- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Én még mindig gumizok meg felnizek. Cserélném a gyári felnit számomra szebbre. Találtam is ahol autó alapján is lehet keresni. Érdekes mód 3 különböző ET számmal is feldobta ugyanazt a felnit bár mindegyikre még az ET50-re is azt írta tehermentesítő kell. Ez nem az ET szám miatt kell akkor hanem az agy méret miatt? Viszont olcsóbban máshol ugyanezt a felnit csak ET48-ban találtam bár ezt is kompatibilisnak jelöli a honlap. Jó lesz az ET48 is?
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #58802 üzenetére
Azért nagyon durva,hogy 4 darab jobb alufelni + jobb téligumi + szenzor szerelve 17-es méretben 450 alatt meg se áll. Az alufelni télre a kapott gyári lesz az helyett lesz nyárra számomra gusztusosabb.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz bigdigit #58803 üzenetére
Még nem is vészes annyira, mivel egy jobb téli gumi magában 50e/db körül van ahogy néztem, gyári vagy nagyon jó minőségű felni sem olcsó.
Venni kellett volna más autót ahol a tucat 175/65/14-es gumi kell, ott felni+gumi is megvan 150-ből.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #58805 üzenetére
230-ra kaptam éppen ajánlatot, a téli szettre.
Januárban, ez még 190K volt.
Ezért is keresgélek most, mert kb ugyanennyiért, vagy kicsit többért, komolyabb gumival is van.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
addikt
válasz Cunaja #58806 üzenetére
Persze, van jobb ajánlat a gyárinál, Nekem spec éppen akkor nem volt felesleges lóvém könnyűfém felnire, a gumival viszont ebben a rettenetes téli ítéletidőben tökéletesen elégedett vagyok.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #58807 üzenetére
Megtévesztő a mondat. "a gumival viszont ebben a rettenetes téli ítéletidőben tökéletesen elégedett vagyok."
Most itt a semmi télre gondolsz, ami volt, vagy azért látott havat és latyakot is a gumi?
Azt mondják, nem egészséges könnyűfém felni Pestre az agyon szórt utakra, mert elrepedhet.
Lemezfelninél meg azt mondták, nem mindegy milyen, a hátsó tárcsák miatt. Ezt sem értem, de mindegy. Állítólag nem fér bele.
Most ezt néztem ki, de még nem kérdeztem, hogy jó-e a tárcsafékhez hátulra. Monjuk érdekes ez is.
Gumit meg ezt.
Valaki találkozott már a gumival? Lehetne azért halkabb is. Mondjuk 69 vagy 68dB. VAn olyan, aki hangosnak mondja.
Így az egész, szereléssel együtt, meglenne 190K-ból. + 4 dísztárcsa.Most néztem, már 243K az ajánlat.
175/65R15 84T
Yokohama W.drive V903 téli abroncs
forgásirányos felülettel+ gyári ezüst lemezfelni + TPMS szelep. Szomorú, de igaz.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
addikt
válasz Cunaja #58808 üzenetére
A megtévesztő mondattal arra akartam utalni, hogy igazi "téli" körülmények között alig ment, de elégedett vagyok vele.
A lemezfelni az nyilván nem olyan "menő" de nem is olyan kényes, plusz manapság már fillérekért nagyon klassz dísztárcsák kaphatóak.
Spec. szerintem a gyári könnyűfém felni nem néz ki olyan jól az autómon, mint a lemez dísztárcsákkal.
Itt #57039 látszik a gépemen a lemezfelni a dísztárcsával.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #57039 üzenetére
Hol vetted? Tényleg baromi jól mutat. Pont azt is keresek most. Mankókerék már van 36-ért.
Ez jó nekem?A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
addikt
válasz Cunaja #58810 üzenetére
Én itt [link] vásároltam már többször, nagyon jó áron, minőségi cuccot adnak. A kerékőrre nem tudok mit mondani, a régi autón volt, de minden szerelő ruhelte. Ha ettől nagyobb a biztonságérzetetd akkor meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #58811 üzenetére
A tiédet még nem találtam meg, de keresem.
Sajnos nálunk a lakótelepen, mindent lopnak. Ez miatt még az üvegeket is gravíroztatom az alvázszámmal.
bigdigit: #58812
Most megvettem amit linkeltem. Ha nem olyan, majd veszek másikat a következő csere után.
Gyorsan döntöttem, mert vettem mankókereket is jó pénzért, nem akartam, hogy elvigyék.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Moleman
addikt
válasz Cunaja #58810 üzenetére
Nekem hasonló kerékőröm van 9 éve, hibátlan. Azt leszámítva, hogy az egyik alumínium kupakját elhagytam.
Szerelőhöz kerékőr nélkül szoktam vinni, nekem meg nem probléma, főleg, hogy a nyári kerékanyaszettem ugyanúgy 19-es kulcsnyílású, még a dugókulcsot se kell cserélgetni.
-
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz mefistofeles #58815 üzenetére
Ásványszürke metál. Ma is megnéztem. Nem nehéz, mert egyhelyben áll. Várja az idejét.
Bingó
Moleman:[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58808 üzenetére
Nem értem a lemezfelni és a féktárcsa viszonyának aggodalmát. Én vettem lemezfelnit és köszöni jól elvan a fékekkel.
Ha nagyon túrnád a netet, találhatnál olcsóbban is felnit és szelepet. De pl [itt] már 4 ezret rögtön spórolnál ugyanazon a szetten.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
burgatshow
veterán
Nem tudjátok, a S-990E0-61M78-002-E számú "Misti" fekete felni még rendelhető, elérhető: Neten eléggé kihalt a dolog, ahol találtam ott meg már nincs. Oké, hogy nincs raktáron, de rendelni sem nagyon lehet...
Pedig ezt a felnit nagyon adnám...
-
Cunaja
addikt
válasz dethroner #58817 üzenetére
Tessék még ilyen ajánlatokat linkelni. Most egy hétig nem vagyok otthon, de utána már veszem is.
Valami jó minőségű téli gumi 175/65 R15-ben?
Hasonló adatokkal?
Itt panaszkodik a hátsó tárcsára.
Azt írja, kivéve, hátul tárcsafékes kivitel.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Moleman
addikt
válasz Cunaja #58819 üzenetére
Az asszony Swiftjén a "gyári" van, talán Yokohama V903, nem tudom fejből, de meglepően jó. Ez volt az első telem vele, egyszer sikerült egy jeges körforgalomban megtolni az orrát, amúgy bolondbiztos, pedig sokszor kanyarodok indokolatlanul gyorsan.
Meglepő módon a nyári Conti Eco5 is egész jó, múlt hétvégén megcibáltam az Alpokban is, picit meg lehet mozgatni a seggét, de nagyon stabil. Viszont terhelés alatt ugyanúgy sikít, ahogy a régi Eco3 is sikított a régi autómon. Nem csúszik meg, csak sikítva surrog.
A Mazdámon a téli és a nyári is Michelin, ha nem fáj az árkülönbözet, akkor nagyon ajánlom. Nagyon lassan kopik, és mindvégig nagyon jól tapad (pedig a téli már 8 éves elmúlt).
-
beef
őstag
válasz burgatshow #58822 üzenetére
Főleg téliből. Én még nem találkoztam olyannal aminek 4 év után nem csökkent drasztikusan a használhatósága.
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #58822 üzenetére
Sose érte napfény, csak mikor úton volt, az meg minimális, most télen 129 km-t futott összesen. Ennek tényleg semmi baja nincs.
A régi autómon 10 éves volt a Conti Eco3 mikor eladtam, na az már tényleg szar volt, esőben főleg.
#58823 beef
Sose volt 4 évnél fiatalabb téligumim, ez is 5 volt, mikor megvettem az autóval együtt, a Suzukié is 5 volt most télen, így friss téligumis tapasztalatom valóban nincs, hogy összehasonlítsam. De tudom, hogy mit várok egy gumitól, és mikor a 8 éves téligumi még melegben is jobban fog, mint pl egy jóval fiatalabb nyári Yokohama, akkor tudom, hogy jó.
Ha a hegyekben laknék, és látnék havat, akkor elgondolkodnék a cserén, de ez a gumi nem látott havat, mióta nálam van. Amire kell, arra meg fog felelni 12 évesen is.A fos nyári Yokohamát meg már 2 éve lecseréltem új Pilot Sport 4-re.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #58825 üzenetére
Elhiszem, hogy biztos jobb egy új, de évi 129 km-re (az is száraz úton) sehogy nincs értelme új gumit venni. Amúgy annak ellenére, hogy Ausztriában elméletileg kötelező a téligumi, Bécsben rengeteg autót láttam télen nyárival.
Nyáron viszont kihasználom az UHP-t, így a 4évszakos sem opció.Majd a következő autóm kap új téligumit, főleg ha addigra sikerül a hegyekbe költözni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Egy videóban elhangzott, hogy a lágy hybrid start-stopja nem állítja le a motort ha hideg. Pontosan 350m után megtette. 👎 Na barátom innentől egy pillanatra sem fogsz üzemelni.
-
Janusz001
őstag
Allgrip, automatás sport módban visszafele váltásnál más is tapasztal enyhe rándulást? Auto módban nincs ilyen.
-
yaneez
csendes tag
Érdekelne az új S Cross tulajok véleménye a vezetéstámogató rendszerekről. (táblafelismerő, sávtartó, vészfék asszistens stb) Nekem sok minden új lesz a 2017-es gép után. Nyilván olvastam teszteket, néztem videókat. De eléggé megoszlanak a vélemények, volt aki szerint jól működnek, mások szerint meg nem igazán kifinomultak ezek a rendszerek. Aki napi szinten használja az autóját az nyilván objektívebben meg tudja ítélni mennyire hasznosak ezek. Mik a tapasztalatok?
Jövő hét elején már élesben tesztelem az extrákat. -
félisten
válasz yaneez #58832 üzenetére
Táblafelismerő: 1. Arra jó, hogy elvegye a képet arról amire a műszerfalat beállítottam. 2. Sok táblával nem bír, sokat nem is lát meg. 3. Tényleg felesleges (ki lehet kapcsolni?)
Sávtartó: teszi a dolgát, M3-on néztem. Annyi, hogy a sáv szélén beleszól és vissza kormányoz,.de túl sokat, azaz hol a sáv bal, hol a jobb széle felé tart az autó. Kikapcsoltal amúgy.
Vészfék.assziszt: nem olyan érzékeny mint az első generációs Vitarán volt, ritkán szól. Mondjuk hegyre fel lendület, gyalogos, szűk út: sipolt.
Adaptív tempomat: jó, sokkal jobb mint az első generációs vitarában. Ez is ha van előtte hely egy ideig nézi de nem gyorsul, viszont utána nagyon belehúz. Talán annyi lehet másnak a zavaró, hogy 1-es távolság alatt hajlamos nagyot fékezni az előtted lévőre. Stílusra bejön a működése.
Automata váltóval még élhetőbb, mert meg is áll az autó, majd elindul.Janusz001! 2498km múlva megnézem.
szabonagyur! mert full hideg volt a motor.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
addikt
válasz szabonagyur #58836 üzenetére
A táblafelismerő volt az első amit kikapcsoltam. Elfoglalja a kijelzőt, szerintem értelmetlen sok táblát fel sem ismer, plusz ahogy írod, nem veszi figyelembe pl. a kereszteződés feloldó hatását és még öt perc múlva is ott éktelenkedik.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Jadro
veterán
A táblafelismerőt én is hamar kikapcsoltam, felemás a működése. A táblákat még csak-csak felismeri, de a feloldásokat már elég gyengén kezeli. Szerintem nem tudja, hogy a kereszteződés is feloldja a sebességkorlátozást. Másrészt meg csak foglalta a kijelzőn a helyet, ott szeretem láni az aktuális sebességemet digitálisan.
A többi cumó elég jó, bár az adaptív tempomatnak nem annyira szeretem az agresszivitását, elég végletesen teszi a dolgát.. Vagy fékez, vagy odalép neki. Városban sokkal takarékosabb, ha hagyod gurulni is az autót. Ettől függetlenül jól működik, városon kívül klassz kényelmi pluszt ad, pláne ha hosszabb távot autózol.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
őstag
Úgy vigasztalásként én jó táblafelismerőt még nem láttam. Jazzben is vacak meg a Rav4-ben is... Lehajtóra 40-60 van és mész a pályán? Már ott is a 40 amit ügyesen észrevett... Ezért aggódom komolyan milyen lesz a sebességkorlátozó csoda ami nyártól kötelező az új típusokban.
-
PNP
őstag
Megküldte az Allianz a kötelezőm következő évi díját, ami 37-ről 51 ezerre nőtt. Ezt némi adatfrissítés után le tudtam vinni 44-re. Károkozás nem volt, tehát értelemszerűen a bónusz javul egyet, ennek ellenére nőtt a díj. Másnál is?
-
PNP
őstag
El tudom fogadni az áremelkedést is adott esetben, csak érdekelne, hogy másnál milyen irányba és mértékben változott az éves díj, mert többen is írták pl. autós topikban, hogy nekik csökkent a fizetendő összeg.
Amúgy az, hogy most megy felfele a használt autók értéke, alapvetően anomália, meglepne, ha a biztosítók figyelembe vennék kifizetésnél. Ebből gondolom az is következik, hogy sokkal hamarabb válik GTK-ssá egy autó, ami nem feltétlenül jó.
-
Moleman
addikt
Szintén Allianz:
2018 43k B5
2019 24k B6 (32k helyett)
2020 30k B7 (36k helyett)
2021 29k B8 (40k helyett)Idén még nem kaptam, de minden évben brutáldrága az első ajánlat, minden évben be kell menni "adatfrissíteni", mert "véletlenül" eltűnik minden infó a rendszerükből, amit már négyszer megadtam...
Ugyanilyen szemetek a segédmotornál is, 6 éve 2280 ft az éves díja, de ha nem megyek be, mindig 3000-et akarnak fizettetni. Fixen mindenkit le akarnak húzni minden évben egy indokolatlan 30-40%-os drágítással, aki nem figyel, fizessen.
-
Jadro
veterán
válasz Moleman #58845 üzenetére
Nekem most sikerült rátetetnem a B10-et az S-Crossra, mert amikor vettem még megvolt a régi verda és A0-ban tudtam csak megkötni. Így lett 29.948,- (Generali). Árképzésben meg ugye számít az életkor, lakhely stb.
Érdemes sokszor újrakötni is, akár ugyanazt is. Még Aegonnál volt hogy kijött úgy olcsóbbra.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Hego
tag
Fateromnak is elég sokat nőtt a kötelező összege.. Allianz ilyen, mondta ezt egy biztosítós ismerősöm is és vezess.hu-n is volt egy cikk, amiben írták hogy tavaly a biztosítók közül az Allianz volt a legnyereségesebb.. gondolom többek közt emiatt.. lehet megéri váltani/felhívni őket
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000