Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Ezt gyorsan lelőtték.
Talán itt: Daytona 24 -
vlevi
nagyúr
Youtube-on ezt a streamet találtam :
[link] -
Ventur@
senior tag
Ha valaki talál majd közvetítésről stream-et, az ne felejtse már meg megosztani itt, mert hát a csodás Eurosport egy kva percet sem fog belőle adni
. Viszont nézhetem a csodás és érdekfeszítő műkorcsolyát, teniszt meg mindenféle elb*szott téli sportokat
.
Kösz előre is
!
-
vlevi
nagyúr
-
Ciccuka
veterán
-
albert8
veterán
-
Ventur@
senior tag
Úhhh, de disznón nézz ki az M8 GTE. Mekkora segge van már
:
Az M8-cal lesz ott a Le Mans-i 24 óráson a BMW jövőreKomolynak ígérkezik a 2018-as GT osztály: Aston, Corvette, Porsche, BMW, Ferrari, Ford. Nyami
.
Jöhetne még egy Lambo és egy Mercedes
.
-
rocket
nagyúr
-
.LnB
titán
Lehet kiszáll a Porsche is.
-
vlevi
nagyúr
60 éve máshogy nézett ki ez a pálya.
[link] -
albert8
veterán
A rebelliont kizárták és elvették a 3.helyet. Egy bizonyos rés miatt ahol újra tudták inditani a kocsit karosszéria levétel nélkül.[link]
-
.LnB
titán
válasz
Feketelaszlo #580 üzenetére
Köszi.
És ott a videó, tényleg odamegy, erre a Toyota meg elindul... durva.
-
Feketelaszlo
senior tag
A másik versenyző (akit Kobayashi pályabírónak hitt) odament hozzá és integetett, amit ő jelzésnek vélt, de a csapat a fülére szólt, hogy álljon meg mégiscsak, mert a biztonsági autó még sehol. A kuplungot viszont nem arra tervezték, hogy 80 km/h alatt indulás után leálljon majd újra induljon többször egymás után (ha jól értem alapesetben villanymotorral gyorsít ki a boxból), amivel sikerült leégetni.
-
Ciccuka
veterán
válasz
Feketelaszlo #554 üzenetére
WTCC-ben ez még rosszabb: verseny közben folyton "a garázsban akik vannak" azt vágják be a közvetítésbe.
-
#70869248
törölt tag
kösz a korrigálást, nyomattam az éjszakát. Szal Porsche állt meg term.
-
mzso
veterán
válasz
Feketelaszlo #570 üzenetére
Ha már felhoztad, a gumikat is le lehetne cserélni nem pneumatikusakra. Legalább elősegítené egy mellőzött technológia fejlesztését.
Az elektromos autóknak nincs akadálya. Csak üzemanyag cellásakat kell használni, mivel az akksik nem elég jók hosszútávú versenyzésre.
-
Ventur@
senior tag
válasz
#70869248 #564 üzenetére
#1-es Porsche-nél olajnyomás miatt állt meg az autó, 7#-es Toyota váltó/kuplung hiba miatt, #8-as pedig defekt miatt volt kénytelen kiállni.
Tavaly pedig a Toyota-nál a turbónál robbant szét valami filléres cső, ami vágta haza az egész rendszert.
Feketelaszlo: Mint fentebb látod, egyik esetben sem az elektromos rendszer volt gond, sőt...
. Tehát a hybid rendszer jó és stabil. Igaz 3 évvel ezelőtt a Toyota-nak pl pont elektro gondja volt, mivel - ha jól emlékszek - nem készültek el időben a hybrid rendszerrel és voltaképpen csak benzin motorral mentek. Tavaly meg ugye a turbónál a cső vágta haza az egészet 23 óra és 54 perc után.
Mondjuk ezzel a túlzöldesítéssel én sem értek egyet. Vályi Pista fogalmazta meg ezt jól a közvetítés alatt hajnalban. Nem emlékszek pontosan rá, de minden szava egy kincs volt
.
.LnB: Csatlakozom hozzád, mert nekem is kifejezetten tetszenek a P1-es autók hangjai és tempójuk. Mai napig imádom ezt a videót, ahol egy Audi R18 e-tron-nal mennek Monza-ban. Beteg egy tempót nyomtak
.
Bár idén is - nálam - a Corvette hangja vitt mindent. Az az igazi őserő hang.....hmmmm
.
Jól van srácok, eleresztem a TdF témát
. Csak én kifejezetten utálom az összes biciklis közvetítést (Vuelta, Giro stb)
.
-
.LnB
titán
válasz
Feketelaszlo #570 üzenetére
-
Feketelaszlo
senior tag
Sőt, dobjuk ki a gumiabroncsot is - láttuk mennyi autó lett defektes.
Anélkül, hogy bármiféle hitvitába belemennénk - azért nem véletlen, hogy még az 56-ös garázsban sem volt soha teljesen elektromos autó, nem hogy még esetleg a nagy gyártók gondoljanak ilyen projektre. A Drayson csinált egy ilyet, de úgy tudom soha egy versenykilométert nem mentek vele, csak mutogatták, s a Nissan is csak tiszteletből ment 1 kört ilyen üzemmódban.
-
.LnB
titán
Na most már a Porsche hivatalosan is érdeklődik az F1 iránt 2021-től.
Valószínűleg akkor a WEC-et dobják majd.
-
szebe
addikt
TdF-en hegy lábánál nagy blokk, utána a mászást többnyire megszakítás nélkül, aztán lejtmenet alatt meglehetősen sűrűn kicsi/nagy. Síkon szintén gyakran mennek reklámozni, de legalább az utolsó 10-20 km reklámmentes.
Felesleges ekézni a bringát, minden élsportban megy a cucc, legyen az atlétika, úszás, bármi.
-
mzso
veterán
válasz
Feketelaszlo #563 üzenetére
A belső égésű motor kéne kidobni és akkor nem lenne semmi baj. Nem mennének tönkre és jóval olcsóbbak is lennének. (Most is kizárólag a belső égésű motorok szálltak el.)
-
.LnB
titán
válasz
#70869248 #564 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint Lotterer #1 Porsche állt ki olajnyomás hiba miatt. Vagy a Toyota-nak is ugyan az a baja volt?
(#563) Feketelaszlo Nekem kimondottan tetszenek ezek a Hybrid autók. A hangjuk, a tempójuk. És ott a többi kategória ami nem hybrid. Szóval én örülnék ha maradna ez a koncepció.
----
10perces Highlight: [link]
Porsche+Michelin 3 perces Highlight: [link]---
Egyébként mekkora fricska volt már (annak a szenilis vén ****) Ecclestone-nak, hogy Chase Carey indította a versenyt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Feketelaszlo #563 üzenetére
A Toyota-nál olajnyomás probléma volt, és ha nem ott áll meg ahol akkor még talán el tudott volna vergődni csak elektromos hajtással a pit-be.
Tavaly meg valami hűtőcső durrant el vagy mi, de nem a hibrid alkotóeleme kotlott meg..az itt az LMP-ben viszonylag stabil -
Feketelaszlo
senior tag
Kerékpáros közvetítést tapasztalat szerint ~10 km-enként szokták reklámmal megszakítani, tehát sacc/kb. az is 15 perces lehet. Amúgy aki a magyar Eurosportot nézi kábeltévén az még jobban is járt, mert a briteknek mániájuk iszonyat bugyuta meg animált szájbarágós szkeccsekkel marketingelni a biztosítást meg egyéb helyi portékákat, amikhez képest felüdülés egy kasszáserzsi vagy fluimucil reklám is.
Amúgy az LMP jövője szempontjából vicces, hogy pont az a Toyota küzdött főleg problémákkal, aki a hibridizációért lobbizik az FIA-nál, míg a madarak azt csicsergik, hogy más gyártók pont akkor lépnének be, ha kevesebb elektromos rásegítés lenne. Kíváncsi vagyok meddig húzza még ez a nagy zöldítés, mert most már tempóban is kezdenek annyira ellépni a mezőny többi részétől, ami kicsit veszélyes sebességkülönbségekhez vezet. Legalábbis az a Kobayashi-féle 3 perc 14 elég durván jelzésértékű volt afelől hogy kié a legcsúcsabb verda, még ha nem is tudták győzelemre váltani.
-
Ventur@
senior tag
Ismét sport történelmet láthattunk, ahogy az elmúlt 3 évben mindig
. Oldalakat lehetne írni a rengeteg történésről, de én inkább csak egyet írok: nagyon sajnálom a Toyota-t, mert szerintem megérdemelte volna a győzelmet. Viszont a 2-es Porsche csapat alatt le a kalappal, mert ez a Le Mans legnagyobb mentése volt. Tetszett idén a P2 osztály is, jó kis csaták voltak és csak egy hajszálon múlott az abszolút győzelem. GT Pro előtt meg le a kalappal
.
Szóval jövőre, veletek, ugyanitt
.
(#557) Milka 78: most is 15 perces blokkol dolgoztak, mert direkt figyeltem. Annyi, hogy éjfél után átálltak a kb. 30 perc / 1 kis reklám (ez tényleg kicsi volt). Majd olyan reggel 6 felé tértek vissza a 15/nagy reklám blokkra.
Ami dühítő, hogy francért nem lehetett volna ezt PiP-ben megoldani. Tetű Eurosport
.
Direkt belefogok nézni a tour de dopping....bocs france-ba, hogy ott hogy lesz, mert gyanítom azt a csodás doppingciklit nem fogják 15 percenként megakasztani
.
-
-Mike-
addikt
Ha néztétek az indy500-at akkor ez ahhoz képest reklám nélküli közvetítés volt.
-
albert8
veterán
válasz
Feketelaszlo #554 üzenetére
Igen általában azokat mutatják akiknek nagyobb neve van vagy többet fizet esetleg jobban tetszik a stábnak....Sajnos ezt kapjuk. De pozitivum, hogy nem kellett kapcsolgatni a eurosport csatornák között hogy hol van a közvetités. Néha már a reklámoktol főtt az agyam, de inkább ittam egy sört
-
Feketelaszlo
senior tag
De milyen rossz már ez a TV-s rendezés, hogy még verseny van a pályán, de fontosabb a garázsban spontán kitört Euro disco fesztivált közvetíteni.
Elvileg a Ford éppen csak megfogta a defektes Corvettet, s semmi képet nem adtak róla - az Astonnal csatázás is úgy lett összevágva, mintha annak örültek volna az AMR-esek, hogy az amerikaiaknak műszaki hibája van. Hogy aztán ez tényleg így volt-e az más kérdés, de az utóbbi időben kicsit kezdik túlzásba vinni a pályán kívüli közvetítés arányát a verseny rovására. Az idei Le Mans-ból csak pár órát néztem meg, de a British Eurosport kommentátorai sincsenek a helyzet magaslatán - ha ez így megy tovább muszáj leszek a jövőben a helyszínről nézni.
-
.LnB
titán
Örülök a 2-es Porshenak, a Porechenak drukkoltam, de ha a Toyota nyert volna akkor se lettem volna szomorú. Viszont az hogy a japánok idén se tudtak nyerni az ciki. Sajna gte pro-ban Porsche dobogó sincs.
-
albert8
veterán
válasz
Motion_Blur #550 üzenetére
Igen szerintem is, de lehet már ott is defekt volt azért lett kavicságy.
-
albert8
veterán
A corvette.....basszus de komoly veszteség az is....jesszus
De grat a 2-esnek az szép volt!
-
#70869248
törölt tag
na,..megtörtént a váltás.
-
albert8
veterán
Az élen a 2-es porsche, innen szép nyerni. Ez Le Mans
-
Motion_Blur
félisten
Vajon mi az istenért nem lehet kiírni az első és második helyezett közötti különbséget? PONTOSAN!!!!!
ki grafikát csinálni belőle hogy körönkét mennyit csökken, stb? évek óta semmit nem fejlődtek ilyen téren
-
-Mike-
addikt
Ford féle live timing van. Garage cam
-
albert8
veterán
A vezető porsche pácban... LMP2 gyöztes lehet vagy a 29 kör hátránybol feljövő porsche
dráááma
Ventur@: Ha onnan bemegy...még a fél pálya hátra van
-
Ventur@
senior tag
Ezt nem hiszem el, ami az idei Le Mans-on van
. Mindegyik P1-es autóval volt gond és az amelyiket közel 70 percen át szereltek - jeleneg - az egyetlen olyan P1-es, akinek még van esélye megvédeni a hybridek becsületét.
Hihetetlen, komolyan mondom. Ez az utóbbi három Le Mans valami kegyetlen drámákkal van tele.
.
Még messze a vége, mert vánszorogva talán beér az 1-es Porsche a boxba, de ez innen nagyon meredek lesz.
-
mzso
veterán
Helló!
Elérhető valahol a live timing? Idegesító így hogy nem tudom megnézni, hogy ki hol van meg milyen távolságra, meg hogy ki vezet a kocsiban.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
Milka 78 #532 üzenetére
Már megvolt.
Amúgy teljesen elfogultan - de én sem bánnék egy LMP2-es győztest. Nem a Porsche kárára mondom, de ha sok autógyár igazgatótanácsában meglátják, hogy már vége a németek egyeduralmának talán kedvet kapnak beszállni az enduranceba.
Bár a dobogósokra már így is lehet szurkolni - lehet, hogy a végén Jackie Chan neve fog bekerülni a motorsport történelembe.De ha a Vaillante az sem semmi, tekintve hogy egy képregényből életre keltett versenyistálló adja a nevet most a Rebellionnak, meg mondjuk meg is érdemelnék az után a sok év után, amit LMP1-ben benzinesként összeszenvedtek.
GT viszont nagyon izgalmas, Ferrari, Aston, Ford, Corvette és Porsche,győzelem is simán benne van még a kalapban, bár ezek közül tán csak az első 3 valódi esélyes - de 3 autó kivételével mindenki körön belül van még. -
Milka 78
nagyúr
Na én kiszállok.A.Japánok kb vicc szintet képviselnek.Még úgy sem tudtak nyerni,hogy az Audi elment,de mit is vártam az F1 és a WTCC-s bukdácsolás után.Szerintem előbb fogok meghalni,mint Japán kocsi Le Mans-t nyerni.
-
albert8
veterán
A 7-es toyota első helyről kobayashi alatt meghalt....
-
.LnB
titán
Mindenkinek élvezetes vereny nézést kívánok! Legyen olyan jó futamunk mint tavaly! Vagy jobb!
-
-Mike-
addikt
Na pont ilyet kerestem
2017 Le Mans 24 Hour - LIVE Ford GT Onboards and Garage Cam
6kamera körül lehet majd válogatni.
Ha talál valaki még ilyet rakja be, szerintem messze jobb élmény, mint Várhegyi Ferencet hallgatni. -
Zozzer888
addikt
válasz
[CS]Blade2 #512 üzenetére
Pályanapon a "mezei bármik" is simán fogyasztanak 20 liter körül, a tempó meg odébb van. Ha az a családi kombi egy RS6 akkor simán lehet
-
Zozzer888
addikt
Sziasztok!
Eurosportos netes streamet (ha lehet magyart) lehet találni neten?
Köszi
Z -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #519 üzenetére
A hangsúly a 'nyélgázon' van, az átlag családi kombi a fordulatszámának felső tartományát szint egyáltalán nem használják, nagyon egyszerű a dolog, be kell tenni 1. a családi kombit és menni vele akkor biztos hogy kb. hasonló lenne a átlag használt fordulattartomány mint ezeknél az autóknál.
Semmi extra dolog nem kell hozzá 20+ fogyasztás lesz -
szebe
addikt
válasz
[CS]Blade2 #519 üzenetére
A cikk valószínűleg arra próbált rávilágítani, hogy soknak tűnhet a 4,3 liter/kör, mert az egyszeri ember úgyis felhorkan, hogy "Bezzeg az én kocsim 100-on nem eszik ennyit városban, micsoda környezetszennyezés meg pazarlás ez a lömaaan", de annyira azért mégsem az.
Mert hasonlóképpen használva azért elszállna a családi mindenes fogyasztása is. A pályagépé viszont mindig több lesz, többek között a csapnivaló Cw, és a széles slickek miatt. -
[CS]Blade2
addikt
Pillanatnyi fogyasztásuk lehet, hogy nekik is van. Nem ismerem a szabályokat, hogy van-e átfolyási limit, de neki meg lehet, hogy 50-60 litert ír amikor rárúg a gázra.
100km-t úgy végigmenni, hogy egy átlagos kombi el is égesse azt a 30 litert. Ahhoz végig úgy kellene megtenni a 100km-t, hogy végig 30-at írjon.
Ha pedig padló, utána padló fék, akkor megint nem jó. A fékezéssel is több 100m-t tennénk meg. Ha pedig felgyorsítod végsebességre úgy tolod végig, az megint kevés lesz.
Esetleg valami régi, nagyon nehéz, nagy cm3-s, széles gumival, behúzott kézifékkel és padlógázzal..
Vagy kombi BMW a legnagyobb étvágyú motorral, de az meg nem átlagos. -
.LnB
titán
Hánykor lesz a rajt?
-
Ciccuka
veterán
válasz
[CS]Blade2 #512 üzenetére
Az 31,6L/100km (autónként) kissé sok
DTM (M4 Sport) 14:45
LeMans 24H 15:00 -
szebe
addikt
válasz
[CS]Blade2 #512 üzenetére
Igazából úgy lenne helyes, hogy "nyélgázzal közlekedve egy átlagos családi kombi sem enne sokkal kevesebbet ennél"
Ki kell meni az autópályára, aztán megnézni a pillanatnyi fogyit, amikor 180-nál még lepadlózod. Nem járnak messze az igazságtól, de annyi nincs. -
[CS]Blade2
addikt
Origo:
"A hibrid prototípusok kb. 4,3 liter benzint égetnek el egyetlen kör, azaz 13,6 km alatt, ami első hallásra soknak tűnik, holott nyélgázzal közlekedve egy átlagos családi kombi sem enne kevesebbet ennél."31,6 liter / 100km -t fogyasztana egy átlagos családi kombi nyélgázon? Hát, jó étvágya van a mai kocsiknak.
-
-Mike-
addikt
-
Ciccuka
veterán
-
Ventur@
senior tag
Kár, hogy LMP1-ben csak 6 autó van. Nagyon el kellene ide ismét egy francia márka. Illetve kérem vissza az Audi-t
.
Viszont LMP2 és GT-ben garantált a nagy csata. Ez 100%.
Jövőhéten már teszt, szóval lehet készülődni
.
-
Male
nagyúr
Igen, az elég veszélyes pillanat volt.
Gondolom nem volt éppen nyugodt... végülis vezetett, erre a boxkiállása végén jött a FCY, így a többiek az alatt mehettek ki, és kb 40 másodperc hátrányba került a második helyre. Aztán ledolgozta majdnem az egészet, majd megint pont végzett a boxban, mire jött az FCY, ami alatt a többiek kimehettek, és így újra 40 másodperc hátrányba került... aztán ezt is ledolgozta, csak már előzési helyzetbe nem tudott kerülni. -
Ciccuka
veterán
A streamet néztem. Kobayashi a legvégén majdnem eldobta a második helyet. Nem sokon múlt az ütközés.
Next race / June 17th 24 Hours of Le Mans
ADAC Zurich 24-Hour Race 25 - 28 May 2017Tavalyi összefoglaló:
NÜRBURGRING ADAC Zurich 24h-Rennen 2016 -
Male
nagyúr
A 7-es Toyota nagyon megszívta a FCY-kat
Később az eurosport magyar kommentátorok iszonyúan nem voltak képben, hogy mi történt az előző 5 órában az adás előtt, kifejezetten idegesítő volt ( a 2-es Porschenak már nem kell kijönnie, mert most volt ugyan annyiszor, mint a Toyoták... és ezt hosszasan elemezgették, agyaltak rajta... ). Nameg hogy az időmérőn mi is történt, miért nem a 7-es Toyota nyerte....
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra