Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    aktív tag

    Még egy kérdés a tisztelt szakértőkhöz: van rá valamilyen mód C#-ban, hogy egyszerűen végigmenjek egy osztály tagjain? Mert most én kezdőként úgy próbálkoztam, hogy van egy fő osztály, amelyből minden más osztály származik a programban és foreach ciklussal próbálkozom elérni a tagokat - sikertelenül.
    Tehát ez a mostani kódom:
           class JatekElemei
            {
                public int xhely,yhely;    
            }
            
            class Jatekos: JatekElemei
            {
                public Bitmap kepe;
                public byte animidozito=5,lovesvsz; //alképváltó és lövésvisszaszámláló
            };
            
            class JatLovedekei: JatekElemei
            {
                public Bitmap kepe;    
            };
            
            List<JatLovedekei> jatlovlista = new List<JatLovedekei>();
            byte jatlovdb = 0;
            
            class Deneverek: JatekElemei
            {
                public int dirx,diry;
                public Bitmap kepe;
                public byte animidozito=5;
           };
    És így próbálok végigmenni rajtuk az ablak átméretezésekor:
            void MainFormResize(object sender, EventArgs e)
    {
    foreach (JatekElemei jatelem in JatekElemei) {
    jatelem.xhely*=Width/ablakszel;
    jatelem.yhely*=Height/ablakmag;
    }
    ablakszel=Width;
    ablakmag=Height;
    }
    Erre kapom ezt a hibaüzenetet:
    A(z) „Animacios.MainForm.JatekElemei” egy „típus” konstruktor, de „változó” konstruktorként használva. (CS0118)
    Most akkor mi hogyan van ebben a foreach-ben? Vagy ez nem is jó erre?
    Azért lenne jó valami hasonló megoldást találni, hogy amikor szükséges végigmenni valamiért a program összes elemén, el lehessen azt intézni egy ciklussal.

Új hozzászólás Aktív témák