Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laris2

    senior tag

    válasz speki1982 #6890 üzenetére

    Oké, tehát az aktiváló teremben a segítségünkel megjelenik Zarka, Liza, Strelok és Redrick Shuart, aki egyből át is veszi az irányítást, Követve az utasításait, a műtárgy cserék után Redrick egy párbeszédet kezdeményez, melyben közli hogy ő az idő őröknek dolgozik, (talán őket is kihasználja a saját céljai érdekében) és ez ellen nem tehetek semmit. Majd végigrohan a termen, de valami védőpajzs védi, és így sebezhetetlen. Az időgép elterepoltál minket egy kapcsoló terembe, ahol csak rövid időnk van lekapcsolni a zónára ható erős sugárzást. Egyébként végleg ott maradunk abban a hatalmas kupola teremben. Megoldottuk a feladatot, (bár arra hogy visszaváltozott-e a zóna, arra már nem fogunk emlékezni, mivel valószínűleg a gondolataink is megváltoznak) tehát irány a tudományos állomás ahol Draftsmannal kell találkoznunk. De ő ismét halott, viszont lent a laborban az agy fölött már működik a teleport, ami el is visz a mocsárba a valódi Draftsmannhoz, Ősem halhatatlan, meg kel védeni pár mutánstól, és nácitól. Beszélünk vele, majd a beszéd befejeztével elterepoltálódunk a bázisra, ahol fekszünk az ágyon, és Lebedevvel beszélünk. És most ne haragudj meg, de legyen ez a játék titka, ki is ott akkor az a Lebedev, miről beszélünk, és a záró videóban amikor a zóna fölött repül a kamera milyen kiírás is jelenik meg. Megérdemli ez a játék, hogy a titkait federítsék, vagy tűnjön el a feledésbe. :)

Új hozzászólás Aktív témák