- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Nem szűkebb, próbáltam, Vitara lett, elől hátul tágasabb sőt a G kombi Astrámnál is tágasabb. A lábtérrel van a legtöbb problémám az új Astrában és Focusban.
(#34203) Kornel
A 10-12 cm a teljes hossznál jelentkezik, tehát a hátsó üléssornál nincs akkora különbség illetve a csomagtérnél sem, az orra hosszabb.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
SX4 Scross-om van.
De a Vitara is jóval tágasabb belül, mint egy Focus3.
Egyszerűen a Focusban a lábam nem fér el sehova, konkrétan nem férek be csak összecsukott lábbal, ami azért egy 5-6M-s autónál vicc.
Vitara 10-12 cm-vel rövidebb mint az Scross, de még abban is kényelmesen elférek, a kisebb méret a hátsó lábtérnél és a csomagtartónál jelentkezik mínuszban, illetve még az ülőlapja rövidebb elől 2 cm-vel, nekem az is számít. -
blakey
titán
válasz Kornel #34204 üzenetére
A csomagtér 375l Vitara esetében és ugye a teljes méretet kell figyelembe venni, tehát hosszában 4-5 cm-től lesz (55l-el) nagyobb.A lábtérnél én is kb. annyit számoltam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
xmad
őstag
válasz Kornel #34201 üzenetére
Magadat akarod meggyőzni vagy engem? 😃
Vegyunk egy egyszeru peldat
Valaki aki mondjuk a leheto legolcsobban venni akar új autót
Kinezi mondjuk az 1.2 es swiftet 3.150.000 ert
Akkor alternativa pl az emlitett fiesta is
1.1 es szivo motorral 3,3 millioert
Alig dragabb de sokkal jobbAz 1.0 ecoboost dragabb az teny
De nekem nem is kellene
Inkabb csak a szivoSzoval ja a 3,3 M az tenyleg majdnem 5
Es akinek mondjuk eleg egy alap swift annak az alap fiesta is jobb minosegben
Reszemrol ennyi
Szubjektiv ki mit vesz
Te vegyel nyugodtan 4-4,5M ert suzukit ha az kell
En elmondtam h annyi penzert a faszom se venne suzukit amikor kaphatok sokkal jobbat is 😃
-
blakey
titán
Valamit nagyon félrenézel. Ha olcsó autót akarsz venni akkor Dacia. 3.2M-ért te nem kapod meg Fordnál ugyanazt a felszereltséget mint a Suzukinál. Nem kapsz jobbat 4,5M-ért, nagyon nem vagy képben, akkor itt mind hülyék vagyunk, hogy annyi pénzért Suzukit vettünk, ja nem…
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
xmad
őstag
válasz Kornel #34208 üzenetére
Akkor csak a pelda kedveert
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/fiesta/ford_fiesta_trend_technology_1_1_85le-12096528
De mutatok meg egyet hogy megnyugodj
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/fiesta/ford_fiesta_1_25_trend_technology_akcioooo-12104090
Ugyanazt tudja mint az GL swift
Egyeb okossag?
😂😂😂😂
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
84 LE 1100+ kg, komoly menetteljesítmény lehet euro6-os szívó motorral...
Ültél már benne?
Az extra benne a kormánykerék, vagy a 4 kerék ami rajta van?(a swift <900 kg az 1.2 négyhengeres szívóhoz, próbáld ki, megy rendesen, ez nem. az kisebb, de sokkal jobban felszerelt ennyiért)
Komolyan ezt hasonlítod össze egy mind méretben, mind teljesítményben, mind extrákban többet adó Vitara-val, vagy Scross-al?
Szerintem vagy vak vagy, vagy szimplán egy troll, és akkor nem mondok csúnya jelzőket inkább.
Krisztián: mesélj már, újan mit veszel ennyiért?
mod: ezek szerint felesleges minden extra, oké köszönjük.
javaslok egy lada-t, abba tényleg nem volt sok minden, vagy egy 1.0 GA régi swiftet.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Kornel #34217 üzenetére
Nem megy a szövegertes?
Akkor le irom meg egyszer vagy olvasd el figyelmesen
A fiestat a GL swiftel tehat ismetlem a GL swiftel hasonlitottam összennel erthetobben sajnos mar nem tudom le irni
Es igen ultem benne es vezettem is ahoy a swiftet is
Sajnalom ha nem tudod feldolgozni azt a tényt hogy van 3,4 ert is ford ami jobb mint egy suzuki swift peldaul
De hat sajnos ez van 😃4,0M ert de legyen 4,5 pl a focus szazszor inkabb azt venném mint egy scross vagy vitara.
4,5 millioett még van egy jó par elternativa de neked nem lehet mondani mert minden szr csak a suzuki nem
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ha mégegyszer ilyen stílusban írsz, kérlek inkább ne is tedd, mert egyszerűen ignorálni foglak. Nem vagyok se a kutyád se a macskád, se a játszópajtásod, világos?
A szövegértés valószínűleg neked nem megy, mivel ár érték arányban még mindig a Swift jobb, mert alapból is felszereltebb, jobban megy és megbízhatóbb is.
Ha vezettél már 1.1-es euro 6-os fiesta-t, és nem érezted a különbséget a Swift javára, akkor vagy nem történt meg a teszt, vagy nem állítasz igazat.Méretben a Swift-nel nagyobb a Fiesta, semmi más nem szól mellette.
Mod:
Egyébként meg nincs 4M-ert Focus, menj be a kereskedésbe, és hozz el egyet, akkor elhiszem.
Én voltam bent sok helyen, köztük a Ford-nal is.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #34217 üzenetére
Hát ott indul hogy én nem vennék új autót, mivel rövid ideig van nálam (2-3 év max ) úgy meg óriási bukta.
Én magára az összegre írtam. De ha maradunk a swift méretnél, simán vennék egy ilyet, 2 aztán levan tudva. A tulaj itt már szépen benyelte az új autó buktát, én meg megkapom a 2 éves autót töredék áron. És, azért a swiftet oda vissza pofozza mindenben.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Te valószínűleg gyözködöd magad, hogy a következő autód Ford lesz, legyen úgy, de az én Vitarám felszereltségét semmilyen Focusban vagy Astrában nem kapod meg 6M alatt, erről ennyit. Körbejártam mindent amikor vettem az autót, azóta sem bánom. Ami még fontos, nem hitelre.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #34223 üzenetére
Így van, Baleno méretbeli ellenfele pont.
De a Baleno sokkal nagyobb belül, még a Focusnal is nagyobb az utastere.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ford Fiesta 1.1 Technology (nem feltételekhez kötve a legolcsóbb ár): 3.499.000 HUF: [link]
Suzuki Baleno 1.2 GA: 3.095.000 HUF: [link]
Suzuki Swift 1.2 GL: 3.150.000 HUF: [link]
Szerencsére a menetteljesítmények terén is van összehasonlítás, íme: [link]
1000 kg feletti autót EURO6-os szívóbenzin motorral nem szabad venni, egyszerűen nem megy, gázpedál reakció mint olyan nem létezik, és emellett számokkal bizonyítható módon nem is gyorsulnak.
A japán és koreai kisautók 1000 kg körül, vagy alatta az utolsó mohikánok a szívóbenzines motorokkal a szigorodó EURO normák miatt.
Az európai gyártók már csak a plakátokon jól hangzó alap árak miatt hagyták a kínálatban ezeket a motorokat.
Renault Megane-t akartam venni, de az 1.6 benzinnel és az 1400 kg-al olyan volt, mint egy döglött ló, emellett óvatosan használva evett 8+ litert...
Fórumtárs most vett Focust:
"6,7M körül van a vége, ebben még nincs benne az üzembe helyezés és a vagyonszerzési illeték, szóval olyan 6,9M a vége. ST-Line, 1.5 150LE automata kombi, pluszban Xenon, Navi, 4 elektromos ablak+tükör, tetősín, metálfény, fűthető ablak ülés és kormány, elől-hátul parkolóradar, automata beparkoló, kamera. Volt ami csomagban jött, de ha így konfigurálod össze akkor majdnem 8M-ra jönne ki, ennyi kedvezményt adnak.
4M-ért használt fóka van, vagy pedig a fapadnál is fapadabb, szívómotorral."[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Mikor anno vettük az S-Cross-t (február, akkor annyi volt a fő kritérium ,hogy 2 185cm magas ember elférjen egymás mögött, bőrkormány és automata (plusz előny a digit klíma, a ledes lámpa meg hát nagyon erős plusz így utólag) meg legalább 100 lópaci.
Ekkor az összes konkurenciának a fapadosabb automatái 5.6misinél kezdődtek, ülésfűtés nélkül, digitklíma 1-2ben, csak sima rádióval, ködlámpa feláras, néhol a hátsó ablak még kurblis is volt stb.
Ekkor 4.9ért nem volt párja a Suzukinak.
Most már kicsivel másabb a helyzet, ha azt nézzük mi érthető el már ennyi pénzért az opcionális extrákat nem számolva.
Opel Astra K 4.9M - Műanyagkormány, manuál klíma, nincs tempomat, halogén lámpa, régi hagyományos rádió(semmi multi kormány), hátul kurblis ablak, ülésfűtés nincs
Opel Crossland X 4.9M -halogén lámpa, nincs ülésfűtés
Citroen C3 4.8M - (hülyén néz ki) , manuál klíma, hagyományos rádió, halogén lámpa, nincs ülésfűtés
Tehát most már mondhatni van esély más autót is nézni ebben az árkategóriában, de amúgy a LED-es lámpát mindig visszasírnám egy halogén kocsiban. De 1 éve nagyon nem így nézett ki a piac ezen része.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #34232 üzenetére
Sajnos sokkal drágább a tucson. Persze sokkal jobb is. Persze a full alap megvehető kicsivel többért mint amennyiért vettem az s-crosst, na de abba azért egy-két dolog hiányzik ahhoz, hog meglegyen a feeling. Máskülönben eléggé lehangoló lenne nézni a 20. századi rádiót a középkonzolon.
Kornél: 1.6 szívó benyással egy élmény lehet vezetni azt a nagy dögöt. Nem kicsivel nagyobb és nehezebb mint egy vitara, oszt' az is csak egy átlagos dinamikájú kocsi.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
őstag
válasz Kornel #34234 üzenetére
Ja, 1.6 gdi csak nagyon nyugisaknak való. Egy megfelelő 1.6 turbó automata minimum 2 millával több mint az scrossom. De inkább 3 led lámpával (és majd 4 összkerékkel, de azt mondjuk rám kényszerítette suzuki). De pöpec gép, annyival nagyobb és jobb is. Csak hát az automatája nálam kizáró tényező volt.
-
Kornel
veterán
-
Harkovz
aktív tag
Megjött a Zimmermann szettem.Már csak idő kéne,hogy felrakjam.Elég jónak néz ki.Jövő hét pénteken meg műszaki,addig be kéne koptatni.
[ Szerkesztve ]
-
tabaga
tag
Nem akarom a vitát tovább szítani, de értékvesztésben is sokkal "jobb" a Ford. A sok céges vásárló miatt úgy esik az ára használtan, hogy csendes éjszakákon hallani is. Ezzel szemben a Suzukit általában magánszemélyek vásárolják, akik nem szeretnek pár év alatt sokat bukni az autón, meg eladni sem, így a szűk és magas árú kínálati oldal miatt sokkal kisebb az értékvesztése, ami egy új autó esetében elég fontos szerintem.
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Autòcserén gondolkozok, egy 9n 1.4 polot vàltanék le.
A kiszemelt régòta egy 7gen civic. De eszembe jutott, hogy 2-es swiftből is van 1.6. A Honda tipushibàit ismerem. Suzukiét fel tudja valaki sorolni?
Illetve érnek ezek 1,6Mftot? Civic is van ennyiért, de picivel olcsòbban is, màr a jobbak. Swiftből azt néztem 1,6M ahol kezdődnek.
Vagy inkàbb maradjak az 1.3ccm nél swiftből kicsit olcsòbban milliò körül?
Igazàbòl a gyorsulàs, vàltàs érzet ami hiànyzik a 75 lovas polobòl. Meg ez az elektromos gàzpedàl butasàgai ami zavar.
Előre is köszi -
US.Army
csendes tag
most végig olvastam én is. szerintem valamiben kornélnak de valamiben xmadnak is igaza van.
viszont én úgy látom hogy a flegmázást nem xmad kezdte el..... szóval...
de azért ennyire nem kell ölre menni nyilván egy suzuki topicban a suzukit fogják isteniteni nem pedig más márkát..
de ez minden márka topicjában így van
-
HKorn
addikt
Én még a szívó vs turbó kérdésben is tanácstalan vagyok, amellett, hogy milyen új autót venne az ember.
Vezettem az 1.6-os Vitarát, hát elég megfontoltnak tűnt, pedig jelenleg sem turbóst vezetek. De legalább elnyűhetetlen és fogyasztásban sem rossz.
turbóst sokkal élvezetesebb vezetni, viszont drágább és kényesebbb is.
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest