- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Egy átlagos magyar autó karbantartására közel 80 ezer forintot költ egy magyar család évente.
Egy kis érdekesség.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gerii
addikt
válasz AMD Power #33801 üzenetére
Ez a felmérés egy baromság.
Szervizre nem tudnak elkölteni ennyit évente. Most voltam minden folyadék és szűrő cserén SX4-gyel, 75k lett automata olaj+szűrőjével együtt (36k).
Egy normál szerviz 40k max.
11 év 120e km, semmi mást nem kellett cserélni. Nagyrészt alföldi szupersztrádákon vezetve. -
Danex
addikt
-
Kornel
veterán
Szerintetek miért virágzik a használt autó import?
-
Danex
addikt
válasz Kornel #33810 üzenetére
Max vasárnap, de inkább valamikor jövőhéten tudok majd vele szórakozni.
A barna az a hétköznapi D ablaktömítő szivacs.
A fehér meg ugyancsak ablaktömítő szivacs csak szélesebb és lapos verzió (ezt gondoltam a kalaptartóhoz) a barnát meg a kesztyűtartóhoz körbe.
Bár vezetésközben azt néztem ,hogy akkor hallgatott el a kesztyűtartó mikor befelé nyomtam, így lehet valami 3D nyomtatott szűkítőt tennék a zárnyelv foglalatába, hogy mélyebben behúzza.
-
blakey
titán
válasz Kornel #33812 üzenetére
Lehet, hogy egyszer majd fog, én nagyon érzékeny vagyok rá, egyelőre nincs zörgés. Láttad, hogy pl. a kalaptartó nálam másképp van rögzítve mint nálad, ez csak egy példa arra, hogy neked miért "pattogott".
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #33816 üzenetére
Minden eladó Vagy csere a Te kocsidra,ráfizetek 1 millát.Gondolkodom én is az autó cserén nem azért mert baja lenne hanem tetszik az új S-Cross és ezt most még jó áron lehetne talán eladni.Én 2,5-ért hirdetném meg.De sok költsége van egy újnak,meg megint megvenni hozzá mindent ami kell,sok.Vicc,hogy már se pótkerék se emelő hozzá,mire mindent fekrak még az ember vagy 3-400 ezer.Ez meg már költség mentes atom megbízható motor,mondjuk meg is kap mindent én magam szervízelem most is a váltó olaj,fagyálló,osztó mű és hátsó hajtás is új olajat kapott a motor mellett.Tavaly fékolaj is cserélve lett.Szóval szerintem ha valaki megnézi és ért hozzá az látná,hogy megkímélt és elvinné 2,5 ért 2 garnitúra kerékkel.Majd még meggondolom tavasszal mi legyen.
-
blakey
titán
válasz Kornel #33818 üzenetére
Én értem, hogy megoldottad, de nekem nem kellett. Majd kiváncsian várom. Astrára is mondták, hogy zörög, 9 év alatt csak a fejegységnél volt valami, egyébként semmilyen zörgés nem volt. Írjátok, hogy a kesztyűtartónál is van valami zörgés az S-Crossnál, Vitarában ilyet még nem tapasztaltam, az oldalsó ablakoknál sem hallottam eddgi zörgést, szélzajt igen, de azt minden autónál hallottam, felépítéstől függően erősebben vagy halkabban. Én most a gumikkal vagyok "fúlharmoniában", arra figyelek, hogy miként viselkednek.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
venom8888
őstag
Es mi a kulonbseg a swift sz2 es sz3 kozott?
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Vitara milyen családi használatra? Mennyire széles a hátsó ülés sor? Két gyerekülés közé gondolom eselytelen hogy valaki beüljön, igaz?
-
blakey
titán
válasz Vesztor87 #33822 üzenetére
Kombi G Astrából ültünk át Vitarába, nagyobb hely van hátul, de 2 ülés köué már nem nagyon lehet "embert" ültetni, ahhoz sokkal szélesebb autó kell.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
yaneez
csendes tag
Zörgés témához (S-Cross) , nálam a kesztyűtatró eddig meg sem röccent, kalaptartó igen, de az valóban könnyen orvosolható, a legnagyobb kínom az időnkénti műszerfal tetejéről jövő ropogás... Sikerült behatárolni, nos ez a szélvédő szellőző rostélyai (ez egy külön műanyag rész ill. a hozzá illeszkedő komplett műszerfal) környékéről jön. Lefogva az eleje egy részét megszűnik, gyakorlatilag alig hallható, viszont a probléma nem állandó, random jelleggel jön elő, így nehéz lesz reklamálni a szervízben. Meg nem is vagyok benne biztos hogy megérné, nyáron csendben volt + ha most megbontanák a komplett műszerfalat lehet csak rosszabbul járnék, nem tudom ...
Más.
Összeakadtam egy ismerőssel a parkolóban, gratulált az autóhoz és rákérdezett a fogyasztásra, aztán tátva is maradt a szája és kurvára nem akarta elhinni hogy én 5.6 - 6.5 között elvagyok, miközben az ő közel 1 éves Zafirája (1.4, 140 ló dettó) hogy kérhet 8-10 között, de azt mondta lesz@rja, tudomásul vette és így szereti.
Belekukkantottam az utastérbe, nem voltam lenyűgözve. Semmivel sem jobb mint az S-Cross, viszont az ára...
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #33828 üzenetére
Bocs, 6.5 a max, ha nem bírok magammal (vegyes fogyi). Ettől tudok jóval kevesebbet is produkálni, ha olyan hangulatban vagyok. És itt Miskolcon közel sincsenek akkora dugók mint a nagyfaluban, nyilván ez is nagyon sokat számít. Illetve én kora reggel és késő délután autózom javarészt a városban .
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #33829 üzenetére
De hol?
Nekem vegyesben 6,75 főleg Budapest és M0 de pálya tempóban, nem a megengedett sebességgel.Ma volt egy 150 km-es utam országúton, bőven 6 alatt volt, pedig néha megnéztem hogy gyorsul.
Miskolcon járva tankolás után nullázva nekem is 6 környékén mozog
Mod: lehetne lassan egy miskolci topic tali is
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #33801 üzenetére
Ez elég fura... Mi számít karbantartásnak? Gumi csere is állapot megóvás? 4 gumi 60e egy közepes árkategóriás15" -185-ös szélességnél. Meg a Swift drágább mint a Golf4? Fura... Anyag és munkadíj van ebben, vagy csak anyagdíj? Azert egy gyelestengely csapágy csere esetében nem gyenge rész a munkadíj 😁
-
pjen
félisten
válasz Kornel #33838 üzenetére
Na ácsi,lehet nem egyformán értelmezzük a karbantartást.Szerintem karbantartás az ha például 105K kilóméter után kicserélem a gyertyát,vagy 80000 után az ékszíjat,2 évente a fékolajat,hűtő vizet,tehát megelőzöm a hibát.Nekem mikor megjött a csapágy hang,hol volt,hol nem.Mint a mesében.Elvittem szervízbe,azt mondták van egy kis hangja,de ezzel még több ezer kilómétert elmegy.Mentem pár száz kilómétert és teljesen elhalgatott.Mindenki azt mondta nincs semmi baja.Kiváncsi voltam,kivettem a leeresztőt,és kiesett a golyó kosár.Viszont hibátlanul működött és elmentem vele Szentendrére kicserélni.
-
AMD Power
titán
Ez a vezető oldali ülés csak szerintem néz ki nagyon szaru*??
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #33836 üzenetére
Azért lennék kíváncsi hogy ez a 80k most mit takar. Mikor tavaly az Almera-t megvettük vt aki hülyének nézett, mert a 600k-ért megvett autóra rádobtunk 300k-értékben alkatrészeket, gumikat (4 téli, 4 nyári+4 acélfelni, akku, önindító felújítás, első spirál rugó csere, kormány összekötő csere, első tárcsák, betétek, stb.). Gumik is 3-4 mm-esek voltak, nem azért dobtuk el, hanem mert 6 évesek voltak már, azt nem terveztük hogy 5-10 évig nálunk lesz az autó, valszeg 2-3 max 4 évig lesz nálunk, 10 évesen már nagyon veszélyes lehet a gumi, akkor ha csere akkor mondom legyen új, legyen most, és nincs gond. Akku is simán indított, de 7 éves 44Ah-s volt benne, teszter szerint 25%-os állapotban... inkább csere mint egyszer kellemetlen meglepi hogy nem indul, valszeg évekig megint nincs gond. Egyedül a tárcsák voltak már nagyon csere érettek, de ha már szét volt szedve a betéteket is cseréltük, pedig az kb. féltávon járt a csere és az új állapot közt... de akkor már legyen rendben. Én így állok hozzá, ha eladom valszeg ez senkit nem fog érdekelni...
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #33842 üzenetére
Már a kinézete alapján is hagynám, nem bizalomkeltő számomra.
Amit apám megvett, ennél sokkal jobb állapotú volt, bár azon is találtam hibátVesztor: én is ilyen vagyok, meg itt a többség is.
Ellenben a többség szarik rá ezekre, elég csak szétnézni a használtautó piacon.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Akkor ez típus függő. Nekem a Renault-ban 280e km volt és szebb volt az ülése. Gondolom persze az sem mind1 ,egy 70kg ember ül benne több tiz ezer km vagy egy 120kg.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
pjen
félisten
válasz AMD Power #33846 üzenetére
Szerintem sem mindegy a test alkat,van aki nyugodtan ül,én például"fészkelődöm"hamarabb szét ülöm.
(#33843) Vesztor87 :Milyen idős volt az az Almera?Azért önindító felújítás,spirál rugó csere,ha nincs hiba,elég szokatlan.Volt már pár öreg autóm,de ezt a két alkatrészt még sosem javítattam.Persze lehet szerencsém volt.Mikor a Svift ben meghalt nyolc és fél évesen a gyári aku,a Lestinél azt mondták a harmadik tél már ajándék.Ezekszerint két évente cserélgethetnéd,hogy ne legyen meglepi.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #33848 üzenetére
Minden bizonnyal, ha a későbbi eladási értéket is figyelembe veszed, illetve ha ilyen módon szeretnéd gyári állapotban tartani a használtan vett autót.
Egy új esetén gyakorlatilag 8-10 éves korára kell elkezdeni cserélgetni a kopó alkatrészeket, addig maximum folyadékok, szűrők, fékbetét, nagyon maximum első tárcsa ami cserés lehet.
Utána meg suzuki esetén ér még 50%-ot.
A 10 éves használt autó 20 évesen meg 100-200k-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen