Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Graphics #40 üzenetére

    A garancia nem arra szól, hogy 12 évig nem fog meghibásodni a termék, hanem arra, hogy ha mégis, akkor a Seasonic kárpótol érte*, ha kiszeded a cuccot és megfelelsz a garanciafeltételeknek. De hát ha erre kerül a sor az már koránt sem lesz gondtalan használat - ezzel a kényelmi faktorral a rossz üzletkötők szoktak érvelni, a dolognak valójában csak az anyagi oldalát kell vizsgálni. Ami valóban történik az olyan, mint ha a termék árába építenének egy biztosítást az anyagi kárra. Jelenleg olcsóbb az, ha ezt a további "biztosítást" amit ezekkel a hosszú garanciaidős termékkel árulnak nem kéred, helyette azonos műszaki tartalmú, de rövidebb garancia miatt olcsóbb eszközt vásárolsz, s az árkülönbözetből magad fedezed a hibalehetőség ellen.
    Pl. vállalati ügyfelek egyáltalán nem kajálják be ezt a hosszú garancia dolgot és teljesen hidegen hagyja őket, hogy hány évet írnak a dobozra, ők nem ezzel próbálják megfogni a support minőségét.

    *a kárpótlás módját ő dönti el - ahogy azt mások megjegyezték kifutott termék helyett lehet, hogy olyat kapsz, ami jobb modernebb, de az is lehet, hogy olyat ami neked nem szimpatikus, de legalábbis bizonytalan, nincs ráhatásod, míg ha elraksz x forintot a párnacihába abból majd te tudod eldönteni, hogy milyen csereterméket vásárolsz
    **a garanciafeltételek fondorlatos jogásznyelven írják, ami ellen átlag user könnyen veszít, egy cég sem hagyja jóvá a garanciaigények 100%-át

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák