Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz VikMorroHun #3165 üzenetére

    "Most nem részletezem, csak két képet ide raknék szemléltetésnek."
    Ezek a képek a történettel kapcsolatosan nem szemléltetnek semmit.

    "kellett volna belekalkulálni, hanem a felkészülés során összeszedett szövetségeseket, meg a döntéseket, hogy egyáltalán le tudjuk-e győzni az ellent"
    Ismét csak. Ez nem a történet, hanem az, hogy az emberek többféle befejezést vártak a történésektől függően. Apró különbségek abban, hogy ki él/hal, mi sikerül, mi nem változhatnak emberről emberre, nekem ez speciel nem érdekes. Engem nem érdekel a többféle befejezés sem. Sőt, továbbmennék, kifejezetten utálom ezt a játékokban, mert a "többféle befejezés", illetve már az opció, hogy ez lehetséges, általában csökkenti az esélyt arra, hogy egy fókuszált, jól átgondolt dolog felé haladjon a történet. Néha jól megcsinálják ettől függetlenül általában az egyiket, meg érezhető is, hogy melyik a "hivatalos befejezés", ami jó, és passzol a sztorihoz, a többi meg ilyen "aha, ez is lehetséges".

    "Egyébként szidták azért is, mert szükség volt néhány menetre a multis részével ahhoz, hogy sikeres lehessen az egyjátékos hadjárat lezárása"
    Ahogy írtam, később játszottam, nekem már semmi ilyen nem volt.

    "London, támadás, előre, égbe nyúló sugár, előre, Shepardot hasba lövi egy csatahajó (ami egy kisebb fregatott is megsemmisítene, de lábon kihordja), tovább előre, beszélgetés, 3 választási lehetőség, szép színes sugarak, vége."
    Oh ilyen sajnos sok van minden történetben, legyen az film, sorozat vagy játék. Ha így nézzük, játék közben hány golyót kapsz Sheparddal? Ha így nézzük a Starfieldet, az hogyan festene? Nem mondom, hogy én mindig rajongok ezért, de tudom, hogy miért pakolnak ilyet (túlél valami extrém dolgot a főhős, véghez viszi a lehetetlent stb.) a különböző médiumokba. Nézz utána a "rule of cool"-nak.
    Megint csak, én a történetről beszéltem. Egy Mátrixban is tengernyi ilyen apró butaság van még a saját logikai struktúráján belül is, pedig az nem egy játék, hanem egy film, ettől még ugyanúgy egy eszméletlen jó történet.

    A Starfieldben azt mondtam a végén a szembenálló félnek, hogy: "Ne már." Ő azt mondta, "oké, végülis". Fél perc. Aztán zéró payoff, mert abszolút lelketlen és semmi emberi nincs benne. Mivel öcsém végigtolta, tudom, hogy lehetne ez egy hosszabb harc, de elmondása szerint nem változtatott a payoff részén semmit. Mélyebben ezt csak spoileresen tudnám. A Mass Effect 3-ban ez a payoff rész egy legalább 1 órás érzelmi hullámvasút mindennel együtt, akármit választottál, akárhogy játszottál. Az egész történetet tekintve meg, amit a 3 részben hoz (a gyengeségekkel együtt) össze sem lehet hasonlítani a Starfielddel. De megint csak ízlés kérdése.

    [ Szerkesztve ]

    "Everything is high risk, if you are a pussy."

Új hozzászólás Aktív témák