- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
gp Úgy tűnik, hogy a SEGA egy teljes felújításon dolgozik, aminek nincs köze a free-to-play reboot változathoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulianSinulf
senior tag
Igen, alapvetően pár nap is elég.
A Dell-nél 1 hónap után jött elő egy nagyon idegesítő hiba. A support ahelyett, hogy segített volna megoldani, küldött egy másik monitort. Amennyiben a monitorral lett volna a gond, ez teljesen jó lett volna. De én eleve nem a monitort okoltam, hanem megkérdeztem tőlük, hogy mi lehet a gond. Erre nem kaptam választ. Visszaküldtem a cseremonitort nekik, a régit meg az eladónak. A sok vacakolás miatt több, mint két hónap után ment vissza. Szóval jól jött az a 100 nap. Most itt egy LG. Ezzel is ugyan az van, de közel nem olyan zavaró és nem olyan gyakori. A support-ot meg sem kérdem. Amúgy sem tetszik. Majd megy ez is vissza, aztán jön a Samsung.
A hiba az OLED monitoromon nem jelentkezik. Talán ezen sem fog.