- Amazon Kindle
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- HP EliteBook / ZBook topik
- Titán TUF módra: teszten az NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti!
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
blasko92
őstag
válasz
Petester #5815 üzenetére
Igen. Igazából meg vagyok vele elégedve, csak nem azt a “fiatalos” lendületet adja, amire vágyom.
Semmi gond nem lenne ezzel, ha nyomatékosabb lenne, nekem nem a végsebesség kell. Jaja, még a SpecB lega is tetszene, belülről sem az a luxury kategória, amire nekem semmi szükségem. Volt itthon egy eladó 2.5 turbós lega is, de ott is a 2.5 motor...
Az alvázvédelem meg nekem is egyelőre google szintű, konkrétumot nem találtam még. Én is normális munkát szeretnék rajta elvégeztetni.
Qru ennek a turbósításán azért gondolkoztam, mert akkor lényegében nem kellene kocsit cserélni, csak motort, és apránként meg lehetett volna csinálni. Először wrx fékrendszer, felfüggesztés, váltó maradt volna, erősebb kuplung, menet közben mehetett volna a turbós motor felújítása, aztán a csere. Ebből a szívó motorból, meg a többi alkatrészből cseppent is volna vissza valamennyi zsé.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- EA Sports WRC '23
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Filmvilág
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...