- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Zeneszerkesztő és DJ topic
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eboostr
aktív tag
Sziasztok, rendeltem egy telefont az oldalról, kb. 20 napja azt írja hogy célországba elküldve, viszont nem tudom hogy hajóval vagy repülővel jön? Sokallom már az eltelt időt..
-
user26
senior tag
Sziasztok!
Aliexpress-n rendeltem egy terméket, majd vártam, hogy megjöjjön a csomag, tegnap délután kaptam 1 SMS-t a Magyar Postától, hogy küldeménye vámkezelésének megkezdéséhez a posta.hu/vam oldalon ellenőrizzem a teendőim.
Letöltöttem, kitöltöttem a nyomtatványt, és el is küldtem emailba.
Majd egy ilyen választ kaptam:
"Rendelt küldemény esetén szükségünk lenne a rendelés visszaigazolásra, mely tartalmazza a rendelt áru nevét és értékét. Továbbá a szállítási és végösszeget."Gyakorlott rendelőnek lehet egyértelmű, hogy most mit kell elküldeni, és az hol található, de számomra jelenleg nem.
Ezt a "rendelés visszaigazolást" hol találom, az Alin ?
Egyszerű OTP-s WEBkártyás rendelés volt, emailban nem kaptam semmi értesítést az Alitól.
Vagy csak le kell fényképezni a rendelés részleteit, és azt elküldeni ? -
gg72
veterán
Most sikerült elindítanom.
A DHL nyomkövetési oldalán egyértelműen látszik, hogy az adott csomagszámú csomagot nem én vettem át ("signed for by") és nem abban a városban, ahol én lakom. Egyszerűen adtak egy fals számot, vagy összekeverték őket. De nem tudom kideríteni, hogy mi a hiba, mert azóta egyik üzenetemre sem válaszoltak, így ment most a dispute. -
válasz
tibi970307 #22192 üzenetére
A postának az e-mail nem célravezető mert 30 nap mire válaszolnak
Telefonos ügyfélszolgálat, ránézetsz a számra, hogy ő is azt látja-e, elkéred a Újpesti Posta 1 telefonszámát, megkéred őket, hogy nézzék meg, nem-e a te neved szerepel a küldeményen, ha igen akkor átküldeted hozzád, ha nem akkor jelzed az eladónak, hogy rossz nyomkövetési számot adott meg.
Első körben írj az eladónak hogy ez a szám nem a tied mert teljesen más a a település, csinálj egybefüggő képet a nyomkövetésről és mellékeld. A reakciójától függően tovább. -
tibi970307
tag
Sziasztok!
11.11-kor rendeltem két falilámpát.
Ma kaptam e-mailt, hogy Package Delivery Failed. Követési számmal megnéztem, Újpesti Posta 1-nél van, azt írja, hogy a csomagot elraktározták és a vásárló értesítve. Ez szép és jó, csak hogy én Hajdúböszörménybe várnám a csomagot. Ilyenkor mi a teendő? Postának írjak e-mailt? Lehet hetekig várnom kell majd a válaszra. -
Munkanappal kell számolni. Az hogy a 11. vagy a 13. nap nyitod a dispute-t nem igazán számít.
De ez nem igazán világos: Nov. 28-án küldtek el nyomkövetés szerint egy csomagot, aminek a címzettje azonban nem én voltam
Beírtak egy nyomkövetési számot, abból nagyon nem jön elő a címzett, mert azt bizony sehol sem könyvelik adatvédelmi és technikai okokból sem a küldeményhez. -
gg72
veterán
Nov. 28-án küldtek el nyomkövetés szerint egy csomagot, aminek a címzettje azonban nem én voltam, így azonnal írtam az eladónak, aki több levelemre sem reagált, így ma akartam nyitni dispute-ot, de nem engedi a rendszer:
You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s).
Pedig akárhogy számolom, nov. 28. óta már eltelt 10 nap, vagy Kínában máshogy számolják?
Mi tegyek? -
#22794752
törölt tag
Nyomkövetésnél nincs Sanghaj. Kínaiból fordítva is ugyanez-
Shenzhen processing Center, Export Direct Seal
2017-10-29 06:19
Shenzhen, opened for export
2017-10-29 05:07
Guangdong Shenzhen Collection Center, has left, the next station processing center
2017-10-29 05:03
Guangdong Shenzhen Collection Center, has been issued
2017-10-29 05:00
Guangdong Shenzhen Collection Center, has received
2017-10-28 09:49Szerk: Egy másik csomag viszont belefutott. Akkor annál türelmesebb leszek.
-
-
Krogoth
senior tag
válasz
#22794752 #22182 üzenetére
Jah.
Nálam a rekord 2 hónap. Nyomkövetős.
-
#22794752
törölt tag
Szerintetek van még realitás arra, hogy egy nyomkövetéssel feladott, másfél hónapja "célországba elküldve" státuszon álló csomag megérkezik még?
-
hevizms
addikt
Köszönöm.
Az igért dátum a megérkezésre dec 8-16
A most megadott trackingre ezt irja a DHL.huÉrtesítés kérése a küldemény helyzetéről Kedd, December 05, 2017 at 16:40
Feladó terület:
HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Címzett terület:
BUDAPEST - SIOFOK - HUNGARYUgyanez angolul a dhl.com-on:
Shipment information received
Sign up for shipment notifications
Tuesday, December 05, 2017 at 16:40
Origin Service Area:
HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area:
BUDAPEST - SIOFOK - HUNGARY -
galaxys80
veterán
Rendelt valaki mostanában esetleg Aliról BT fülhallgatót?
Jól jönne valami vélemény, tapasztalat, mert elég nagy a szórás.
Max 25 dollárig keresnék. -
válasz
hevizms #22174 üzenetére
Nem igazán tudsz vele mit kezdeni, nekem is volt hogy nem élt a nyomkövetési szám, minden üzenetemre azt válaszolta, hogy feladta, várjak még.Végül megjött teljesen más volt a száma mint amit nekem beírt a vásárláshoz.
Biztos van olyan akinél egyszerűbb bejelölni hogy feladva mert nincs épp raktári készleten, mert a 60 napos határidőbe (nálad persze kevesebb) az az egy hét késés belefér.
DHL esetén meg lehet akár 1 hét is mire a tényleges kezelésébe kerül az elektronikusan igényelt csomagazonosítóhoz tartozó csomag. Mint írtam egy csomó ha, lehet gondolkodni rajta.
Kérdés legfeljebb az, hogy az megkapási ideje beleesik-e a az első számod megkapásától számított szállítási időbe, a DHL-s 9-18 napba. Ha igen akkor nincs gond. -
válasz
hevizms #22172 üzenetére
kérdezi hogy mennyit írjon a csomagra, gondolom megírtad neki, hogy úgy 13 éve nem ezt veszik figyelembe a vámosok.
A többire meg csak feltételezések lennének a válaszok, most van egy élő nyomkövetési számod, ha DHL akkor pár napon belül kézbesítik, lényegtelen az előző sztori. -
hevizms
addikt
Szerintetek az normális jelenség hogy veszek valamit ami DHL postázással van írva.Ir egy csomagszamot,ami a mai napig nem él.Közben 3 levélváltás van mert kérdezi hogy mennyit írjon a csomagra,aztán meg hogy erősitsem meg hogy vállalom az esetleges vámolást stb .Időhuzásnak tűnt.Nem is aggódtam.Gondoltam perpillanat nincs neki raktáron, aztán majd küldi.Viszont most hogy ráírtam miért fals a tracking szám,válaszul adott egy másik számot,ami a DHL oldalán megjelent.Végcélként a városom ahol élek,szóval akár még az is lehet.Aggodjak?Miért másik szám és miért csak akkor közli velem amikor számon kérem? Ja és 5-ike a bejegyzés dátuma.Szoval 3 napja volt az első bejegyzés,nem most találta ki.Szerintetek?
-
Tényleg úgy működik, hogy ha megérkezik akkor azt leigazoljuk, ezután még van 15 nap probléma esetén a dispute indításra. Ez lenne a Confirm Goods Received gomb. Ez még nem értékelés.
Ilyenkor persze előkerül az értékelés ablak, de azt nem kötelező azonnal kitölteni, mert még van a 15 napos dispute indítási lehetőség és ha nem megfelelően áll hozzá a probléma rendezéshez akkor azt azt értékeléssel tudod még "kompenzálni".
Az értékelés később a Manage Feedback menüpont és ott a Orders Awaiting My Feedback fül listájában ott van ez a vásárlás.Csak akkor kapja meg a pénzt az AliExpresstől ha a vevő leigazolja a megérkezést, vagy ha záródik a vásárlási folyamat általában a 60. napon automatikusan (Ez a dolog: Your order will be closed in: 39 days 48 minutes ).
Semmi garancia nincs sajnos, az eladó is és a posta miatt is meghiúsulhat az hogy megkapod.
-
Visszaigazoltad már azt hogy megérkezett?
Mert esetleg az a gondja, hogy mivel ez nem történt meg addig bizony ő nemkapta meg a vételárat az AliExpresstől és az újraküldéssel dupla mínuszban lesz pénzügyileg.
Az értékelésnek nincs jelentősége a visszaküldésre, visszaküldi és mégsem kapod meg mert a posta elveszíti, akkor szerinted kinek nem jár az 5 csillag. -
Tod_5
csendes tag
Üdv!
Rendeltem egy fali matricát,öde rossz méretben küldték el.
Küldtem képet az eladónak, elsőre azt mondta hogy nem, ők jó méretet küldtek. Másodjára is küldtem képet, hogy jobban látszódjon a mérethiba, ekkor elismerte, majd felajánlott egy újraküldést. Mondom OK. Most viszont azt kéri, hogy még ma adjak neki 5 csillagot a vásárlásra. Ha megadom neki, akkor mi a garancia arra hogy megkapom a jó méretűt? Meg utána hogy tudok reklamálni, ha nem?
Köszönöm. -
tgabe25
tag
Igen a DHL volt
Ja értelek márén mindenképpen a fizetett összegtől számoltam volna, de így már értem és köszönöm is, ha legközelebb lesz hasonló akkor tudom hogyan számoljak mert van tervben pár olyan is ami nem sokkal de nagyobb összeg lehet.
Az publikus, hogy miért kerülöd őket? 2x rendeltem úgy, hogy a DHL volt a szállító, egyedül csak az nem volt szimpatikus, hogy hiába jeleztem hívjon fel mikor én következek a szállításban csak akkor hívott mikor már a helyszínen volt. Amikor átvettem a futár akkor is rohant mint a szélvész, így hiába lakok 2 percre a munkahelyemtől akkor is rohannom kell nagyon. -
válasz
tgabe25 #22162 üzenetére
Ugye DHL volt? Ők így számolnak. Írom hogy miként (Én kerülöm őket szállítás témában.)
Számok:
Vámalap: 20600 Ft
DHL kezességvállalás díj 5990 Ft
Áfa számítása: 20600+5990 = 26590 Ft ennek az áfája 7179,3 Ft
Fizetni fogsz 13169 Ft-ot és megkapod a csomagod.
A reakciódat csak szép szavakkal -
tgabe25
tag
Na update van a dologban. Pontosítanék pár dolgot, 83,1 euro volt a teljes pontos fizetés, ebből jött le a 6 dolcsis kupon. És az érdekes, hogy a kupont nem nézték fizetőeszköznek így 77 euro-val számoltak. Jött a tájékoztató, hogy végeztek a vámolással. Így a következő összegek jelentek meg:
Vámalap: 20600 -> és ebből az alapból lett 7179 ft az áfa értéke.
Nos én úgy gondolom, hogy az lenne a helyes számolás ha a vámalapot megszorozzuk 0.27-tel és akkor megkapjuk az áfá-t. Nem nagy pénz csak akárhogy számolok más módszerekkel akkor is 5562ft-nak kellene kb. lennie. Esetleg lenne más egyéb költség is? Mert azt nem írja, de ismétlem nem görcsölök rajta mert nem nagy összeg csak próbálom megérteni a számolás logikáját mert ha legközelebb is rendelek esetleg nagyobb összegeset akkor még nagyobb lehet az eltérés ami kellemetlen lenne. Gondolom ha a tájékoztatót megkaptam akkor holnap jön a futár. -
válasz
DjKoxi #22159 üzenetére
Ha ott veszed meg azt az árat kell fizetni ami ki van írva. Hivatalosan EU-n belül a számlát a vevő országában használt Áfával számolva kell kiadni. Van amikor ez nem sikerül.
Amikor fizetnél, még az összesítő oldalon látnod kell, ha így számolnák és csak azután fizeted ki. -
-
válasz
DjKoxi #22157 üzenetére
Vám eleve 0 %, akár egyet, akár 3-at veszel.
A mai árfolyamon a vámérték 26013 Ft az áfa így 7023 Ft
Az UPS eljárási költsége az érték 2.5%-a, de minimum 4500 Ft (Mert ezzel szállítják: UPS Express Saver)
Ezek akkor összesen 11523 Ft
Attól függően hogy melyik banknál fizetsz az ár változhat. Mondjuk Erste Visa kártyás fizetés esetén az 97.8 $ = 26016 Ft + a 11523 Ft = 37539 Ft 1 db. -
DjKoxi
senior tag
Üdv!
Robotlámpa
Ilyen lámpákat szeretnék venni. Ha jól értelmezem akkor egyesével érdemes rendelni akkor nincs vám, a 27% áfa viszont mindenképp hozzáadódik az árhoz?
Valaki meg tudja nézni Ft-ban mennyibe kerülne nekem ez a lámpa mire hazaér?
Köszönöm szépen a segítséget! -
válasz
#81556480 #22154 üzenetére
A vásárlásnál az Order Status oszlopban mi van írva? Nem az hogy Closed? Mert annak dátumától van 15 napod valamit még reklamálni. Látszódni kell a Open Dispute linknek is, ha ez nincs akkor ennyi volt a téma, már semmi lehetőség nem áll rendelkezésre a pénz vagy az árút megkapni.
Ha Finished a státusz, akkor is ugyanez van. -
#81556480
törölt tag
Hali!
Most jutott eszembe hogy nem jött meg egy júliusi rendelésem. Mégpedig ez: [link]
Ez a track numberem: RQ231030277SG én nem tudom megnézni mert folyton hibát ír valamiért. pár hete mintha a szingapúri postán lett volna eszerint.
Szóval mit érdemes tennem? gondolom semmit
-
válasz
Mosqu!to #22151 üzenetére
Csak így, Az AliExpress csak a vásárlást védi.
Felveszed az eladóval a kapcsolatot és rendezitek.
Annyit lehet tenni, hogy ha nem megfelelő a garanciális dolgokhoz a hozzáállása, jelezni az AliExpressnek hogy ugyan vállalt ilyet, de nem működik. Hogy erre ők mit lépnek viszont nem tudom, nem volt ilyen szituációm. -
tukko1
aktív tag
Sziasztok! Létezik valami féle aliexpresses ajándék kártya? Ajándékba szeretném adni? Az is jó ha valami féle kód!
-
juhlaci
tag
A kicsi kínai ezt írta a törött tükör postázással kapcsolatban E-ACE KÍNA: Hello, barát
Ez az új nyomon követési számot a megrendelés: RG694863233CN.
Küldünk ki a csomagot a két nap
-
kippedli
tag
Sziasztok. Elég sok csomagom vámolták már meg így már van tapasztalatom vámmal, legnagyobb csomag kb 700usd volt, kifizettem a áfát plusz postai díjat és kész. Most viszont rendeltem egy csomagot DHL-el és kb 4000usd. Valami fog változni?
-
tgabe25
tag
Kevertem egy másik csomagommal, tényleg DHL hozza
akkor kb jól számoltam, köszönöm a választ, nagyon segítőkész Topikgazda vagy
Egyenlőre csak az első sms-t kaptam amiben az állt, hogy írjak az e-mail címükre az általuk megadott tárggyal és az e-mail címemből látván küldik a tájékoztatást a vámkezeléssel kapcsolatban.
-
válasz
tgabe25 #22138 üzenetére
Ha a DHL-től kaptad az sms-t akkor ők fogják rendezni az átadásig a dolgot. Az 2-3 nap.
Itt a Posta nem jön szóba.
Ha összesen 80 $-t fizettél, akkor úgy 21140 Ft a vámérték, az áfa 5079 Ft, erre akkor még a kezelési költség, így kb 11700 Ft-ra számolj amit kézbesítéskor fizetsz nekik.
Azt megadták, hogy hova és mit küldjél be? A DHL vámkezelési nyomtatvány linkje is az Összefoglalóban a Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél. -
tgabe25
tag
Üdv!
Korábban írtam van egy 80 dolláros csomagom Ali-ról. Kaptam az sms-t a dhl-től, hogy vámkezelésre kérik az adatokat. Nos ha jól számolom akkor 5990 vámkezelés plusz 80*dollárárfolyam azaz kb az is 6 ezer fele lesz és ennyit kell majd fizetnem(kb összesen 12k?)? Mennyi idő szokott lenni az adatok beérkezéséhez képest a kiszállítás? Illetve trackingnél a magyar posta van megadva, azaz ha átmegy a vámon utána a posta hozza mint hagyományos postain maradó csomagot?
Lehet volt már ezekre válasz de akármennyit görgettem vissza nem találtam, és a leírások alapján ennyit tudtam összehozni, első vámolásos csomagom lesz így tapasztalatlan vagyok ilyen esetekben.
-
Turbobacsi
senior tag
helyzetjelentés: 12 db 11.11-es rendelésből már csak 4 van úton
-
juhlaci
tag
Szét tudtam pattintani csak ha így nem bírta a szállítást akkor az 1.5 mm es tükröt szólóba, hogy tudja becsomagolni. A LED kijelző nem sérült szerencsére de így nem az igazi. Köszönöm a Topik gazdának is, akkor most már csak bízzak, hogy el fogja küldeni. JAAAAA majd elfelejtettem ezt az üzenetváltás nem a Nyílt vitában írtuk le hanem síma üzenetben mert tegnap azért én több üzenetben elküldtem neki a nem tetszésem. A Vitára még nem válaszolt, akkor mit javasoltok.
-
juhlaci
tag
Próbálja először a Dvr gépet.
Ha a Dvr gép normálisan működik, küldhetünk Önnek üveglapot vagy visszatérítést
egy részét pénz. A válaszom az volt, hogy küldje az üveglapot (ill. tükröt) . A vitát pedig akkor zárom le ha megérkezik. Mit csináljak, ha kéri, hogy zárjam le a vitát? Lehet ezt hosszabbítani, ha belép az ALI? -
válasz
juhlaci #22126 üzenetére
Annyit azért vegyél figyelembe, hogy ha te nem jelezted azt hogy megérkezett, ezért az eladó még nem rendelkezik a pénzzel, az AliExpressnél van.
A vásárlók felé előírt egyik szabály az, hogy a megérkezést leigazolja és ha gond van a termékkel akkor 15 napon belül dispute-t indít.
Ha én eladó lennék, biztos jelezném az AliExpressnek, hogy ugyan reklamál a vevő, igaza is van, de nem tartja be a szabályokat és amíg ő nem kapja meg a pénzt az AliExpress-től, nem kíván semmit sem tenni, mert sem a cserét nem tudja addig rendezni, sem a a pénz nem jár vissza, amíg a hibás termék nincs nála.A fogyasztóvédelmi szabályok nálunk szerint nálunk is csak akkor kapsz másikat vagy pénzt vissza ha visszajuttatod a hibás terméket a kereskedőnek. Itt sem működik másképp.
Ami ez a számláló mutat az lenne meg nem érkezési vásárlói védelem: Your order will be closed in: 42 days 2 hours 57 minutes.
Maga a vásárlási folyamat befejeződik akkor, amikor kézhez vesszük a terméket, a logikus következtetés az, hogy akkor a Your order will be closed teljesül.
Ezért kell leigazolni. -
juhlaci
tag
válasz
juhlaci #22115 üzenetére
Most kérdezte az eladó, hogy a CAR DVR normálisan működik? Én pedig írom neki. Nem működik! Törött. A posta költség vissza 29$. Az új tükör 27.99 $. /// Kíváncsi leszek mi fog belőle kisülni. Még van 48 nap a zárásig addig levelezünk, Az árú megérkezésre nem kattintottam.
-
ALI77
újonc
Tisztelet mindenkinek!
Első ilyen rendelésem, ahol ilyet tapasztaltam, hogy a vásárló védelem az általános 60. nap előtt lejárt, volna. Amikor rákérdeztem az eladónál, hogy miért is jár le a rendelést követő 30 napon, mikor termék még sehol, automatikusan hosszabbított 15 nappal. A hosszabbított vásárlóvédelmet követően a rendelés státusz átváltott "Order Completed" státuszba miközben a csomagkövetés a "The item has arrived in the country of destination" lépcsőnél jár. A TN a 17track oldalon követhető. A Magyar posta oldalán nem látni semmit, pedig más terméknél ennyi idő után már rég látszani szokott. Az eladó csak annyit írt van 15 napom, leírta amit a 17track szerint utolsó eseményként én is látok, és ha kell még hosszabbít. Vásárlóvédelem még ketyeg, de kérdés az lenne, hogy erre nyissak most Disput-ot vagy várjak?
-
Met
nagyúr
Sziasztok!
Rendelte megy ilyen banánszeletelőt.
Meg is jött csak az a baj hogy ahogy "vagdosok" a műanyagba is belevág és a pengén szépen ott a sárga sorja.
Próbáltam hogy kb. 10 percig vagdostam a semmit hogy hátha lekopik de utána is sorjázott.25.-én írtam az eladónak (open dispute), leírtam mi a gond, csatoltam képet.
Másnap válaszolt hogy hétvége, ennyi meg annyi a szállítási idő és ha gondom van írjak másnap.
Még aznap írtam hogy semmi gond, leírtam korábban hogy mi a probléma meg ott a kép.
27.-én jött a levél hogy Seller has extended Purchase Protection for you.
28.-án megint írtam neki hogy mi a helyzet, azóta csönd.
12.03.-án megint írtam neki azt amit először és újra csatoltam a képet.
Meddig mehet ez így? -
busman
veterán
Sziasztok! Történt meg már valakivel, hogy minden ok nélkül tiltották a fiókját? Mit lehet ezügyben tenni?
-
válasz
juhlaci #22112 üzenetére
Ez így valóban használhatatlan, de azért arra is számolj, hogy az AliExpress azt fogja mondani, hogy visszaküldés után a a csere vagy pénz vissza. A postaköltsége ennek a terméknek még idén feladva 7610 Ft.
Az eladó azt írja, hogy 1 hónapon belül történik vele valami akkor cseréli újra és fizeti a visszaküldés költségét. -
#22794752
törölt tag
Sziasztok!
Kénytelen voltam a dispute intézményével is megismerkedni. A végén jár a dolog.
Elvileg belépett az Aliexpress.Nyílt egy új ablak 'AliExpress' Proposal' névvel. Jól gondolom, hogy ez maga az Ali?
Javaslatra ennyi van: 'Proposal: Refund Only'Itt annyit kell tenni, hogy elfogad/accept, és visszakapom a vételárat? Erre kattintással lezárul a dolog, bankszámlára visszakerül a pénz?
Elnézését, ha nagyon láma, mentség, hogy első. -
válasz
csraji #22102 üzenetére
Teljesen normális, mert az Észt posta szállítja és tranzit országon keresztül jön ahova meg kell érkeznie és ahonnan el kell indulnia ezért van kettő indulás és onnan jön Magyarországra.
Az enyémre ez volt a 17track-n
2017-10-17 11:09 HU, Szeged , Final delivery
2017-10-17 07:30 HU, Szeged , Arrival at delivery office
2017-10-10 21:45 HU, Budapesht, Arrived at Inbound OE
2017-10-09 21:17 HU, Budapesht, Bag arrived to Import OER OE
2017-10-06 08:15 DEHNHY, Left outbound OE
2017-10-06 08:15 DE, Frankfurt, Left outbound OE
2017-10-04 09:17 XX, SHENZHEN Replace, Left Wharehouse
2017-09-29 13:34 CN, Hong Kong 1620, Shipment
2017-09-29 13:34 CN, Hong Kong 1620, PostingItt szoktam követni.
-
csraji
csendes tag
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni egy rendeléssel kapcsolatban.(RO353910514EE) November 11-én rendeltem egy autós rádiót , el is indult ahogy kell, de 16 -án megakadt “outbound in sorting center” státuszban. Sokáig nem is volt új státusz , tegnap lett kapott újat , de megint ugyanezt. Szerintetek ez normális? Illetve track17 nem mindig találja, inkább csak a global.cainiao . Magyar posta se lát még belőle semmit. Köszi előre is a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gerner1
- Android szakmai topik
- Gyúrósok ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 25
- Ukrajnai háború
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- További aktív témák...
- Eladó egy 34" GIGABYTE M34WQ Ultrawide 144hz gaming monitor!
- ÚJ, GARIS! Dell Latitude 5450 - 14" FHD / Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVMe SSD / HDMI 2.1
- Acer NITRO V 16 Gamer Tervező Laptop -35% 16" RYZEN 7 8845HS 16/1TB NVIDIA 4060 8GB FHD+ 165Hz
- AppleCare+ biztosítás és kiterjesztett garancia - Apple hivatalos biztosítás - Számlával
- Új Acer Predator HELIOS NEO 16 Gamer Tervező Laptop -35% i9-14900H 32/1TB RTX 4070 8GB 2,5K 240Hz
- Xiaomi 10W töltő nem használt
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Slim 1TB + 2 Joystick! Olvass!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- LG 48GQ900-B - 48" OLED - 3840x2160 - 138Hz / 0.1ms - G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest