Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- iPad topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz xrvman #36472 üzenetére
Értelek de nem 25 -öm van hanem 27 de az is csak volt.
Viszont nem értem a problémát.
Általában két kézzel fogom a kormányt, igen a kanyarban is vagy csak ritkán egy kezes a művelet ezért javarészt mindig pont ugyanott van a gomb mint 0 állásba.
Többnyire túra és gt bajnokságokban mentem és nem emlékszem pontosan a gombkiosztásra de kb.
Jobb felső és középső -> fékerő előre és hátra amit egyenesbe állítok, nincs probléma.
Jobb alsó -> refi, bocs kérés
Bal felső -> kijelző léptetés (motor, gumi, vízhőfok állapot ,köridők)
Bal középső -> box kiállás jelzés
Bal alsó -> sebesség korlátozóEzeket nem kell folyamatosan nyomkodnom de szokás kérdése és idővel, anélkül kapcsolgathatsz hogy odanézz.
Lehet hogy F1 vagy komplikáltabb szériában kellhet kanyarban is nyomkodni, ezt nem tudom.
Ha unatkoztam akkor a H váltó konzolt is csatasorba állítottam amire valóban le kell nézni vagy a bill-en matatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest