Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz bsh #2346 üzenetére

    akkor nem tudom, nem találom a fekvés gombját:DDD

    más
    mindenesetre változatos a progi, eddig elég nagynak tűnik a bejárható terep, kivették belőle az összes idegesítő "featuret" amit utáltam a Clear Skyben:
    - semmi gerillaharc használhtatlan fegyverekkel folyamatosan túlerőben lévő ellenfelek ellen
    - nincs idegesítő bandázás (az ötlet jó volt, a megvalósítás nem/nagyon nem)
    - elején is vannak használható fegyverek (5 perc után ILel szaladgáltam, amit találtam az egyik közeli helyen... és ez még csak az első végigjátszás, amikor nem is tudom mi hol van)
    - stashek megint használhatóak, clear sky ilyen szempontból átlagosan kritikán aluli volt
    - megint lehet pacifistán viselkedni, első 3 órában eddig kilőttem 4 stalkert
    - elejétől fogva eléggé nagy a szabadság
    - frame ratek visszatértek a SoC szintjére, bár a hajón éjjel valamiért 20as átlagom volt (egyébként 40-80, AA és AF nélkül 10.1 módban low sun shaftokkal és shaderekkel, kissé levett látótávolsággal és grass densityvel, egyébként maxon 1280ban)
    - a szörnyek lairje tényleg lair, és nem egy lyuk amiből köpi ki az algoritmus a snorkokat, 30mps időzítővel
    - nincs idegesítő bevezető, kapásból indulhat az ember vadászni
    - van személyes stash!

    amit hiányolok:
    - vadászat
    - esetleges military contactok/beépített emberek a zónában, sztorihoz passzolna
    - picit több lehetőség questeknél (deus exen nevelkedtem)

    ami új, és bejön:
    - hud
    - hatalmas az első territórium
    - és remekül ki is van dolgozva
    - kvázi freeplay
    - eddig még nem találkoztam buggal

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák