Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamás_83

    újonc

    válasz m_kovacs #545 üzenetére

    Szia m_kovacs!

    A hálózat ADSL2+ (Annex B) 10Mbit/0,5MBit előfizetés (NetMánia S). A legközelebbi legnagyobb telefonközpont tőlünk 12 km-re van légtávban (Keszthely). A csatlakozók és a vezeték rendszer is rendben van, mert ennek az eszköznek a bekötése előtt lett kicserélve a vezeték a faltól a házunk előtt lévő elosztóig és 5x ellenőrizte a Telekom. Én nem használtam előtte a D-Link modemet, mivel egyből egy TP-LINK TD-W8960NB modem routert használtam, amivel sosem volt ilyen gondom. Teljes sebességgel ment a letöltés és mellette egy másik gépen gond nélkül tudtál még böngészni. A Telekom a vizsgálatot befejezte egyébként és a Wi-Fi-n állítottak rajta (kikapcsolták a WMM funkciót), úgy a letöltés stabilan megy de egy másik gépen már nem tudsz közben böngészni. Egyébként rosszul írtam múltkor az nem LCF down, hanem LCP down. Másik fórumon (DIGI) ott is ilyen eszközt kapnak és a logban ugyanezek a hibák jelentek meg. Úgyhogy bele kell nyugodnom a dolgokba. Egyébként még annyit lehet még csinálni, hogy kevésbé dobálja a netet, hogy ha a TP-LINK TL-WR841ND routert köt be mögé valaki, hogy kikapcsolod a WI-FI-nél a Short GI funkciót meg a WMM-t.

    Azóta jobban mennek a letöltések, bár továbbra is dobál lefele a netről.

  • Tamás_83

    újonc

    válasz Enton #543 üzenetére

    Sajnos nálunk is ők vannak csak, akik adják a vonalat és a netet. :(

  • Tamás_83

    újonc

    Üdvözlet Mindenkinek!

    Én is egy ilyen kis gyönyörűséggel szenvedek már egy éve a Magyar Telekom (Trécom) jóvoltából. A fórumot sokszor olvasgattam és minden lehetséges megoldást kipróbáltam már. A mai nap betelt a pohár és felhívtam őket, hogy folyamatosan levág letöltés közben. CRC error-t számlál a STATUSBAN és hogyha modemként használom (mögé kötve egy TP-LINK TL-WR841ND v8 router) akkor a logban LCF Down hiba jelenik meg és újra bejelentkezést végez (levágja a netet). Röpke másfél óra sem telt el és az alábbi SMS-t kaptam tőlük, hogy sem a hálózatukban, sem az eszközükben nem találtak hibát. Ha számítógépes problémám van hívjam a szuperszervízt (persze jó pénzért). Lassan tényleg már azon gondolkozom, hogy felmondom a szerződést és elvágom a zsinórt, ami a házba vezet.

    Remélem a jelsebességet nem csökkentették le, mert azt egy fél éve könyörögtem ki, hogy állítsák már be normálisan. :W

    Az utolsó beállítási mód amiben működött viszonylag normálisan az a következő volt.
    ZTE eszközön:
    PPPOE kitöltve, passthrough pipa ki,
    DHCP BE, egy-két gépnél fix ip címmel,
    WIFI KI,
    FIREWALL KI,
    UPNP BE.

    TP-LINK esetében:
    DHCP KI,
    A router LAN IP címe a ZTE tartományában elhelyezve (192.168.1.253), hogy kezelhető maradjon,
    WLAN BE,
    FIREWALL BE,
    UPNP BE.

    ZTE LAN1-ből a TP-LINK LAN1-be összekötve.

    Tudtok-e még esetlegesen valami jó tanácsot adni, hogy esetleg mit tehetnék (nagykalapácson és flexen kívűl)?

    Segítségeteket is ezúton köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák