Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zodo

    nagyúr

    válasz xrvman #36472 üzenetére

    Értelek de nem 25 -öm van hanem 27 de az is csak volt.

    Viszont nem értem a problémát.
    Általában két kézzel fogom a kormányt, igen a kanyarban is vagy csak ritkán egy kezes a művelet ezért javarészt mindig pont ugyanott van a gomb mint 0 állásba.
    Többnyire túra és gt bajnokságokban mentem és nem emlékszem pontosan a gombkiosztásra de kb.
    Jobb felső és középső -> fékerő előre és hátra amit egyenesbe állítok, nincs probléma.
    Jobb alsó -> refi, bocs kérés
    Bal felső -> kijelző léptetés (motor, gumi, vízhőfok állapot ,köridők)
    Bal középső -> box kiállás jelzés
    Bal alsó -> sebesség korlátozó

    Ezeket nem kell folyamatosan nyomkodnom de szokás kérdése és idővel, anélkül kapcsolgathatsz hogy odanézz.
    Lehet hogy F1 vagy komplikáltabb szériában kellhet kanyarban is nyomkodni, ezt nem tudom.
    Ha unatkoztam akkor a H váltó konzolt is csatasorba állítottam amire valóban le kell nézni vagy a bill-en matatni.

Új hozzászólás Aktív témák