Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
CRTs
aktív tag
A Dragon age Inquisition az frostbite engine az az prerender lightmap ( CPU prerender még 2016-ban is ha jól tudom) .
Azt nehéz is überelni.
A Mass Effect andromeda 50cm-es tile-okat raytracelt a Battlefront 2 meg 25cm-es tileokat.
Azt te realtime-ba nem fogod megcsinálni főleg nem kitolva a látótávot úgy mint ami textúrában alap.Ez egy jó szöveg volt Huang-tól hogy ha realtime lightingozol akkor majd nem kell előkészülgetni meg nem tud hibázni meg ilyenek. Közben se időjárás, se napszak se semmit nem kell várni de még látótávot se. xD
Igazából már azzal előrébb lenne minden ha lightmap-okat streamelne szerver ehelyett a frame leküldés helyett ami input lagos is meg hírből se 4K meg stb.
Csak ezt azért nem favorizálják állítólag mert meg kell csinálni rendesen a textúrákat hogy fedje a felületeket, és ha raytracelsz akkor nem kell xD
ja annyira nem kell hogy mostmár játék sincs.[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
Én ilyen játékokkal nem játszok, de itt van például a neptunia sorozat, amiből az eredeti 2014-ből használ directx9-et. Aztán a re1 használ opengl-t, ami valamivel rondább lett (nem az opengl miatt), ezt betudtam annak, hogy azért, mert cross platform. A re3 rondább az első kettőnél, ugyanúgy opengl, mint a re1, de ennek ellenére sokkal lassabb is lett...
Aztán utána a VII pedig immáron directx11, és nem csak, hogy rondább, mint a directx9-es + opengl-es változat, hanem cserébe telepakolták mindenféle atmoszférikus, depth of field, meg glow effekttel, hogy úgy néz ki, mintha egy béka belehugyozott volna a játékos szemébe, és azon keresztül hunyorogva kell bámulnia azt az agyoneffektezett grafikát, ami kb negyed olyan jól néz ki, mint a 10 éves directx9 alapú változat grafikája, miközben az a régi változat integrált intelen ment 60 fps-el, az új pedig 3 teljes fps-t tud rajta, na meg 1-2 gigás dx11-es diszkrét grafikus kártyákat igényel. Mindeközben úgy, hogy 2 gigáról eljutott sikeresen a 20 gigás méretig, fele annyi játszható karakterrel, és párbeszédpanelenként 1-2 másodpercet töltöget, ismeretlen okokból
Tipikus példája annak, hogy ha 10 éven át nem fejlesztettek volna a kódon semmit, akkor jobb játékot tudtak volna írni benne.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- iPhone topik
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- PlayStation 5
- Vivaldi (böngésző)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen GPS-t vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7900X 12mag 24szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel Core i7-6700K 4-Core 4GHz LGA1151 (8M Cache, up to 4.20 GHz) Processzor
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 7 5800X3D 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 5 7600 (3.8-5.1 GHz, 6 mag, 12 szál, 65 W)
- Intel i5-9600KF 6-Core 3.70GHz LGA1151 (9M Cache, up to 4.60 GHz) Processzor
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest