- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz neduddki #213 üzenetére
Minden évben a közvetítésekben többször szó van erről az autóról.
És minden évben el is hangzik, hogy egyrészt akkor még nem volt két lassító a Mulsane-ban, másrészt ezzel az autóval tényleg csak a végsebességre játszottak, nem is nagyon volt a tervek között a 24 óra, és a célbaérkezés.
És még így (2 lassítóval) sem rosszabbak a mostani köridők, mint a C csoportos autók köridejei
De abban igzaad van, lassultak az autók, mármint végsebességre. A legends futamon pont C csoportos autók indultak idén, és azoknak a végsebessége még így harmincvalahány évesen is magasabb, mint a mostaniaké.Ha valakit érdekel, itt a futam : Le Mans 24 Hours 2014 - Legends Race [FULL/HD/EN]
-
vlevi
nagyúr
Akinek a C csoport túl modern, az tekerjen vissza 1 évet
Le Mans 24 Hours 2013 - Legends Support Race [FULL/EN]
Itt pedig az idei futamból jó sok : HD 24h Le Mans 2014
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Kicsit OFF, mert nem Lemans, de 24hr.
Dubai -
vlevi
nagyúr
Június közepéig még várni kell, addig is
2015 Rolex 24 Friday Roar Testing: http://youtu.be/fe5-dVaHoHkMobilrol sajnos csak igytudok linkelni
-
vlevi
nagyúr
Egész jó minőségű stream (40" TV-is élvezhető a kép) az IMSA oldalán.
http://www.imsa.com/camera/imsatv
-
vlevi
nagyúr
Jáááá.
Nissan.
[link] -
vlevi
nagyúr
Bakker, az egyik SLS AMG-ről leesett a kerék, csávó kiszáll, nem tudom mi lesz, visszateszi? Úgynézki, van nála szerszám
-
vlevi
nagyúr
Hogy készül Lemansra a Nismo GT-R?
Hát így: -
vlevi
nagyúr
Jay Leno-t is érdekli a Nissan.
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
"GTAm és Pro: Miért sárga az Am lámpák?"
Úgyvan, megkülönböztetés. Tegnapi nap folyamán valamikor ezt is végigbeszélték.Fehér lámpája van az LMP autóknak, a piros rajtszám LMP1, a kék az LMP2.
Sárga lámpa = GTE kategória, abból a ződ rajtszám a GTE Pro, a narancs pedig a GTE AM.Egy másik topicba belinkeltem ezt a rajtlistát, ennyit megtaláltam.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Pont most beszégettek róla. Én is úgy emlékeztem, hogy korábban az volt a koncepció, hogy a benzinmotor kapar elöl, és hátra megy a willany. Erre most hallom, hogy teljesen elsőkerekes. Hát, 1000 lóerő (vagy több) az elsőkerékre? Jáááájjjj.
Nem vagyok autóműszaki zseni, de az elsőkerekesnek az a baja, hogy, ha a hajtás miatt kipörög a hajtott kerék, akkor kormányozni sem lehet. -
vlevi
nagyúr
Arra azért nagyon kicis az esély. Balesetben, műszaki okokból ellhullhat több autó is, de nem 8.
Volt már erre egyébként példa, a 20-as évek végén (vagy 30 eleje?), amikor a kompresszoros bentleyk és mercik kiestek, széthullottak mind egy szálig, és a győztes így egy korábbi szívómotoros autó lett.
Vagy, néhány éve, amikor az utolsó orában hullott ki mindhárom peugeot az audik elől.
Mostmár viszont ilyen fajta tevrezési hiba miatti műszaki meghibásodások nagyon ritkák, ezért szinte kizárt. Meg azért is, mert akkor se a nissan lenne a leggyorsabb, hanem valamelyik lmp2-es, mert sajnos azok is gyorsabbak a nisasnnál.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Ráadásul hátrazavarták őket :
A három Nissant hátrazavarták a P2-esek mögé a rajtrácsra, mert nem jöttek be 110%-on belülre.
http://www.racer.com/wec-le-mans/item/117892-grid-penalty-for-nissan-lmp1s
Így a 31-32-33 helyekről indulnak majd (Lucas Ordonez (#21), Tincknell (#22) és Jann Mardenborough (#23).
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #325 üzenetére
Láttam már néhány indycar, nascar,... futamot. Sajnos ott is ilyen szinten megy a reklám
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #339 üzenetére
Ez sajnos igy van
Safetycarban bizhatnak, de nagyon abban se. Mert ha tul nagy a kulonbseg koztuk (most kb 2 perc), akkor masik SC mögé sorolnak be, es nem tudnak felzarkozni.Kár a Toyotáért is, hogy nem tudják tartani a tempót
Kár hogy nem találtam olyan livetimingot, mint ami a nurburgring 24 orashoz volt, mert ott a terkepen lehett nyomonkovetni az autokat. A mostani liveti ing viszont tobb perces kesessel frissul
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Ők biztos jobban tudják, de eredetileg mintha ugy lett volna, hogy a hibryd hátul hajt. Akkor legalább tudnának a kanyarkijáraton gyorsulni, mert a gyorsulaskor elkönnyulő eleje, és az emiatt kipörgő első kerék nemhogy erőt nem visz az aszfaltra, de még kormányozhatatlan is. De ezenekívül biztoss van még sok más gond is az autoval. Biztos nem véletlen, hogy a már 30-as években az Auto Union és a Mercedes középmotoros autókkal versenyzett. Aztán a Forma1-ben is nagyon hamar eltűntek az orrmotors autók.
Viszont a GTE kategóriában mégiscsak a Corvette nyert, és az Astonok is mindíg erősek, abban a kategóriában nem olyan egyértelmű a középmotor előnye. Ahogy a Blancpain GT3-ban sem. -
vlevi
nagyúr
válasz Frenky89 #379 üzenetére
Inkább az a durva, hogy elmennek 3, de majdnem 4 órát egy szet gumival. 13 kört mentek, ami annyiszor 13.6 km, és csak minden harmadikra cseréltek, de az audinál szó volt arról, hogy az audi kevésbé eszi a gumit, lehet, hogy csak 4 etaponként cserélnek majd gumit. Ami azt jelenti, hogy 700km körül mentek volna egy szet gumival. És így is csak egy kicsivel lassabbak, mint az F1 autók. pl. Spa-ban.
-
vlevi
nagyúr
Nagyjából ezt találtam róla : [link]
Röviden annyi, hogy az ACO tavaly találta ki ezt a kategóriát, ezért nem csoda, hogy túl sok helyen még nem láthattuk őket.
Lemansban nem tervezték indítani őket, csak az alsóbb szériákban, esetleg a WEC futamain. Azért, hogy legyenek olyan csapatok, akiknek van tapasztalatuk LMP autókkal, és később, ha úgy akarják, tudjanak indulni Lemansban, de akkor már P2, vagy P1 autókkal.
"...A joint presentation of this new category took place at the Red Bull Ring (Austria) and at Inje Autopia (South Korea) where ... ""...The aim of these championships is to enable teams, drivers and constructors to learn the specific aspects of endurance racing before moving up to the top level, the FIA World Endurance Championship of which the Automobile Club de l'Ouest ..."
-
-
vlevi
nagyúr
Nem tudom, hogy ide tegyem-e, vagy a humor topicba.
-
vlevi
nagyúr
Tényleg nem értem et a nyavajás Eurosportot. 10 percenként bevágnak 5 perc reklámot, az elmúlt 2-3 napban vagy 50x nrztem végig a drónbaleseteket,meg djokovics ökörködését.
Kibbbbbb idegesitttő. -
vlevi
nagyúr
A Toyota elnöke kétséget sem hagyott afelől, hogy folytatják a harcot jövőre is!
http://www.racer.com/wec-le-mans/item/131079-lm24-toyota-ceo-vows-the-fight-is-not-over
"Having tasted the true bitterness of losing, we will return to the World Endurance Championship arena next year, and we will return to compete in the battle that is the 24 Hours of Le Mans. For our quest to build ever-better cars... For this, we will certainly come back to the roads of Le Mans. I would like to express my gratitude to all of the cars and drivers who fought alongside us on the track at Le Mans; particularly Porsche and Audi. We will be back next year, reborn, and ready to take you on with all of our might. Look out for the 'sore losers,' Toyota, on the track next year. The fight is not over!"
forrás : [link]
-
vlevi
nagyúr
Az év legzseniálisabb videójával üzent a Porsche az Audinak
18 hihetetlenül sikeres év után az Audi elbúcsúzott a megbízhatósági világbajnokságtól. A Porsche megható módon üzent nekik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Futás, futópályák
- Ford topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Napelem
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...