- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
A nyeregcsövön lesznek a barátaim aláírásai fehér lakkfilccel, és az kihúzva vékonyan kétoldalt feketével.
Valamint a muffok, és környékei még fehér, és fekete fényvisszaverő matricával.
Mod:
Maradt még Longus feliratú 1"-os Ahead kupakom, valamint három 1" Ahead hézaglóm. Egy 20mm, egy 5mm és egy 2mm-es.
Inkább a Cinelli Ahead kupakot tettem fel[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dunc
nagyúr
válasz Xantomas #30354 üzenetére
Kép
Csak annyi,hogy olvass manualt ...Akkor is csupasz a vázad,nah nomifi ???
Miből áll a bringa,agyak,váltó,fék stb összsúly sárhányó nélkül ?
Hogy bírod a hagyományos klipszet? Gondolom városba lazán hagyod !?
Te festeted a vázat? Milyen festékkel? Milyen lett a végeredmény ha aprólékosan nézed?
Hogy csináltad,tisztitás ,alapozó stb ?[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
Kérdezni akartam, hogy van valakinek működő egy oldalas SPD pedálja, amit cipővel is lehet használni? A Cuba-ra nézek egy ilyen pedált, mert ketten használjuk. Nem kell semmi extra, de csak 10e láttam eddig inkább a másik cipőmbe megyek..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Xantomas
őstag
válasz amargo #30357 üzenetére
Hmmm... ár. Azokat már nem is számolom.
De megpróbálom nagyjából összeszedni, mert már engem is érdekel.Anno váz + villa volt 3000 Ft Vateráról.
Krómozott retró acél hajtómű, vastag lánchoz, imbuszos kupakkal 4000 Ft
Első, hátsó agy 5000 Ft
Dicta racsni 1600 Ft
Longus Hosszúbenyúlású fékek 5200 körül, ebből egyiket kiárultam -2500 ért egy év használat után. Summa 2800 Ft
Első fék 1500 Ft
Új csepel acél villa 7000 Ft
Kormánszár 3000 Ft
Kormány 6000 Ft
Zselés Richey Pro bandázs 2500 Ft
Új, Shimano Fehér gumis Exage fékkar 2000 Ft.
Kormánycsapágy 1000 Ft.
Szinterezés 5000FtSzóval Summa ~44 000 Ft, és ebben még nincs benne két legyilkolt japán Sakae stucni, egy muffolt menetes acél villa, egy pár elhasznált fékbowden, a bowdenházak, a lánc a fixi lánckerekek hátra amik nincsenek most fent, a leendő új gumik, és a felni, a használt vegyszerek, csavarok, új Deore kónuszok, és csapágyak a B+ agyakba...
Ha minden jól alakul, akkor Summa ~ 52 000 Ft-ban lesz a vége, ami a bicajon lesz, de a bekerülési összeg eddig már átlépte az 50E-tBevallom, azt hittem kevesebb lesz.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dunc
nagyúr
-
Xantomas
őstag
válasz Oracle #30366 üzenetére
Bianchi Celeste.
A Bianchi kerékpárok tradícionális színe. Önmagában nekem se jön be, de összképileg nagyon. Épp most húzogatom ki a muffok, és a csövek találkozását fehérrel.De örülök neki, legalább a te szavaidról biztosan tudom, hogy őszinték voltak
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
KaraDani
addikt
válasz Xantomas #30369 üzenetére
"De örülök neki, legalább a te szavaidról biztosan tudom, hogy őszinték voltak" Igazad van gusztustalan, ocsmány, csak nem volt képem megírni Max a nyerget kéne még fehérre cserélni, hogy tökéletes legyen a kék-fehér összhatás. Nekem tényleg bejön így a kész képek alapján, a váz magában nem tetszett, de egybe jól néz ki.
-
Oracle
senior tag
válasz venember83 #30370 üzenetére
Tévedés tényleg nem tetszik és örülök hogy Xantomas nem vette sértésnek vagy hasonló
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Nem tudom, akkor lehet, hogy zsírzóhelyek mégis :S
A festést megelőzte egy homokszórás amivel fémtisztára pucolták, utána pár órás foszfátos fürdő, ami segítségével a csövek belsejéről is le lett szedve a rozsda, és aktiválva lett a felület, hogy ne rozsdásodjon.
Utána pedig magasfényű porfesték került rá. Ugyan az az anyag, ami pl a buszok kapaszkodóin is van festék. Rugalmas, és tartós. Nem veri össze a korlát aminek neki támasztom, ha eldől nem kapja le aminek nekisúrlódik. Viszont nem olyan sima a felülete mint egy rendes fényezett felületnek, és nincs esély a felületi egyenetlenségeket kijavítani.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
fpeter07
veterán
Ezt a rázást tanusítom. Lehet hogy a telóm 10000ft-ba kerül, de szegélynél lejövet nem üti szét a csuklómat...
Intersport újságba láttam egy bicajt 150k-ért, full xt, rock shox recon sl teleszkóppal, ez azért fincsi Nem gondoltam volna hogy ilyen "olcsó".
Xantomas: Nem vagyok oda az országúti kerékpárokért, de ez eccerűen nagyszerű
-
amargo
addikt
Hol lehet 3e ilyen SPD-t kapni? Igen a másik bringámon lévő SPD-hez kaptam is ilyen taposó részt, de az valami csuda el..asz.. dolog, félmegoldás szóval. Nézegettem is, hogy majd fél kiló egy ilyen pedál.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #30353 üzenetére
Használd egészséggel! Amúgy esztétikailag tényleg szép és letisztult, de nem az esetem. Mindenesetre nagyon hasonlít egyik korábbi munkahelyem hivatalos színére, és - ettől függetlenül - van egy ilyen színű sálam is.
Csak el ne lopják... *félősen körbenézegető smiley*
Már megint összecsattant két okos autós a kereszteződésben, strigulázni fogom, komolyan... Ilyenkor nem csodálom, hogy a kerékpárosokat annyian nem figyelik, ha egy egyszerű stoptáblánál való elsőbbségadás ilyen bonyolult sokaknak...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #30377 üzenetére
Vannak kivételek, a wellgo pedálok-stoplik kompatibilisek a shimanoval.
mod. Jáj, bocsi a külön hszekért...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #30373 üzenetére
A Bringaexpón - amennyire fotó alapján meg tudom ítélni - kicsit más árnyalatú kékek voltak a Csepelek. A szín közelebb állt a babakékhez, és kevesebb volt benne a zöldes-türkizes árnyalat. Most mondhatnám, az a szín jobban tetszett, de ilyet addig nem jelentek ki, amíg nincsen készen a bringa, mert a kiegészítők sokat változtatnak rajta.
Ariadne: ha Zuglóban történt, akkor szép nagy papírra lesz szükséged ... Nálam az elmúlt 2 év alapján havonta átlagosan 1 koccanás van, de tavaly nyáron volt olyan nap, hogy délelőtt és délután is volt. És itt a STOP tábla mellett van fekvőrendőr is a kereszteződés előtt ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
Oracle:
Kérdezted tegnap, hogy mennyire lehet dönteni az új Conti gumikat, hát ennyire.
Ma döntöttem egy keveset, és majdnem eltűnt a fél pedál.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
De az a bepattintós borzalom szerintem is használhatatlan, sőt veszélyes, csak arra a távra jó, amíg még spd cipő nélkül életében először hazateker vele az ember a boltból (én is addig használtam, aztán kivágtam valahova). Óvatosan vele, csúszik és nem tartja a lábat...
dqdb: Igen, Zuglóról van szó. Egy taxis múltkor a villanyoszlopnak ment neki, félig ki is döntötte, emiatt egy kupac szerencsétlen tűzoltó molyolt itt órákon át, aztán meg még egy nagy kupac elmüs, mindezt éjjel és borzasztó hidegben, csak mert valaki nem tudott kellően lassan menni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #30387 üzenetére
Ha tekersz városban, akkor melyik bringával?
Csak, hogy ha netán egyszer összetalálkozunk, megismerjelek.Ma is egy citrom sárga Peugeot vázú outit hagytam ott a Neuzerrel.
Nem tudom mi volt a sráccal, de nagyon nem bírta a tempót, pedig én aztán nem vagyok erős.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #30389 üzenetére
Remélem hamarosan előfordul ez is, de városban és hétközben akkor is igen ritkán, max. munkába menet meg vissza. Kb. ilyen klikk a crossom (csak 2007-es, piszok kelly's már nem szerepelteti a honlapján ezt az évjáratot...). Leginkább hétvégén fordulhatok elő reggel ill. délután, túrára menet-jövet. Remélem hétvégén tudok menni legalább valami aszfaltosat, mondjuk ki Szentendrére (hogy én ezt az utat hogy utálom), és aztán a lőtér mellett fel, ameddig bírom Dömörkapu felé, az jó aszfaltos edzőterep, mert folyamatosan, de nem meredeken emelkedik. És lefele meg lehet zúzni, bár igazság szerint ettől a lehetőségtől kicsit megizzadt a tenyerem most, de akkor is vissza kell szokni...
Ja múlt hétvégén tekerünk hárman kifelé az UVH-tól Szentendre felé, amikor megelőz minket egy karbon S-Works-ös srác, nagyot csulázik olyan felvágós módon, majd elhajt ezerrel, cucc semmi nála, láthatólag edz. Mondom oké, aki erős, menjen. Látom aztán, hogy pár száz méterre előttem, még látótávolságban leáll, és ezután végig a töltésig azonos távolságban maradtunk, míg én a számomra most tempós 25 körül mentem. Aztán másfele ment, mint mi, de még el sem értünk Szentendrére, már jött szembe a keróúton a körforgalomnál. Azért ez mókás volt, ahogy eljátszotta a nagy profit, közben meg hosszabb távon, és ahol lehetne is tépni ezerrel, nem ment gyorsabban, mint én.
mod: venember: Éééés talált süllyed.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #30392 üzenetére
Na pontosan így szokott lenni.
Kielőznek, és nem bírják tartani azt a tempót, és ugyan azzal a sebességgel ment tovább, mint én/te. Jó, én is így voltam párszor.Ha hétvégén nem fog fújni a szél, akkor egy aszfaltos tekerésben benne vagyok, már lassan 1 éve csak virtuálisan beszélgetünk.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #30394 üzenetére
Áhh
Ne hülyéskedj már.
Aki ilyen szinteket teker..
Én még idén összesen 1x voltam emelkedőt mászni, a Hungaroring felé, saccra olyan 500m-t másztam akkor.
De mondjuk szélben, úgyhogy az felér akár 700-al is.
Mögötted elbújhatok.A Scott az most disznek van használva, mert .75-ös bele esik, és nem akarom szétkoptatni a 105-ös hajtóművet.
Alu jobban kopik, maradok egyelőre a Neuzer-nél.Más kérdés:
Ha veszek láncot, hogyan fogom tudni kicserélni?
Most egy lánccsere miatt nem megyek el Meméhez.undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #30395 üzenetére
Jelzem idén összesen azt az 50 km-t mentem, amit múltkor, az is egy Szentendre retúr, szóval neeem, tényleg komolyan mondtam. Voltam erősebb sokkal, mint most, de az is max. egy alacsonyabb normál montis erőnlétet jelentett, és ha kihagyja az ember a telet - ahogy én most -, akkor lemegy az erőnléte a nullára, pláne hogy tavaly meg időm nem volt menni szinte semmit. Szóval *sóhajtó smiley* kezdhetem elölről az edzést...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #30393 üzenetére
Én is csatlakoznék, feltéve, ha nem szombat délelőttre időzítitek, mert hosszú idő után rászántam magam a lámpavásárlásra, hogy ne plafonról lógó foglalatok vegyenek körül
El kellene már hagyni bringával Budapest területét, idén még Budára sem jutottam el két keréken.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #30363 üzenetére
Azért ez még baráti ár, de még ezt sem merném lelakatolva otthagyni az utcán.
venember83: Köszönöm megmentettél egy felesleges kiadástól! Akkor még is csak shimano pedált kell szereznem..
Ariadne: Ez is már 10e kategória, bár megnézegetem őket, mert pofás darabok, jó lenne élőben látni egy ilyet, hogy mennyire használható kétféle cipővel.Nem lehet megúszni..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest