- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Aktív témák
-
-
Tamoo
MODERÁTOR
amúgy Ő nyereghuzatot kérdezett. Én nem a zselés nyergekre írtam, hogy nem jó, hanem huzatra. erre gondolok.
-
KaraDani
addikt
Na jól indult a napom, levittem a bicajt, hogy indulok, erre nem defektes a hátsó. Tartalékbelsőm elfogyott, ragasztani nem volt időm, úgyhogy ma 0km lesz a ~30 helyett, és így egy órával el is késtem, bkv val picit lassabb. Utólag nézve, gyorsabb lett volna ha ragasztok...
-
-
Hasaggymeg
veterán
válasz JColee #30940 üzenetére
Az nem semmi! Nekem a legtöbb 214 volt majdsemmi cuccal,de terepgumikkal és 2 nővel .
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tamoo
MODERÁTOR
Keskeny nyergen el tud csúszkálni, én 133-ason próbáltam. Szélesebben jól megszorítva talán stabil és érhet is valamit, mert tényleg felveszi a formát, szinte "ráfolyik" az ülésre. Egyébként én a legvékonyabbat vettem anno, és még ez is széles. ITT van még kép róla, vannak benne ilyen csúszásgátló cuccok végülis.
[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
Ennyi hsz-t 2nap alatt
Ludsimon lent voltam balcsin, beindultak a tavaszi munkák szántottam vetettem egész hétvégén
Az az esőkabát szerintem is jó kár hogy nincs belőle xxl-es, az xl-es sajna kicsi volt rámNyereggel kapcsolatban az a lényeg hogy a "lágy" részeket ne nyomja ha csak a segget ülőgumókat nyomja az a kisebb baj Nekem is van egy eladó nyergem ilyen lookin a1 ha valakit érdekel szóljon
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz ludsimon #30929 üzenetére
Nem feltétlenül a puha az kényelmes is de a nagyon kemény sem jó.Mentem 80km-t (Marosvásárhely-Korond-Pálpataka,vénember talán tudja) KŐKEMÉNY,ősrégi marhabőr Champion nyereggel és másnap szörnyű volt felülni.Lett is 2 olyan pattanás a felfekvési felületre,hogy öröm volt érezni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dqdb
nagyúr
Ez tényleg széles, már ránézésre is női feneket kíván maga alá
A téli laza tekeréseknek annyi előnye van, hogy tavasszal az első komolyabb út után másnap maximum izomláza van az embernek, de legalább ülni tud. Gonosz vagyok, de feltűnően sok nyereggel kapcsolatos hozzászólás keletkezett tegnap este/ma reggel
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
Az M520-as Shimano-ról az a hír járja, hogy ~2000-3000 km alatt kattog, javíthatatlan, és kuka.
Ez igaz??Testbike
Hátrányok:
Kb. 2000 km-nél nálam is kikattogósodott (a bal oldali). Spec. szerszám nélkül elég körülményes szétszedni - de ha sikerült - rögzítő csavarok állításával a hiba könnyen megszüntethető.
szerk: 3000 után a jobb is elkezdte. Ezzel már nem volt szerencsém, annyira rá volt húzva a műanyag, hogy a pedál nyakának vonalában elnyíródott. Soha többet műanyagot... (később írok az új 540-esről :-) )Mert akkor lehet M540-es lesz, azért ha az már bír egy 5000 km-t az jó.
Akkor elég a hajtással cserélni egyszerre.Meme, mennyi km-t futhatott a hajtómű?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
tbo
csendes tag
válasz ludsimon #30880 üzenetére
Szép kis túra. Gratula
A bringaút mennyire követhető? Főleg Dunakeszi érdeklene, mert sosem merészkedtem még arra bringával mindig csak a Megyeri hídig juttotam aztán a pilis mellet döntöttem.
Többször terveztem már túrát a Nagy hideghegyre végig bringával Pestről, de sok rosszat hallotam a bringautról (rossz minőségű nehezen követhető stb.)''Amikor olyan messzire mentél, hogy képtelen lennél még 1 lépést megtenni, csak fele olyan messzire jutottál mint amire képes vagy''
-
FixY67
senior tag
(egyelőre) Csak kíváncsiságból, mennyit érhet a következő konfig:
20"-s Merida váz (shotgun tubing)
Alivio váltók elöl-hátul
SRAM 5.0 V fékek
Elméletileg első-hátsó agy szintén Shimano alivio
Felniken 520 Speedtracker by Mach1 felirat
DT küllők
Manitou Black Elite első villa (120mm)
A többi alkatrész típusát sajna nem tudom.Műanyag sárvédő, csengő, világítás, km.óra, kitámasztó van rajta.
Kb. 4200 km van benne, 7-8 éves, a karbantartás nem erősségem, szóval néhány ezer forintot (sacc/kb. úgy egy huszast mondtak az egyik szervizben) még rá kellene költeni ahhoz, hogy használható legyen.
...
-
ludsimon
veterán
Jól követhető, ki van táblázva rendesen.
Az út az vegyes, van, hogy szar, van, hogy nagyon jó minőségű, de természetesen a szarabból több van.
De ha én a 23-as külsőkkel bírtam, és a csuklóm is, akkor nem rossz.#30964:
12.000 km, na ez már jól hangzik!!Többiekére is kíváncsi vagyok, mert azért ez csak egy, nekem az a célom, hogy 5000 km-t minimum kibírjon, és akkor legfeljebb a hajtóművel cserélem, de az még jobb ha tovább bírja, mondjuk 2 hajtóművet.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #30960 üzenetére
Nem igaz, rengetegen használják egyébként, és hát már többen többször leírtuk itt, hogy a testbike nem mérvadó forrás. Bikemag vonatkozó topikja már lehet az, de a testbike semmiképp.
De nem értem, miért akarod a pedált a hajtással együtt cserélni? Pedált bármikor cserélhetsz, egy 520-as meg nem is fáj igazán sokba, 8k körül van, az 540-es pedig 12-13k.
mod: A pedálokat felszerelni tudomásom szerint mind ugyanolyan pedálkulccsal kell, a rugó erősségét állítani pedig már az 520-nál is kicsi imbusszal, de ahhoz nem kell nagy erő.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz KaraDani #30962 üzenetére
Azt olvastam az 540-esnél, és a képeken is úgy van, hogy villáskulccsal nem, imbuszkulccsal nyitható.
Na az gáz!!
Akkor az életben nem fog lejönni, vagy elfordul, megöli az imbuszt ha elkezdem ütni kalapáccsal, vagy a menetet b*szom szét.Nekem pedig csak ilyen tesco minőségű, tök gagyi imbuszom van, ilyen erőt/nyitást/ütést tuti nem bírna ki.
Van egyáltalán olyan imbusz, ami jobban bírja??undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #30966 üzenetére
Mert szvsz hajtóműnél nem fog többet bírni, vagyis nekem még nem volt olyanom.
M540-es viszont biztos strapább, mivel teljesen fém.
De ha csak azért, mert fém, amúgy a műanyag ua. bír, akkor az 520-as is jó nekem, mert tudok rá vigyázni, ahhoz túl magasan van a hajtókar, hogy annyira döntsem, hogy leérjen.
Bár ki tudja, ha rendes, minőségi út lenne, tiszta, nem tele kaviccsal, ott be merném dönteni mint az állat.undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #30969 üzenetére
Nem láttam még szétszerelve 520-ast, de nekem ez is fémnek tűnik... De várom, hogy mondjanak a többiek olyat, ami miatt biztosan megér másfélszer annyit egy 540-es, mint egy 520-as.
mod: Ugye bezsírozod alaposan a pedált, mielőtt felszereled?
Ja és ha úgy mész, hogy az spd leér a földre, akkor már tkp mindegy is, miből van. Az spd ugyanis kicsike pedál, és gyakorlatilag teljesen a talpad alatt van, nem lóg úgy ki, mint a normál pedál. Szerintem csak akkor érhet le a földre, ha te is leérsz. Kanyarban meg alap, hogy a kanyar belseje felőli lábad van fent, ha nagyon bedöntöd, outisoknál lehet jól megfigyelni pl. Ligetben, ahogy köröznek.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #30971 üzenetére
Meme rakta fel, ne rám nézz.
520:
540:
Szerk.:
Vagy az a pedál részéhez közelebb eső részen a 15ös villás helye, és azzal lehet feltenni?Vagyis nem lehet püfölni.
Imbusszal elég gáz, ezért valószínű 520-ast választom, mert ez elég durva..De a véleményeket várom!!
520 vs 540![ Szerkesztve ]
undefined
-
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #30972 üzenetére
Fenéket gáz, nyilván azért van a drágábbon imbusz mert, gáz. Esküszöm hazaérek este, kitekerem meg vissza, aztán megírom mennyire nem volt gáz Menetet be kell zsírozni mielőtt felrakod, spec zsírom nincs, wd40 et fújtam rá picit mielőtt felraktam, valószínűleg elég lesz az is hogy ne gyógyuljanak össze.
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #30972 üzenetére
Jé, az 540-es tényleg csak imbusszal rögzíhető, igazad van! De miért? Nem igazán értem, mi az oka. Aki tudja, lécci ossza meg velünk a tudást.
Valami különbség egyébként van, ami miatt jobb az 540-es és amit mondani szoktak az emberek, csak most nem emlékszem arra, mi, de nem tartóssági kérdés. Talán a rugóerő állításnál van valami, mindenesetre nem nagy különbség, nekem nem ért meg plusz 4k-t bicónként. No meg 540-ből nincs fehér.mod: 505 és 520 között viszont hatalmas különbség, hogy 505-nél csavarral állítja az ember a rugóerőt, és el lehet hagyni belőle (nekem sikerült), míg az 520-540-nél ez azzal a kis imbusszal megy, amit nem lehet elhagyni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz KaraDani #30974 üzenetére
Na az már az első nap kiszáradt!
Szedd már ki az este légyszi!
Kíváncsi vagyok rá mennyit kínlódsz vele.Imbusszal szerintem még durvább lesz, mint villással az én BBB-met. Le is ütöttem a kezemről a bőrt..
Ariadne:
Arra a különbségre viszont kíváncsi vagyok![ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #30967 üzenetére
1000 ft sem volt az imbuszkulcs készletem, de eddig nem tudtam úgy megtépni, hogy komoly baja legyen, eddig csak a máz jött le róla. Pedig a hajtókar nem adta magát könnyen..
Meme, meg nyomaték kulccsal rakhatta fel, vélhetően ezért szedted le nehezen.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Ariadne #30975 üzenetére
Nekem vmi olyasmi rémlik, hogy szétszedés szempontjából jobb az 540 (nem hajtókarról leszedés), mert az 520-on amit szét kell pattintani vagy levenni az műanyag és így könnyű eltörni. +540 nagyon kicsit könnyebb. Én így hallottam/olvastam vhol.
Szerk.: Szvsz annyival nem jobb, mint amennyivel drágább. Igaz ezt mások tapasztalataiból írom
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #30979 üzenetére
380 vs. 352 g. 30 g különbség, az mondjuk két korty víz kb... Jó, két pedál van, tehát 60g. Mínusz egy müzliszelet súlya...
Nem, rugóerő állítással kapcsolatos volt a dolog, vagy ilyesmi. Tényleg kíváncsi vagyok már valakire, aki szészedte valaha, mert leírás szerint ugyanolyan fém minden az 520-ban is, és ránézésre (közeli ránézésre) is annak tűnik...mod: Nem is 60, csak 30g, mert a 380/352 g úgy látom, párra értendő. Bár tkp mindegy, nekem a 30 és a 60 sem oszt vagy szoroz.
mod2: Akkor megegyeztünk.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
Más:
Kistányért le akarom szedni a 105-ről, mert nincs rá szükségem (úgy érzem átestem a ló túloldalára ), le lehet?
Ha jól láttam imbuszos.undefined
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz ludsimon #30983 üzenetére
Én nem szedném le a helyedben. Szükség lehet még rá, ha esetleg mégis meg akarnál mászni vmi nagy hegyet
hajtókar leszedés
lánctányér leszedés
Hajtókar leszedéshez mindenképp kell az a spéci szerszám, ami a videóban van (nekem is Meme linkelte, Ő okított ki ), azzal tolod le a hajtóművet. Lánctányérhoz nem feltétlenül kell az a másik, nekem lejött nélküle.[ Szerkesztve ]
-
detroit17
tag
Hali mindenki!
Pedig úgy volt ma hogy nem is tekerek.
Hamarabb hazaértem a suliból és egyből indul a bringa
Új útvonal GPS előhajrá -
FixY67
senior tag
Erre senki?
------
Valamelyikőtök ajánlott pár napja (privátban asszem) egy Hai Bike (?) gépet. Erről a típusról mit lehet tudni? Életemben nem hallottam róla és egyelőre a neten sem találtam szinte semmi használhatót.
...
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz FixY67 #30988 üzenetére
Valszeg mert senki nem akart tippelgetni. Nehéz felbecsülni így egy használt bringát. Sokmindentől függ. 60-tól többre szerintem biztos ne számíts (inkább kevesebb)
Hai-nak nagyon jó gépei vannak (amúgy német) [link]
Biztos Meme ajánlotta Jó gépeket árul jó áron. Mi már vettünk tőle kettőt. Még az is lehet beszámítaná a régi géped. Kérdezd meg.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Kephamos #30991 üzenetére
Csont száraz volt a pedál menete.
Én igazából fogtam a 15-ös villást, joker440, 2 kg kalapács, és kb. a 20. ütésre indult meg....
Már kezdtem feladni..
Marha nehezen indult meg.Csővel ellen tartani?
Az hogy?
Nekem új.
Én beakasztottam a másik pedált egy ~50 kg súlyú szekrény aljába.[ Szerkesztve ]
undefined
-
FixY67
senior tag
Köszi. Igazából a nagyságrend érdekelt, nem pontos összeg.
A Hai-t könnyen lehet, hogy Meme ajánlotta, de miután ma reggel kaptam egy mailt, hogy KTM-ről ne is álmodjak, mert üres a raktár, hirtelen felindulásomban eltüntettem minden e-mailt, egyéb üzenetet, amiben a KTM szerepelt.
Mondjuk a neve alapján én kínaira tippeltem, ezért is fogadtam "kissé" gyanakodva. Most találtam egyet, ami ránézésre még tetszene is, de nagy kérdés, hogy azt ugyan honnan és mennyiért lehetne.
...
-
Ariadne
őstag
Egy kérdés: tudja valaki, hogy mi a különbség a Rock Shox Sid Race és Team között? Néztem kettőt egymás mellett, és mintha a Teamnek picivel hosszabb lenne a becsúszója, de hivatalosan mindkettő 100-as... A RS honlapon sem találtam igazán semmi különbséget közöttük, talán némi elhanyagolható súlykülönbségtől eltekintve.
ludsimon: Kalapács és kerékpár sosem szerencsés párosítás.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
Senki nem mondta, hogy nem lehet mikor 1 hónapja szedtem le a Neuzerről....
Amúgy meg nem lett semmi baja a menetnek a középcsapágy szerintem ennyire nem lehet kényes.
Miért, hosszabb csővel/erőkarral lejött volna?
[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest