Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Tab 7.7 - egy darabka hi-tech
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyote05
tag
Hello! Csatlakoztam a csoporthoz. Kösz a helyet!
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Hello!
Újonc vagyok a Liberum Arbitrium csoportban és érdeklődnék, hogy vannak e magyar szerverek vagy mindenki csak belép a Universe-be? Néha ki tud akasztani, amikor belépek csinálni az egyelőre korlátozott számú küldetéseket az univerzumba és jön egy gyökér aki kilövi poénból közben a hajót vagy EVA módban lövöldöz rám az ICC Probe-nál. Szerintem az arcade lövöldözésnek megvan a helye: Post Kareah. Jó lenne hasonszőrű emberekkel játszani.
SC ID: CoyoteHUN vagy Coyote00[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Ok. Akkor, ha akar valaki kooperatívan játszani vegyen fel.
CoyoteHUN, Coyote00Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz Menthirist #39937 üzenetére
Low-med, 1440x900. Persze haverom is mindig kinevet, mert ő fel tud mindent maxra pakolni, de nekem így se ronda a kép. Legalább fixen 30 felett van az FPS.
Azt el tudom képzelni mire kijön a játék a legjobb kártyák is megizzadnak maxon. Remélem az enyém bírni fogja akkor is.
Most olvastam a cikketeket a bányászatról. Nagyon tetszik az a szakmaegység is. Sok ember összehangolt, profi munkája szükséges. Ezt szeretem. Már várom, hogy ki lehessen próbálni az egyik patch után.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Az üzemanyag fogyasztásról tudtok valamit? Azt látom már most, hogy minden ugrásképes hajónál van egy quantumfuel szám, ami elfogyhat. A sima utazás során is fog fogyni az üzemanyag vagy egy kiegészítő üzemanyagos hajó csak több ugrásra (vagy hosszabbra) lesz képes? Feltölteni jól gondolom, hogy a Cyro-knál lehet majd játékpénzért?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Tetszett ez a mélyről jövő optimizmus, ami átjárta az egész cikket.
Engem őszintén szólva teljesen hidegen hagy a SQ42 mikor jön ki. Én azzal is kibékülnék, ha az összes energiát az univerzum perzisztenciájának elérésére fordítanák, több missiont nyitnának meg és elérhetővé tennék a bányászatot, szállítmányozást. Nekem a tesztelés is tetszik. Leszámítva a bugokat már most jobb egy-két űrszimulátornál.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
2.3 patch elérhető. Csupán 24 giga, kezdjétek tölteni!
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz 77.PX_Drebil #40010 üzenetére
Hardvergond nem lehet nála? Nálam SSD-ről fut a játék, 6 mag, 12 GB RAM, HD7770 és néha érzem az izzadságszagot a gépből. Amúgy be tud lépni a PU-ba vagy a frissítés óta nem? Van, hogy este tíz előtt felesleges fellépni, mert a szerver úgyis lassú a terheltség miatt. Lehet a 2.3-ban ezt már javították.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Kár, hogy a két starter hangárral nem lehet megnézni a Starfarer-t. A másik két hangár a developer előfizetéshez jár?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz Nathan Boggs #40070 üzenetére
Honlapról próbáltam a hangárokat konfigurálni, de a két alapon kívül nem látok más hangárt, amit választhatnék.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz Nathan Boggs #40072 üzenetére
Köszi! Működött a törléssel. Szép nagy hajó.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz hangszoro #40212 üzenetére
Nálam már most is egy 120-as SSD-n fut, mert anno úgy tűnt lassan tölt be a szerverhez. Kiderült, hogy hiba volt, amit már nagyjából javítottak, de most már rajta hagyom az SSD-n.
A gép nagyjából jó, csak fűteni lehet vele Division alatt. 80 fok körül van olyankor a CPU meg az alaplap., pedig van egy 30 centis venti a házon, egy 12 centis hátul meg persze a szokásos. Ha megjelenik ősszel, nem is kellett volna gázszámlát fizetnem. Ezt a kis mini telet kinyomtam volna géppel is.Visszatérve, megjelenés környékén még kéne egy komolyabb (most 1 gigás) videokártya és elmegyek két hét szabadságra!
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Az érdekelne, hogy hogy lesz a játékból kilépés megoldva? Például el kell menned valahová, akkor ki tudsz egyből lépni, vagy vissza kell repülni egy hangárba, kijelentkezni, hogy ne vesszen el mondjuk a hajó. Mert nem világos, ha egy ember kilép akkor mi lesz a hajójával? Repül tovább az űrben és mondjuk el tudják lopni amíg leviszi a szemetet?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Az, hogy a Freelancert elővették a művészetisek, mit jelent? Lehet a közeljövőben repülésre készre csinálják a DUR-t?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz ThePoweR #40383 üzenetére
Többször említették, hogy nem akarják, hogy pay to win legyen végül a játék, de a kiadást követően rövid ideig lehet átváltani valós pénzt játékbelire, de utána lezárják az átváltást. Persze lehet nem így lesz és mindig betolhatod a pénzed, de nem hiszem. Én úgy gondolom lesznek olyan elemek a játékban, amik a játékban nem juttatnak előnyhöz, de megveheted. Speciálisabb, divatosabb ruhák, kiegészítők, egyedi hajófestés stb.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Kéne vennem egy mosógépet, mert a végét járja, de rájöttem, hogy a folyóban is ki lehet mosni a ruhákat. Szóval téptem cédulát a Prospector átvételére. Most leülök a hangár szélén és várok...
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Akkor jó a zene, ha annyira beleolvad a helyzetbe, hogy nem veszed észre a zenét, de valahogy a hangulatot erősíti (harc, menekülés, farming, város).
Szerintem a rádió felesleges. A számok, hogy modernek legyenek, rengetek pénzbe kerülnének, amit a fejlesztéstől vennének el. Én meglennék a mostani toplistás számok nélkül. Eleve, hogy gondolja valaki, hogy pár évszázaddal későbbi ember ilyen zenéket hallgat?Az lenne a köztes út, ha meg tudnák oldani a felhasználói számok lejátszását. Mondjuk van a karakternek az omniján egy zenelejátszó és az a felhasználói mappából lejátsza a számokat. Mint az Euro Truck Simulator 2-ben.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
-
Coyote05
tag
HUNS kollégák!
Légyszíves töltsétek ki ezt a kérdőívet a birtokolt és leendő hajókról. Minél többen töltitek ki annál jobb!
Köszönöm!Csak a hangárkész vagy repülhető hajókat írtam bele, de be lehet írni a tervezőknél lévő hajókat is.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz Wanderer89 #40505 üzenetére
Valahol olvastam, hogy az airlockon keresztül lehet majd átöltözni, tehát ezt a Freelancerben is meg lehet valószínűleg oldani. Én hasonló, felfedezéses okok miatt választottam a DUR-t. A megérkezéséig megkaptam egy alap Freelancert, aminek a kilátása persze nem a legjobb, de meg lehet szokni a méreteit. Inkább az a probléma, hogy papírból van a pajzsa és elég rosszul fordul, ezért ha harcra kerül a sor már meg lehet izzadni vele. ICC Probe egyik küldetésénél, már rendesen elpopizhatnak, ha nem figyelek (az a pálya, amikor egy aszteroidamező közepén van egy jeladó és közelítve hozzá odaugranak az ellenségek).
Én egy haverral fogok együtt menni. Én Freelancerrel vagy Prospectorral, ő meg vadászgéppel.Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz Wanderer89 #40507 üzenetére
A Vanguard nekem is tetszik, amikor nyílt hét volt egy hónapja nyúztam rendesen. Hússzútávú tervek között szerepel majd egy vásárlás ebből, de majd UEC-ből.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Hogy fog zajlani a munkaszervezés majd az orgban? Például én ki akarok menni bányászni a Prospectorral, akkor igényelhetek védelmet a HUNS-tól? Mármint lesz valami kereslet-kínálat felület? Ha van védelem, hogy fog történni a fizetés? Mondjuk leadom az ércet és kifizetés után én külön fizetem a védelmet?
Tudom, hogy még képlékeny minden és nem aktuális, de nincs frissítés. Pedig úgy várom, mint a nőm menstruációját!Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz Wanderer89 #40862 üzenetére
Persze, de nem mostanában számítok az üzenetre.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Valaki homályosítson fel legyen szíves mi érhető el már a PTU-n! Én még a 2.3.1 felett ülök, had csorgassam a nyálam.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
Néha előmászik a vezérhangya az agyamban, hogy már a Prospector-ra és a DUR-ra is elég sokat költöttem, miközben egyik sem repülhető (a Pros még hangárkész állapotban sincs), de ez eltörpül attól a támogatástól, amit egyesek adnak, adtak ezidáig a cégnek. Senkinek nem akarok beleszólni a költekezéseibe és örülök, hogy ők is beleadtak a közösbe, hogy haladjon a fejlesztés, csak nem tudom mennyire jó ötlet cserélgetni olyan hajókat, amik még messze nem elérhetők. Másik oldalról pedig tényleg jobb már feltölteni a hangárt kiadás előtt, mert akkor lehet játszani pár szakmában kezdettől fogva és nem egy hónap játékidő megy el idegen hajón a folyosó felmosásával, hogy legyen egy űrtrabantja az embernek, amivel maszekolhat.
Kéne már a 2.4 PU, mert ráérek gondolkodni a pénzügyeken.Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40973 üzenetére
Ha a jump point a tér meghajlítását fogja jelenteni akkor az idő nem fog gyorsabban telni máshol, amíg utazunk. Gondolj a Mass Effectre, ott is keresztülmehettél a Tejút-rendszeren a relékkel oda és vissza, de közben nem telt gyorsabban az idő, mint más világban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40976 üzenetére
Ha egy csapatban vagyunk akkor mindenkinél telik az idő. Úgy tudom, ha lesz valami nagyobb csapatmozgás, akkor előtte regroup lesz valahol. Akkor az ott lévők azt fogják várni, hogy mindenki odaérjen. Utána indul a küldetés. Erre gondoltál?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz telapobacsi #40985 üzenetére
Szerintem a most bejárható távolságok a bolygók és az állomások között lesz az alap. Nem hiszem, hogy csökkentenék a távolságokat.
Én úgy képzelem, hogy mintha buborékok lennének a bejárható területek, mint a mostani Yara és körzete egy körzet. Benne lehet akár kvantumugrást is csinálni, de mivel annak korlátozott a mennyisége, mindenki az ugrópontokkal fog utazni a buborékok között. Így csak ezeket a területeket kell leprogramozni és a köztes rész az valójában nem létezik. Ha új rendszereket adnak hozzá, akkor csak azokat kell hozzáadni, elhelyezni a térben ugrópontok céljaiként.Ha sok ember csatlakozik, persze hamar le tudnák aratni a bányászással a világokat, de erre mondták, hogy ha kimerült a lelőhely, máshol, más termék megjelenik, tehát kifogyhatatlan a munkalehetőség a bányászatban. A szállításnál, ha az egyik rendszerben hiány van lesz oda egy szállítási megbízás, ezután ott többlet lesz, megint szállítsd át máshová. Megint csak végtelen. Fegyveres konfliktusok a kalózokkal megint végtelen. Szóval a random generátorokkal le fogják kötni azt a pár százezer embert, aki csatlakozik.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
-
Coyote05
tag
A főmenünél tovább nem jutottam. Eddig mire be tudtam volna lépni a grafikai beállítások módosításához, már kiírta a hálózati hibát. Türelmes vagyok, megyek vissza Phantom Pain-ezni.
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Coyote05
tag
válasz grHawk #41217 üzenetére
Ha nem akarsz támogatni megjelenésig, akkor jó lesz a Mustang. A kettő közül mindenképp az a jobb. A kalózok elég kemények most már, tehát ha akarsz több küldetést is végigcsinálni (túlélve) jobban jársz, ha egy Hornetbe vagy valami olcsóbb vadászba befektetsz.
Star Citizen: CoyoteHUN
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen