- Autós kamerák
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok, az 1.4-es S-Crossom az elmult 1 evben kb 5-6x elofordult, h motor inditas utan nehany masodperccel egy nagyon rovid ideig tarto eros visito hangot hallani. Kb a masodperc tortresze, de a viz levert minden alkalommal. Mas is tapasztalt mar ilyet? Aktualis a szerviz nehany het mulva. Most melyik a legpreferraltabb budapesti szerviz a forumtarsak kozott?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Kakaduku
senior tag
válasz benczeb #37052 üzenetére
Gusztáv nem ajánlott. Ebben az évben voltam ott szervizen és nem voltam bent mikor elvégezték. Otthon vettem észre, hogy a pollenszűrőt felszámították, azonban nem cserélték. Mindent kicseréltettem velük ismét... természetesen ingyen...
Jövőre olyan helyet keresek, ahova én vihetem a cuccokat és ott is lehetek mikor beszerelik.
-
Adott egy 99-es 3 hengeres Swift.
Magas az alapjárat (1500-2000), de csak miután bemelegedett, közvetlen napi első indításnál még 800-1000 között, pár perc múlva 1500.Voltak gyújtásgondok tavasszal, lett cserélve az egyik gyújtókábel (nagyon laza volt a gyertyánál), valamint ismerős mutatta, hogy a gyújtáselosztó fedél érintkezői is elkophattak, el is koptak, fedelet lecseréltem. A légszűrőt is néztem, egy ponton az egyik hajtogatásnál el is szakadt, azt is cseréltem.
Mi lehet még a gond, amit komolyabb bontás/szerelő nélkül még érdemes csekkolni?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
benczeb
aktív tag
válasz tboldi #37055 üzenetére
Köszönöm, de sajnos részletesebben nem tudom leírni. Amíg a kaput nyitom, be szoktam indítani az autót, addig is melegedjen csak. Tehát a kocsi a kertben áll, néhány másodperce jár a motor, és egy igen apró pillanatra visít egy nagyot valami a motortérből. Nem gyakran fordul elő, havonta, két havonta, de baljósnak érzem....
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Ha van esetleg 2015-ös Vitara tulaj köztünk. Mennyire jellemző a sok műanyagra, hogy elkezdenek nyikorogni?
Vagy úgy általában mennyire valószínű ez az újabb Suzukiknál?Szemezgetek az új Vitarával, de egy kicsit félek a sok műanyagtól.
Let's begin, de gozaimasu!
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Sosem volt Suzuki Altom, viszont barátnőm megkapta anyukája régi kocsiját. Feltűnt hogy ha a vezető felől zárom az ajtókat akkor zárja mindegyiket ahogy egy központi zártól elvárja az ember. Viszont ha a jobb1 felől zárom akkor csak azt az ajtót zárja s a többi nyitva marad. Ez by-design ilyen vagy kezdjek neki debugolni a dolgot? Ő szerinte náluk ez mindig így működött, használtan vették ~10 évvel ezelőtt, így simán lehet hogy már így került hozzájuk.
Régi swiftnek tudom hogy betegsége az hogy elnyíródik a vezeték ahol átvezetődik az ajtó és a B oszlop között. Volt a családban swift s jó néhányszor javítottam is emiatt.
Előre is köszi a tanácsokat!
-
tboldi
nagyúr
válasz dany27 #37062 üzenetére
Ha a belső pöcökről beszélünk, akkor az valószínűleg gyárilag ilyen. A Jazzem is így csinálja.
Viszont a WagonR-ben hiába van központi zár, nyomogathatom a vezetőoldali pöcköt, csak azt fogja lezárni.
(#37056) E.Kaufmann: Virtuálisan nehéz autót diagnosztizálni, de én az alapjárat szabályzó motor környékén nézelődnék. De láttam már olyat is, hogy egy vákuumcső hiánya okozta az ingadozást.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dany27 #37065 üzenetére
Ez viszont érdekes. Lehet, hogy így van rendjén, de a WagonR-en csak a csomagtartó nyitható és zárható a külön, a két első ajtóban a kulcsot forgatva nyit és zár az összes ajtó (ebben az esetben a csomagtartó is).
A Jazz-ben meg csak egyetlen egy kulcslyuk van a vezetőoldali ajtón, ami mindent nyit és zár.
-
válasz tboldi #37064 üzenetére
Nézegettem videókat az EGR (van ahol AGR-t írnak, nem tudom, hogy elírás, vagy más típus, vagy teljesen más mint az EGR) szelepről. Mit kell vele kezdeni ha leszerelem és kokszos? Volt videó, ahol wd40-et fújtak bele és hagyták hogy oldódjon a szutyok és kitakarították papírral, vattás pálcikával, amivel érték. Vagy konkrétan mire gondoltál ezzel a alapjárat szabályzó motorral?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37072 üzenetére
Kipufogógáz-visszavezetés, angolul exhaust gas recirculation, németül Abgasrückführung.
Én a Jazzen nemrég takarítottam ki. Féktisztító, motortisztító hab, brigéciol, kefék és egy kisebb, lapos csavarhúzó kapargatni- ezeket használtam.
Lehet ez is a baja, de ezt tenném utolsónak a listán.Az alapjárati motor egy kis bigyusz a fojtószelep oldalán, ami a pillangószelepet tudja mozgatni kismértékben, ezáltal szabályozza az alapjárati fordulatszámot a körülményeknek (hideg vagy meleg motor) és terhelésnek (klíma, világítás, ilyenek) megfelelően.
Sokszor ennek a meghibásodása okozza az ingadozást.szerk.: De az EGR-t ettől függetlenül érdemes időnként megpucolni, és nem csak a szelepet, hanem a szívósort, annak csatornáit is.
Nekem a Jazzen így nézett ki ~50k km után, másnak ennyi futás után teljesen eltömődik. A titok nyitja a prémium üzemanyag.[ Szerkesztve ]
-
-
von toth
tag
Nézegettem az előző sx4 árakat, de elég betegen drágának tűnnek, hogy szinte egy használt stepway sandero-t lehetne venni belőle. Az sx4 használtan lehet, hogy tartósabb, mint egy fiatalabb Stepway? Vagy csak a márkanév miatt árazzák be őket ennyire?
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #37074 üzenetére
Honda Jazz (mi más? ), 10-15 évvel ezelőtti Opelek, VW FSI - ezek jutottak eszembe hirtelen.
E.Kaufmann: Mármint mi?
von toth: Nem túl tartósak a Daciák, meg rohadnak is, de nagyon. Inkább egy régebbi SX4.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37078 üzenetére
De most mit keresel? Az EGR-t vagy az alapjárati motort?
-
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37080 üzenetére
Annyira nem ismerem a régi Swift motorjait, ha a fojtószelepen van rajta, akkor valószínűleg igen. De amit én látok zöldnek, az nem a fojtószelepre megy. Ilyesmit keress.
De közben eszembe jutott, hogy a PCV-szelep (kartergáz-visszavezetésnél egy egyirányú szelep) is szokott rakoncátlankodni, és az erre vezető csövek sérülése/elöregedése is okozhat hasonló tüneteket.
Jajj, de nehéz interneten keresztül diagnosztizálni.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
2017.májusi. Nem zörög nem csörög.
Ma megvolt az egy éves garanciális szerviz. Én vittem mindent ott álltam a Móka Miki mellett amíg csinálta ( jól eldiskuráltunk ) és így került összesen 27 000 forintba.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tibko8
senior tag
Régi swift-be jó lehet ez az olaj a váltóba? [link]
Gépkönyv szerint megfelel, csak a márkát nem ismerem.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
von toth
tag
Milyen tapasztalatok vannak az új ignissel kapcsoltaban? Van valakinek hosszútávú tapasztalata?
-
BigBlackDog
veterán
Teljes értékű pótkereket honnan érdemes vadászni S-Crosshoz? Ugye a méret nem túl gyakori és apróhirdetésekben is inkább csak mankókereket látok.
-
pomo-sapiens
csendes tag
2018.03. hó 3000km
Én a műszerfal betéteket cseréltettem autó színűre,azok melegben "recsegnek",vagy nyikorognak.A vezetőajtó fölött a kárpitban valami zörög.Más fórumokon többen panaszkodtak,hogy műszerfal alatt van zörgés,kábelek nincsenek rendesen összefogva/rögzítve.A jobb oldali biztonsági öv csatja hozzáérve a "B" oszlophoz és a kalaptartó sokaknak zörög.(Bár az utóbbi 2 nem műszerfal) -
bod101
aktív tag
Szia,
2016.03. havi 36.000 km-rel nem zörög semmi (legalábbis eddig). Inkább a műanyag minősége ami gyenge hamar karcolódik szerintem (meg a zongoralakkos förtelem).
Szerintem nem rossz kocsi csak néhol gyenge az anyaghasználat (a motor szerintem nagyon jó).Teszteltem a végsebességet óra szerint 190 km/h volt ( és nem zörgött semmi csak az asszony )
[ Szerkesztve ]
1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
_ak_
addikt
Köszönöm a válaszokat!
Ha úgy alakul, akkor nem ez fog visszatartani egy Vitarától.Let's begin, de gozaimasu!
-
Nerd
aktív tag
Valaki tudja, hogy miert ragtak be az emberek a kovesdan-ra?
elmult 1 hetben csak 1 csillagos szavazatot kapnak googlen es facebookon. Gyakorlatilag van olyan nap amikor majdnem minden oraban kaptak egyet .
En nem reg voltam naluk es elegedett voltam veluk, bar picit dragak.
[ Szerkesztve ]
-
A régi Swift-ben levő gyújtáselosztó rotor közepén lévő érintkező nyílásba kell valami zsír? Ami érintkezik a gyújtáselosztó fedél középső érintkezőjével. Az enyémben egy koszos trutymó volt, azt kitöröltem, de később jutott eszembe, hogy lehet kellene oda valami zsírzás.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest