

    Ez a fő probléma a fejlesztés terén: bizonyos dolgokat tök szépen lekezel az UE, de nagy általánosságban nehéz a párhuzamos multi-thread megfelelő leprogramozása. Szóval az UE motoros játékok többsége jelenleg jobban szereti a magas IPC-t, mint a több szálat.

    Nézd meg az SW: Jedi Fallen CPU teszteket, az i3-8100 (4 mag / 4 szál) kb. olyan teljesítményt nyújt, mint a Ryzen 5 3600 (6 mag / 12 szál). Az i5-8400 (6 mag / 6 szál) pedig lelépi az R9 3950X-et is...

Új hozzászólás Aktív témák