- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
Jól látom, hogy ha nincs probléma, akkor megpróbáltok generálni?
-
Doze
aktív tag
válasz domojko #23693 üzenetére
Ez eddig oké, csak ez mind megelőzhető ha nem 10 évente van cserélve hűtővíz. Mosogatni akkor kell mikor már gáz a helyzet , egyébként nekem 4 év után is full normális volt a víz, de cseréltem, (bár gondolom a fagyáspontja nem lehetett a legjobb)
Arról nem is beszélve hogy a szivattyút is tönkreteszi.
Szűrőház meg a szívósor sok szerelés? , viccet félretéve én akkor vettem le mikor kitakarítottam a lerakódott olajtól, 100ekm után.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Gondolkozok, hogy megvarjam-e a balenot, legalabb egy teszt erejeig.
Nagyobb, mint a swift es az sx4(regi), es 3,2M kornyekere fog megerkezni, remelhetoleg mar 16-os aluval, es navival.
900 kg kornyeke lesz, az ezres boosterjettel 110 ps es 170 Nm, 10,5 mp-es 0-100, es 5,5 literes tesztfogyasztas (nem gyari adat, hanem a falabu tesztelok mertek annyit vegyesbe)
1.2 k12b-vel 90 ps es nyilvan lassabb gyorsulas, de a svhs verzioval a tesztelok 4,5 literes atlagot produkaltak, ami majd egy literrel jobb, mint amit a splash tudott, nyilvan +100 kg-val, es a magas epitesevel.
2,5M meglesz kp-ban, de ha kell nyilvan 3M is, tehat egybe kitolnam.
A vitara vagy scross azert csak 4,2-be allna meg forgalomba helyezessel, ami 800+k-val tobb, mint a baleno.
Meretre doszt eleg, a bossterjet meg kapkodja is a labait, az svhs meg termeli a benzint
Ha nem emelett dontok, akkor 2,5M egy jo civic 8 gen 1.8-as fl, ami egy ev alatt tuti 3M-ba allna meg, elso nagyszervizzel, gumival, es egy ket kopo allatresz cserejevel.
Es akkor meg mindig csak egy 8 eves autom van, amit ki tudja hogy utottek vagtak, persze nem egy kategoria a balenoval, mert az a B szegmens teteje, a kisautok superb-je, a civic meg a C szegmens teteje kb. Meretben.
Eleg nagy dilemma, mert hosszu tavon az uj baleno lenne az olcsobb, de nyilvan kevesebb elmenyt nyujtani, mint egy civic... -
őstag
válasz Kornel #23705 üzenetére
Ha 3,2 milla lesz tényleg, akkor racionalitásban nehezen verhető a baleno. Én éppen azért nem fogok használt hondát venni, mert túl jól tartja az árát.
De az új civicre lehet hogy ránézek, főleg ha télen ilyen vacakul megy a spórolás a vitarára Kijön az is mire meglesz a lóvé...
-
Kornel
veterán
már csak a kíváncsiság kedvéért is megvárom, mielőtt véglegesen döntök...
-
domojko
senior tag
4.5 éves volt a swift mikor megvettem. 8 éves volt mikor úgy gondoltam h le kellene cserélni, de nem azért mert nem volt már jó. 8 évesen is -32 fok volt a fagyáspontja. Szóval nekem is szép tiszta zöld víz jött le belőle. Ezért is nem kapott hűtőtisztítót. Egyszer át lett öblítve ioncserélt vízzel, utána megkapta az új piros korrózió gátlós fagyállót. Na ez megtette a hatását kb 4 hónap alatt.
Nem sok szerelés, de ahhoz képest ahogy régen volt megoldva a termosztát, ennél kifejezetten bonyolult. Konkrétan egy 8-as csavar szopatott. A felső vastag és egy vékonyabb vízcső jobb oldalt fordul be a blokk mögé. Ezek fém csőbe folytatódnak. Egy laposvassal össze vannak fogva és így van felfogatva a blokkra. Na ezt a csavart igencsak nehézkes kivenni. Alaposan meg van rántva kicsit be is van gyógyulva. Szűk a hely alig lehet hozzáférni. Csillagkulcs lefordul róla, krova nem fér be. Sacc/kb 2 órát vett el az életemből ez az egy kis bu..i csavar. Végül véső kalapács kocogtatás technikával lazult meg. Nem sok maradt a felyéből de szerencsére egyben kijött. Ennek a csőnek a végén van a termoház ami belecuppan a pumpába. Csavar kijött, de a cső még mindig nem akart kijönni. Láthatóan nem fogta már semmi de kijönni mégsem akart. Feszegetni rángatni nem nagyon mertem Nehogy kárt tegyek benne. Persze ha tudtam volna h csak be van cuppantva akkor kicsit erélyesebben húzom ki, de ugye elsőre még nem tudja az ember fia. A szétszedés volt fél nap, az összerakás meg fél óra. Termo cserével együtt. -
domojko
senior tag
Más: Hétvégén volt egy kb 500km-es utam. Zömmel pályán meg országúton. 120-130-al mentem, nem toltam neki jobban. Visszaértem pestre elkezdett világítani a check engine. Azóta ha indítok akkor az indulás pillanatában felpörög 2200-re, de azonnal vissza is esik normál tartományba. Ezt hidegen meg melegen is csinálja. Régebben volt már ilyen de akkor a direktszűrő miatt volt. Vissza is raktam a gyári szűrőházat szűrőt. Ötlet esetleg? Sajna még nem volt időm foglakozni vele mert dög beteg voltam vagyok. Hibakódot nem ír. Ha leveszem az akkusarut biztosan elfelejti. De érdekelne h mi a búbánat baja lehet.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #23711 üzenetére
Kar, bizony.
De a boosterjet viszont jon 6-os automataval, az nem tudom mifele szerzet, de az rtl-es teszten dicsertek.
Ha lenne "f1 valtoja"(manualis valtasi lehetoseg), mint a honda i-shift, lehet beneveznek ra[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Amúgy nekem most eddig majdnem 5 liter belement a rendszerbe az új fagyállóból. 6 litert kevertem be, abból kicsit több mint 4 ment bele elsőre és majdnem 1 liter még kb. 20km alatt. Szóval azért nagyrészt új lötyi van benne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #23718 üzenetére
Ebbe en is biztos vagyok.
Az rtl-es tesztben jonak tunt osszessegeben.
Most azt keresgetem, hogy a suzuki 6 sebesseges automataja f1 valtos-e, mintha a videon ott figyelne a ket valtoful a kormany mogott.
Meg hogy mifele szerzet lehet...
Aisint dobja fel elso blikkre, aztan ki.tudja. -
nagyúr
válasz roberto211 #23722 üzenetére
Ha újrakezdhetném, újra 7g-t vennék
-
nagyúr
válasz roberto211 #23725 üzenetére
ahogy mondod
-
máyköl
veterán
válasz Kornel #23723 üzenetére
Nekem spec. kimondottan nem tetszik a Baleno, de nyilván ez szubjektív.
De nem erre gondolok...
Jártam egy időben olyan S60 -al amiket linkelgettél... Az az autó egy olyan kategória, amelynek a cipőjét sem pucolhatja sosem egy Suzuki. Sem a Baleno, sem a Swift, sem a Vitara. Más kategória egyszerűen.Lehet, hogy több időt, tőrődést igényel, amelyet szerintem pont tőled meg is kapna. Oké, lehet valamivel több pénzt is igényel, de prémium kategóriás autóval jársz.
Csak furcsállom néha mennyire ugrálsz a kategóriák közt, persze ennek oka, hogy ragaszkodsz a fiatal/új autóhoz inkább. De talán érdemesebb eldönteni melyik vonal lesz a neked való, és abba belemélyedni, mert ez így cseppet groteszk. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hátha tudja valaki. 3 hengeres Swift GLX-nél ami már a színre fújt lökhárítós, ott azon a biztosíték körön amiről a rádió is kap tápot, onnan mi megy még? A gépkönyvben nem találtam leírást a belső biztosító tábla dolgairól és neten se sikerült ezt megtalálnom.
Az a jelenség, hogy a rádió körén állandó áramfelvétel van (kivett rádió mellett, szóval nem a rádió okozza), ami rövid idő - 1..2 hét állás - alatt lemeríti az aksit. Kivettem azt a biztosítót, így ugye rádió sincs, de nem merül az aksi. Látszatra minden működik a kocsiban, szóval ötletem sincs mi kap még onnan áramot. Az esélytelen volt, hogy a vezetékeket lekövessem merre mennek.
Egy központi zár vezérlő van a kocsiban ami nem gyári, de az sem erről a körről megy, a fogyasztása pedig csaknem nulla.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
roberto211
őstag
Én meg lefoglalóztam németbe egy kuvik 1.4, 3d-t.
Remélem nem fogom bebukni a foglalót mert az autó vételára még nincs nálam csak egy része volt a foglaló..
Jövőhéten lesz elvileg nálam autó vételára 80%.. Ha nem lesz akkor bukta, de nagyon bízok benne h nem történik ez meg..
Amúgy autóról annyit h 3 ajtós,piros, gyári kipuff,(hondanal ez nagy szó ), klíma, szervo,airbag,etc,etc.. Elektromos ablak nincs de betetetem kb 15e ft és full szép állapot..
Nem rohadt szét az alja mert felhívtam a dajcs-magyar keresedőt és felemeltette aztán szerelővel nézette közbe mondta, minimális rozsda van rajta de ezt még meglehet oldani tehát nincs szétrohadva...
Egy gumiharangot kell cserélni rajta, és még vezérlést sem kell mert 103000-nél cseréltek benne vezérlést most van benne 140e km, olaj-szűrők,egy gumiharang és alvázvédés(de elvileg ezt megcsinálják még nekem az árba ha kérem) .. 98as amúgy, tudom nem mai, de találtam ezt a szép állapotút, kereskedőbe megbízok mert csak jókat mondanak róla, 2-3 évig meglesz.. Ez tetszett meg. Remélem jövőhét után már tudok érte menni.. 2 napos út lesz..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23732 üzenetére
Hasznaltnal a max. Plafon 2,5M, de akkor mar sokat mondtam.
Ugyis 3M-ba lesz az elso ev vegere, szoval meg az is huzos... -
nagyúr
válasz roberto211 #23733 üzenetére
6g? Hogy hogy nem 7g lett vegul?
-
Kornel
veterán
a végén az egész topic átpártol a hondához
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz roberto211 #23729 üzenetére
Azt hiszem az nincs is az autóban, de ránézek majd.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #23735 üzenetére
Még ez sincs meg tehát cssssshh. De úgy néz ki persze h meglesz
Úgy h most drága lett volna a 7g, nézegettem a netet, kinti kereskedő ismerősnek pont volt ez, felhívtam kérdeztem felemeltettem, szervizkönyvét kikérdeztem mindent és akkor végülis arra jutottam h ez is kiszolgál még 2-3 évig úgy h sokkal szebb állapotba van mint a hazaiak..
1300ojró lett volna, nekem oda adja 1000-ért..
Meg mindig is kiszerettem volna próbálni egy 6g-t, illetve tetszik is az egész forma.. Bukni nem fogok rajta, 300ért itthon is bármikor eltudom adni amennyiért veszem kint , de itt ahogy nézegettem 600alatt nincs hasonló állapotú.
kornelka: Leginkább német autók, de néha beugrik 1-2 japán is.. Leginkább drága bimmerekkel biznicel.. Azok vannak többnyire..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23738 üzenetére
hondákkal foglalkozik, vagy úgy általában mindennel?
egyelőre a kinti civic vonal és képben van, ezért jobb lenne akár 2 forrás is, egy biztos lesz...(B)mod: (/B)ha beszélsz vele, rákérdeznél nekem, hogy Civic 8 gen 1.8 Sport (max. felszereltség), facelift után, tehát 2008 végétől, sérülésmentesen, szervizkönyvvel, max. 100-120k km-el mennyiért reális kint?
2,5M-t szánnék rá, papírozással együtt, kimennék érte, az nem gond.
Tehát 2,3M-ba meg kéne állnia kb, azaz 7000, nagyon max. 7500 EUR.
köszi, ha rákérdezel[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz roberto211 #23738 üzenetére
Legyen szerencséd, de így vaktában venni autót, hát nem az én stílusom még akkor sem ha ismerős a kereskedő, foglalót is csak akkor adnék ha láttam kipróbáltam nem más mondott el róla szépet és jót. Arról nem beszélve, hogy ha ez így is van legalább 30-40 HD kép kéne első körben, erről a 2 képről pont nem lehet megállapítani semmit Bal hátsó ív/küszöb találkozásánál az nem rozsda amúgy ?
De tényleg legyen szerencséd hozzá, rosszat nem akarok neked de így én biztosan nem mentem volna bele.
-
roberto211
őstag
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23741 üzenetére
thx.
-
Tigi
őstag
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A mienk is digitális órás! Most hirtelenjében nem tudom azt külön vizsgáltam-e mit csinál az óra, de ha holnap nem esik az eső, akkor megnézem. Hátha csak ennyi lenne a gond, mert arra az órára nincs túl sok szükség.
pjen: jaja, csak akkor meg nem lesz központi zár vezérlőm se. A pityputy az meg jó lenne, ha menne.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Azt hiszem 80mA állandó fogyasztás mértem, az azért eléggé túlzás egy kis órához, ami még csak nem is világít.
Oké egy töltött aksi kicsit több idő után merítene le mint másfél hét, de nem is volt tele töltve mostanában így könnyen le tudott merülni. Azóta kapott egy rendes töltés egy rendes aksi töltőről.[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
nagyúr
válasz roberto211 #23738 üzenetére
Kivanom hogy legyen szerencsed. Haver pont egy ilyen piros 6g 1.4-et hozott be nemetbol, vagyis o itthon vette, 250-300k kozott, mire nevre kerult volt 500-ba. Az alja fossa van rohadva, az ajtot megprobaltak felnyomni, ezert beazik, a futomu olyan mint egy hintalo es az osszes karosszeria elem dobja a lakkot. Telifeny kell ra. 300k-s civictol, kb ennyit lehet varni. En 700k-ig lettem volna hajlando anno 1.4 beka kuvikot venni, de nem talaltam ennyiert sem olyat, amit elhoztam volna jo szajizzel.
A hatso ivekrol kerj nagy felbontasu kozeli kepeket, kb. mindegyiknek rohad az ive. Az aljat is jo lenne latni, feluleti korrozio meg nem a vilagvege, de ha nem akarod hogy jovore lyukas legyen a segge, akkor illene kilakatolni es lealvazvedozni.
Baszki tenyleg csak pofara ne essel, sok buktato van ebben a sztoriban
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
8 év körüli 1.3-as swifteket nézegetek, mert cserélném a régi autómat. Úgy néz ki egész jól ki tudok szállni belőle.
Mire érdemes ezeknél figyelni? 1.2millió körül nézelődök, több pénzem nincsen.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Kornel
veterán
válasz Ace Ventura #23749 üzenetére
1.5 gs-t keress, azt nem erinti a nyelestengely hiba.
Meg amugy is jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Eredeti játékok OFF topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Politika
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest