Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gduck

    addikt

    válasz tomp #121191 üzenetére

    Nálam sikerült majdnem minden gond nélkül megoldani, régi (vezetékes) számlák nem érdekelnek, az egyenleg ott lenne az újon, ha le lehetne tölteni. De azt se lehet :(

    Nem csoda, hogy nem 100%-os az ilyen migráció. Jelezni kell az ügyfélszolgálaton. ;)

    #121194kezo0: Mivel számlát kaptak, tuti a migrációnál tűntek el a rendszerből. Ergo az a megállapítás, hogy a 4. ügyintéző már értett hozzá, TÉVES :)

    Saját sztori, UPC-s idők: szolgáltatás módosítás, + TV csomag. Másnap megyek haza, se TV, se Internet, se telefon. Kinézek az oszlopra, kábel lóg. Telefon az ügyfélszolgálatra, ahol közlik, felmondtam a szolgáltatást :D Szerencsére másnap egyből visszakötöttek és a .chello végű (ezeket akkor már nem lehetett létrehozni, csak törölni) e-mail címeket is újra létrehozták.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák