Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Antonius1978

    addikt

    válasz xFreex #21197 üzenetére

    Nos, megkimelendo teged a sok felesleges munkatol, akkor miert nem adod at az XM-8 es az AK-t amit kiszedtel magadnak ? Nem kellene potyara dolgozz.Minden maradhat, az AK kinezetelet meg 1 allomanyban kell allitani, ugy ertem a boret.Ma Kislakival ezzel vacakoltunk, de nem jott jol ossze a dolog, bibi van a 16 es 32 bites kepek korul.

    Hogy megertsem a fegyverek csereberejenek modszeret, kell tudjak dolgokat.
    Akkor most vazolom, hogy mit tudok kb.

    Ha jol emlekszem, uj fegyvereket csak ugy lehet bevinni, ha egy - az alap jatekban szereplo fegyverrol csinalunk egy klont.Aztan azt a klont lehet alakitgatni.Lecserelni a modellt, a kepet, a boret, a parametereit, stb.
    Naszoval, tudom, hogy a fegyver all egy modell allomanybol, ami a fegyver 3 dimenzios megjelenitese, all a fegyver borebol, ami szint ad a fegyvernek stb, valamint all egy ugymond tablazatbol, az elobb tettem be egyet, az AMK mod-et, ami tartalmazza a fegyver kepet amikor a hatizsakban kotoraszunk.
    Azon kivul van valami allomany, ami gyakorlatilag ugyanaz mint a fegyver neve - azaz a fegyver nevevel van tarsitva, ami tartalmazza a fegyver parametereit, tehat pl, hogy mekkora a szorasa, mennyire kopik, lehet-e rajta tavcso, granatveto, mekkora sebzest okoz, es ilyenek.
    Az egyetlen dolog amit nem tudok jelenleg, hogy melyik az az allomany, ami megmutatja a jateknak, hogy melyik konyvtar melyik allomanya tartalmazza a modelt, melyik a bort, melyik a beallitasat, es azt hogy pl X 16, Y 20 koordinatan kezdodik a fegyver hatizsakbeli kepe az equipment.dds-en.
    Nos en ezt az allomanyt kutatom, ami gyakorlatilag egy utleiras, amibol osszeall az adott fegyver minden dolga.

Új hozzászólás Aktív témák