Hirdetés
- Izmos kis "2 az 1-ben" MoDT alaplapot villantott a Minisforum
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Egybegép lesz vagy ház? A Corsair sem tudja eldönteni.
- A Qwertykeys új klaviatúrái szépek, igényesek és sokrétűek
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- OLED TV topic
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- És akkor a memóriapánik után beköszöntött a HDD-pánik
- Milyen egeret válasszak?
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Megvan mennyit drágit az AMD a GPU-k mellé csomagolt memórián
- Izmos kis "2 az 1-ben" MoDT alaplapot villantott a Minisforum
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Projektor topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
CRTs
aktív tag
A Dragon age Inquisition az frostbite engine az az prerender lightmap ( CPU prerender még 2016-ban is ha jól tudom) .
Azt nehéz is überelni.
A Mass Effect andromeda 50cm-es tile-okat raytracelt a Battlefront 2 meg 25cm-es tileokat.
Azt te realtime-ba nem fogod megcsinálni főleg nem kitolva a látótávot úgy mint ami textúrában alap.Ez egy jó szöveg volt Huang-tól hogy ha realtime lightingozol akkor majd nem kell előkészülgetni meg nem tud hibázni meg ilyenek. Közben se időjárás, se napszak se semmit nem kell várni de még látótávot se. xD
Igazából már azzal előrébb lenne minden ha lightmap-okat streamelne szerver ehelyett a frame leküldés helyett ami input lagos is meg hírből se 4K meg stb.
Csak ezt azért nem favorizálják állítólag mert meg kell csinálni rendesen a textúrákat hogy fedje a felületeket, és ha raytracelsz akkor nem kell xD
ja annyira nem kell hogy mostmár játék sincs. -
Pikari
veterán
Én ilyen játékokkal nem játszok, de itt van például a neptunia sorozat, amiből az eredeti 2014-ből használ directx9-et. Aztán a re1 használ opengl-t, ami valamivel rondább lett (nem az opengl miatt), ezt betudtam annak, hogy azért, mert cross platform. A re3 rondább az első kettőnél, ugyanúgy opengl, mint a re1, de ennek ellenére sokkal lassabb is lett...
Aztán utána a VII pedig immáron directx11, és nem csak, hogy rondább, mint a directx9-es + opengl-es változat, hanem cserébe telepakolták mindenféle atmoszférikus, depth of field, meg glow effekttel, hogy úgy néz ki, mintha egy béka belehugyozott volna a játékos szemébe, és azon keresztül hunyorogva kell bámulnia azt az agyoneffektezett grafikát, ami kb negyed olyan jól néz ki, mint a 10 éves directx9 alapú változat grafikája, miközben az a régi változat integrált intelen ment 60 fps-el, az új pedig 3 teljes fps-t tud rajta, na meg 1-2 gigás dx11-es diszkrét grafikus kártyákat igényel. Mindeközben úgy, hogy 2 gigáról eljutott sikeresen a 20 gigás méretig, fele annyi játszható karakterrel, és párbeszédpanelenként 1-2 másodpercet töltöget, ismeretlen okokból

Tipikus példája annak, hogy ha 10 éven át nem fejlesztettek volna a kódon semmit, akkor jobb játékot tudtak volna írni benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- iOS alkalmazások
- Összement a mosásban az ASUS új VGA-inak PCI Express 5.0 csatlakozója
- Mikrotik routerek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Synology NAS
- Proxmox VE
- Építő/felújító topik
- És akkor a memóriapánik után beköszöntött a HDD-pánik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 11 64GB fehér / 12 hónap jótállással!
- KARÁCSONYI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- KARÁCSONYI AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dobozos! Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



