Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen processzort vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dizson
tag
Mikorra jön kia játék?
A 2004-el nagyon sokat játszottam....
[Szerkesztve] -
P.Dude
őstag
Mi újság a játtékal gyerekek?
-
Tea*
csendes tag
2006. leendő 20 legjobb játéka: [link]
Unreal Tournament 2007 a harmadik! -
Tea*
csendes tag
Friss infók: (forrás: GameStar Online)
A járművek száma tovább emelkedik. Összesen 18-ra számíthatunk, amellett a hat mellett, amelyet az UT 2004-ben már láthattunk.
Továbbfejlesztették az Onslaught játékmódot. Több szintű küldetéseket terveznek, vagyis lesznek elsődleges és másodlagos feladatok.
A szingli játékmódot az eddigieknél egy kicsit komolyabban veszik. A karaktered részletesebben tudod megalkotni.
Mark Reint megkérdezték, hogyan futott annyira jól az idei E3-as bemutatón a játék, mire azt felelte, hogy mindössze átállították DirectX-ről OpenGL módra a motort, és egyébként egy ''sima'' GeForce 7800GTX videokártya szolgáltatta az erőt, na meg a PS3.
Ó, és még egy apróság. Lesznek légpárnás járművek, amelyekkel gyorsan el lehet jutni az akció sűrűjébe. -
Kephamos
addikt
Nincs semmi újdoság a játékról?
-
Alkarcsont
senior tag
Impact Hammer
Elsődleges tüzelés: Azonnali halált okozó léglöket, amely azonban csak közvetlen közelről hatásos.
Másodlagos tüzelés: Kis sebzést okozó léglöket. Ez is csak közvetlen közelről hatásos, azonban ez a léglöket képes arra is, hogy eltérítse a rakétákat.
Technikák: Ha a elsődleges tüzeléssel magad alatt a földbe lősz, miközben felugrasz, igen magasra tudsz feljutni. -
Alkarcsont
senior tag
Roppantmód érdekes interjú egy Epic-es arccal: Joe 'DrSin' Wilcox az UT2007-ről!
[link] -
Frigo
őstag
Az Epic egyik vezére reagált a BeyondUnreal forumában az állítolgaos UT2007 gépigényre ,az egész egy német hardware magazin spekulációja volt egy szó se igaz az egészből.Hivatalos gépigényt majd a játék megjelnésekor teszik közzé.
-
LucifeI2
őstag
De nem... én úgy értettem hogy Lenne az UT2007, és abba egy multi+single és a singlenek lenne ez a története. Nem egy teljesen különálló játék. Lehet kicsit hülyén mondtam el
Tehát a multis fegyverekkel lehetne rusholni a singlbe is , de nem botokat kéne ölni hanem lenne vmi történet.
-
@rglaaf
veterán
Kicsit kezdessz má saját magadba belebonyolódni'' De én azért kiváncsi lennék mit tudnának összehozni... mondjuk a Skarj (nem t'om hogy kell írni) tehát a Skarj-ok Lázadása The Rise Of The Skarj Hybrids.'' Az Awakening-be vannak Skarj-ok jó nem single de UT világ nem? nam most már lehet pihenni...
[Szerkesztve] -
-
LucifeI2
őstag
Mondjuk ennek nagyon nem is lehetne jó Single történetet kitalálni, mivel alapból egy Tournament, és már maga a játék története az hogy multiznak.
De én azért kiváncsi lennék mit tudnának összehozni... mondjuk a Skarj (nem t'om hogy kell írni) tehát a Skarj-ok Lázadása
The Rise Of The Skarj Hybrids.
-
@rglaaf
veterán
Hát nem nagyon kéne szvsz a 2K4 - multi szempotjából egy jó alap lehet a 2k7-hez ha annál jobbat csinálnak akkor az nagyon jó lenne de nem tudom hogy single mod nélkül mennyire lenne eladható bár a Q3 megmutatta hogy lehet only multi de hát a mai tömegek igényeit is ki kell elégiteni lásd Q4 bár én nem sirnék ha nem lenne single rész amugy sem játszom semmilyen single játékkal vagy netes game vagy semmi nem fogok előre legyártott kiszámitható játékmenettel bohóckodni meg időm sincs rá szal multi rulzz
-
Frigo
őstag
állítólagos UT2007 gépigény :
minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
for high details: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra or 7800GT/GTX SLI
Dual-core Processor use: Multi-Threading is supported and should provide much better performance.
64 Bit version available with better textures
Renderers: Shader-3.0, Fallback-Mode for Shader 2.0 maybe a dx8 renderer.
HDR: yes
physics: Novodex-Physik-Engine.
Ageias PhysX Processor supported. -
atenza
senior tag
Ez sztem reálísnak tűnik, mivel kb két és fél év alatt kerül egy új közép-felső kategóriás gép olyan szintre h. lehet lecserélni az egészet egy újabbra...
Arra gondolok h. pl én 3 éve vettem egy jó gépet, nyár végén már cserélhettem le a vga-m a pixel shader miatt, és a haverom 2 éve vette a gépét, pontosan olyat, amilyen a min konzignál van az ut 2007nél, és 2006 elejére cserélheti is le h. menjenek az új játékok..Azaz neki is 2 és fél év múlva kell gépet cserélnie, szóval ez sztem már megbízható forrás. -
P.Dude
őstag
Van valami más hír a játékról?
-
harry
veterán
Van itt egy kép az új Shock Rifleről: Bővebben: link
-
harry
veterán
De elvileg már kiadtak valamilyen demo verziót, amin ezeken a bemutatókon játszanak. Mindegyiken ugyan az a pálya van, és úgy kezdődik, hogy Malcolm bevonul egy rakétavetővel és az a vége, hogy beront egy házba, ami végül felrobban (ONS, tank meg kocsival is lehet menni). Vagy akik ezeken a bemutatókon játszanak azok az UT emberei?
-
harry
veterán
Szerintem is - nálam érezhetően jobb lett amikor 512ről 1 giga ramra váltottam. a 9600 meg ezért kicsit gyenge (nekem az van, 1024* ben játszom és nagyobb hantelésnél kicsit meginog). 2007hez az ajánlott gép inkább egy 6600gt, 1 giga ram, és 3200+ proci lehetne (és ahhoz, hogy tényleg maxon játszunk már ez is kevés
)
-
@rglaaf
veterán
Hát nem tudom vagy van benne kis kamu hogy ne riasszák el a gémereket mert amikor már megvette és szeretne a gémmel játszani ugy is fejleszteni fog
FX 5700 már most épp elég a 2k4-hez 512 ram hmm ha teljes pompában akarjuk látni az ons és as mapokat akkor már ezt a konfigot is megizzasztja nem hogy a 2k7-t szal iit szerintebb sokkal több kell -
harry
veterán
Azt hiszem megtaláltam a min. rendszer követelményt: Bővebben: link Bár ezek elég érdekes adatok, ez inkább 2004-hez illene, de oda UT 2007 van írva
Ezek szerint már a mostani gépem is az ajánlott kategóriába esik...
Itt a 2004 adatai: Bővebben: link
[Szerkesztve] -
harry
veterán
És eljövend a kártya: 7800GT Bővebben: link már most is lehet kapni 90k körül Clud 3D karit Bővebben: link, szerintem fél év múlva eléggé le megy az ára.
-
harry
veterán
Jó lenne egy 7800GT/GTX, már csak azért is mert ennek közel akkora a teljesítménye mint egy 6800GT SLI összeállításnak és jóval olcsób 7800GT/GTX-ből egy darab, mint a másikból kettő: Bővebben: link Itt egy 7800GTX közel akkora teljesítményt nyújt, mint 2 6800 Ultra - vagy még jobbat..
-
@rglaaf
veterán
-
Frigo
őstag
Szerintem meg tegyétek félre a pénzt ,majd a demo megjelenése környékén úgy is körvonlazódni fog milyen gép kell alá ,addigra meg a mostani csúcs cuccok is elérhetőbb árban lesznek.
-
-
Batman
őstag
A topic elejét kitakarítottam.Nem szeretnék még1szer idejönni.
-
Frigo
őstag
válasz
Alkarcsont #40 üzenetére
Szerintem meg mire ez megjlenik 2006-ra ,addigra a 2GB RAM meg a 256MB-os VGA már alap követelmény lesz.
-
@rglaaf
veterán
válasz
Alkarcsont #40 üzenetére
Hát ugy nézem nálam csak a vga kari hibádzik a többi nagyjából rendben van de az is csak szigoruan akkor amikor megjelenik hát ha addigra a mostani csucs kariknak az árai is lefele zuhannak
-
@rglaaf
veterán
válasz
Alkarcsont #38 üzenetére
Hát mit mondjak durva lessz csak mostmár azt kéne tudni mi lessz a min konfig amin elfut rendesen vagy lehet kidobni a vasat?
[Szerkesztve] -
Alkarcsont
senior tag
Fincsi UT2007-es képek Bővebben: link
-
Alkarcsont
senior tag
Ez itt egy kis UT2007-es videjó fellelhetőségének a linkje:
Bővebben: link -
Asusfan
őstag
Jópár hónappal később de azert reagalok
ut2k4 et fölülszárnyalni nem lessz nehez de nem es ez ellen szanjak igazabol a nagy ellenfel a q4 mind single ben mind multi ban.
Mind2 jatekot varom de nekem eggyertelmuen q4 rulz
A grafika alapjan viszont lessz mit latni egyedul ez erdekel -
Frigo
őstag
Ideje Uppolni egy kicsit témát mert kiderült pár újdonság a folytatásról:
Bővebben: link
Várható megjelenés 2006 Q1-2 körül .
Ja és van pár új kép, érdemes őket is megtekinteni. -
harry
veterán
Jah, jó lesz ez a game
összegyűjtöttem pár képet: Bővebben: link
És itt van néhány trailer:
Bővebben: link a file -> Bővebben: link
ez eddig a leghosszabb videó, érdemes megnézni. Egy hasonló van az elábbi linken is, csak az rövidebb - Bővebben: link (az első - GeForce 7800 Demo Footage) -
Frigo
őstag
Bővebben: link
új infók és képek érkeztek a következő UT-ről (van köztük egy kép az új sniper rifle-ről.)
Lényeg röviden:
-játék neve még mindíg bizonytalan ,lehet hogy mégse UT2007 lesz mert elképzelhető hogy kidobják az évszámos jelölést
-Nem csak a pályák de a pályatöltés is streamelve lesz azaz a pályaváltás azonnal történik és nem lesz disconnect és pályatöltés.
-Lesz egy új játékmod Survival néven mely az 1on1-re hasonlít.
-Feign death visszatér és jobb lesz mint valaha.
-az új játékmodokon kívül még nagy hangsúlyt fektetnek a klaszikus játékmodok tökéletesítésére (DM,CTF stb.)
-Az új Conquest mod az Onslaught és az Assault valamint RTS stratégia keveréséből született ,lesz gyűjthető nyersanyag (Tardyum) illetve parancsnok is. -
becso13
aktív tag
Remélem nagyon kira game lesz és azt is remélem, hogy teljesíti a lehetetlent vagyis odaver a 2k4-nek is
-
Frigo
őstag
Na találtam közben egy képett az Impact Hammerről:
Bővebben: link -
AS
félisten
Ez szép volt!
Tehát mindmondtam nem kell megijedni majd a gépigénytöl..
2007 lesz a neve de igéretek alapján 2006 tavaszán már kaphato lezs.
Mert pc-s elöbb jön ki.
Ujdonság hogy lesz stori mod. persze ne számitsatol half-life2 mozanatokra de biztos jo lezs.
A lényeg hogy künbözö feladatokat kell végra hajtanunk..
Rosz hir hogy kiveszik a minigunt..
Alap fehyver is egyszere két gépisztoky lesz..
.. -
Thom!
veterán
Tim Sweeney interjú
(BeyondUnreal) A Beyond Unreal szerkesztői végignéztek egy Tim Sweeney video interjút és kigyűjtötték a teljes beszélgetést egy csini text fileba.
Freeman: Mi a 64 bites processzorok előnye?
Sweeney: A lefordított kód gyorsabban fut, mivel kétszer több felhasználható regiszter áll rendelkezésre. Az Unreal Engine 3 esetében főként a tartalmi elemeknél van jelentősége. Végre alkalmazhatunk nagyfelbontású texturákat, mely a könnyen skálázható PC-k szempontjából kiemelt jelentőséggel bírnak. Színesebbé, változatosabbá tehetjük a játékokban megjelenő környezetet.
Freeman: Kihasználja az UE3 a duál processzoros megoldásokat?
Sweeney: Igen, igen, abszolúte. Az Unreal Engine 3 széles körben támogatja a többmagos/processzoros rendszereket. A Sony a Cell architektúrával, a Microsoft az Xbox 360 szívében dobogó három processzorral végül az Intel és az AMD a duplamagos processzoraival van jelen a piacon.
Freeman: A legtöbb mostani játék nem támogat több processzort, számíthatunk a teljesítményben megnyilvánuló tényleges különbségre?
Sweeney: Az Unreal Engine 2 egy szálon fut, ezért nem tudja kellőképp kiaknázni az ebben rejlő lehetőségeket. Az Unreal Engine 3 viszont a renderelést, az animációs feladatokat és a fizikát egyaránt képes több szálon futtatni, így ha duplájára nem is, de jelentősen megnöveli a teljesítményt.
Freeman: Rendben és az Unreal 2007 PC-s változat grafikája mennyiben fog eltérni az XBOX360-as verzióétól?
Sweeney: A PC egy könnyen skálázható platform, ezért az 500 dolláros PC-ken, az Xbox360-on is elfut, ám egy dupla 3D kártyával felszerelt, 3000 dolláros SLI megoldáson sokkal részletdúsabb a végeredmény. Tehát mindenhol ott leszünk.
Freeman: Az UE3 shaderei a High Level Shader Language irányelvei alapján készülnek?
Sweeney: Az Unreal Engine 3 fejlett anyagrendszerrel rendelkezik, s az egyes anyag effektusokat grafikus módon csatolod egymáshoz. A végeredményt a Microsoft platformokon HLSL, a Sony megoldásain Cg formátumra konvertálja a rendszer. De nem igazán ezt fogod látni, mivel a grafikusoknak kedvező, igazán magas-szintű shader rendszerünk van.
Freeman: A DirectX 9.0 shader fordító a kézzel írott shaderekhez képest mennyivel gyengébb kódot biztosít?
Sweeney: A HLSL fordító által generált kód és a kézzel írott assembly kód között 2-5% közötti eltérés van. Ez pont elég ahhoz, hogy soha többet ne kelljen az assemblyhez nyúlni.
Freeman: Pixel Shader 2.0 támogatás?
Sweeney: Egen, minden épkézláb DirectX9 alapú hardvert támogatunk. Legyen szó a low-end Geforce 6200-ról vagy a felső régiókat képviselő Radeon 9800-ról.
Freeman: S a Pixel Shader 1.0 támogatás, pl. Geforce 4?
Sweeney: Nem tervezzük, de lehet, hogy végül beadjuk a derekunkat és egy piszkos hekkelésekkel teli javítást fogunk kiadni. Ám egyelőre úgy tekintünk erre, mint az UT2004 esetében a szoftveres renderelésre: nem lesz szép, de működni fog.
Freeman: Egy 6800 Ultra elegendő lesz az Unreal Engine 3 alapú játékok, minden effektussal felvértezett futtatásához?
Sweeney: Egen, az 1024x768 tökéletes lesz az Ultra számára, de az Unreal Tournament 2007 megjelenésekor - jövő év közepén vagy végén - már sokkal erősebb, a mostaniakhoz képest négyszeres teljesítményű zászlóshajók lesznek a piacon, melyekkel az 1600x1280 is gyerekjáték lesz.
Freeman: Számíthatunk finom árnyékokra?
Sweeney: Igen, támogatjuk az erős kontúrral rendelkező stenciles árnyékokat, a valós idejű finom árnyékokat - a karakterek finom árnyékolását és a karakterek által a környezetben vetett finom árnyékokat - és végül az előre számolt árnyékokat. Tehát a célunk, hogy a művészek számára nagy és szerteágazó árnyékolásra is alkalmas eszközt biztosítsunk az UE3 képében.
Freeman: A hardveres [AGEIA] fizikai gyorsítás mennyiben befolyásolja az Unreal Engine 3 működését?
Sweeney: Lényegében még több fizikai effektust, pl. részecske rendszer és folyadék szimuláció, végezhetünk egyidőben. Az Ageia nélkül csupán pár száz részecskét, vele viszont több tízezret szimulálhatunk - a szorzó kb. tízszeres. Igazán kellemes, mivel a Playstation 3 Cell architektúrája által nyújtott, hagyományostól eltérő feldolgozó erejét tükrözi.
Freeman: Mi a véleményed a többmagos grafikus magokról? Egy kétmagos GPU hatékonyabb lesz, mint egy SLI rendszer?
Sweeney: Talán valamivel gyorsabb lesz a kétmagos megoldás, mivel a chipen belül, nem a PCI-Express buszon keresztül zajlik a kommunikáció.
Freeman: Oh és még egy kérdés:: R520 vagy G70?
Sweeney: [nevetve] Óh, hát a G70 természetesen.
hardwired.hu -
Dilikutya
félisten
Minimális gépigény? Mikor jelenik meg (valami konkrétat, annyit én is sejtek, hogy 2006 vége, 2007 eleje
)? Mik lesznek az új játékmódok? Játszható karakterek? Új fegyverek/járművek? Hány pálya lesz benne? Milyen módosításokon esik át az engine, miben lesz más, mint a licenszelhető U3? Najó, még egy: egyszerre maximum hány játékos lehet a pályán?
Ha már egyszer ennyire tákékozott vagy -
AS
félisten
Lehat bátran kérdezni elég sokat tudok eröl játékrol..
Maximális gépigényre ne is gondoljatok..
De persze egy Geforce 660gt-n tökéletesen fog futni..
Azért nem kel félni.. -
@rglaaf
veterán
Esetleg a játékról szó eshet itt vagy a üres szócséplés lessz,meg sztem ameddig legalább demo nem jön ki addig felesleges volt nyitni mert addig nem hiszem hogy olyan sok infó lessz itt de lehet hogy tévedek
Bővebben: linkmeg egyébként itt már kitárgyaltuk ami eddig tudni lehet róla linkekkel képekkel stb -
Toness
őstag
A link ugye ez akart lenni : Bővebben: link
mert ami linket adtál az rosszul volt írva:
http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtroument2007/screenindex.html -
P.Dude
őstag
Éedekes hogy máris 2007 pedig még 2005 se volt.Vagy igen.Mind1 a lényeg hogy új és jó.
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest