Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter Kiss

    őstag

    válasz metrion #5031 üzenetére

    Csak a rend kedvéért, ilyen random feltöltős dolgokat nem így szokás megoldani, hanem egy kicsivel más technikával:

    class Program
    {
    private const int Dim1 = 5;
    private const int Dim2 = 5;
    private const int Start = 10;

    private static int CalculateNumberCollectionRangeLength()
    {
    return Dim1 * Dim2;
    }

    static void Main()
    {
    var numberCollection = Enumerable.Range(Start, CalculateNumberCollectionRangeLength()).ToList();

    var random = new Random();

    var table = new int[Dim1, Dim2];

    for (var i = 0; i < Dim1; i++)
    {
    for (var j = 0; j < Dim2; j++)
    {
    var selectedIndex = random.Next(0, numberCollection.Count);
    table[i, j] = numberCollection[selectedIndex];
    numberCollection.RemoveAt(selectedIndex);
    }
    }
    }
    }

    A lényeg, hogy egy generált halmazból választjuk random módra az elemeket, nem pedig random elemekkel dolgozunk.

Új hozzászólás Aktív témák