Hirdetés
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
szvl
tag
válasz JohnnyWeiss #12005 üzenetére
Pl. A Metro áruház önkiszolgáló személyzet nélküli önkiszolgáló ENVI benzinkútjának a masinája a kártya mágnescsíkját használja.
-
szvl
tag
Egy ismerősöm szeretett volna küldeni nekem egy 130.000 Ft körüli összeget. Azt javasoltam, hogy legyen revolutos fizetési kérelem, amit a bankkártyájával egyenlít ki.
Először óvatosságból egy 10.000 Ft-os fizetési kérelmet küldtem el neki, amit a bankkártyájával kifizetett, a pénz rendben megérkezett a revolut számlámra.
Második alkalommal 120.000 Ft-os fizetési kérelmet küldtem. Rá is néztem a linkre, amit elküldtem, minden rendben levőnek tűnt. De aztán kiderült, hogy az a link, ami arra szolgált volna, hogy a bankkártya adatok megadására szolgáló oldalra küldje inaktív volt. Egyetlen lehetőség közül választhatott: regisztrál egy revolut account-ot. Így lett egy új ügyfele a Revolutnak, aki valószínűleg soha nem fogja használni a szolgáltatást.Tanulság: fizetési kérelem küldése esetén ki kell próbálni a linket, hogy működik-e és csak utána érdemes továbbküldeni.
-
szvl
tag
Egyébként nem értem, hogy a Revolut-nak anyagilag miért nem mindegy, hogy az én bankkártyámmal topup-olok, vagy más tölti fel a sajátjával. Fizetési kérelem kapcsán ez a kérdés már korábban felmerült itt a fórumban.
[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
Az a tipp, hogy az október 4.-én valami gubanc volt. Az 4.-i vásárlások egy részénél a Revolut-hoz késve érkezett be a kereskedőtől a terhelés, így az elvásárolt összeget zárolását a Revolut egy hét elteltével (okt 11-12.-én) feloldotta. A terhelés beérkezésekor pedig megjelent a számládon az elvásárolt összeg, így lementél mínuszba.
Nézd meg a vásárlásaidat, az elmúlt napok terhelései között valószínűleg találsz olyant, amit október 4-én fizettél ki, az október 4.-i napnál pedig ugyanez stornózva fog megjelenni.[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
válasz petipetya #13845 üzenetére
Az én tapasztalatom alapján:
- 5000 Ft alatt elegendő megnyomni a telefon egy tetszőleges gombját, hogy feléledjen (mutassa az időt a kijelző), terminálhoz tartom, fizetéskor megjelenik a Revolut kártya kontúrja
- 5000 Ft felett fel kell oldanom a telefont (ujjlenyomat olvasóval vagy pin kóddal vagy mintával vagy amivel szükséges), terminálhoz tartom, fizetéskor megjelenik a Revolut kártya kontúrja - feloldás nélkül a fizetés sikertelen -
szvl
tag
válasz bigdady #13867 üzenetére
Feltéve, hogy a Revolut még az EU-ból fog szolgáltatni
Komolyra fordítva a szót: létezik "Megbízható kedvezményezettek listája":
"Az ügyfél szempontjából kényelmet jelent, hogy a megbízható kedvezményezettek listájára (ún. white list vagy trusted beneficiary list) az eddigi értelmezéssel szemben nemcsak átutalásos partnerek, hanem kártyás fizetéses partnerek – pl. az ügyfelek megszokott kereskedői – is felkerülhetnek."
További részletek [link]Ha a Revolut felkerül a megbízható kedvezményezettjeid listájára (pl. mert rendszeresen topup-olsz), akkor a bank megteheti, hogy nem küld SMS-t (amit költségeinek csökkentése érdekében érdemes is megtennie).
-
szvl
tag
válasz bigdady #13869 üzenetére
Sajnos ezt is rosszul tudod: az összes online elfogadó működését is meg kell változtatni.
További részletek: https://www.portfolio.hu/uzlet/20190927/psd2-uj-korszak-kezdodott-402143
-
szvl
tag
Nyakára nő a bankrendszernek a Revolut
[link] -
szvl
tag
válasz B. Tamas #13922 üzenetére
Nyugi, nekem is kimaradt az ismerkedéskor Most, hogy a hozzászólásod kapcsán rákerestem a Revolut oldalán a "Nem támogatott kereskedő" kifejezésre értettem meg, hogy miért nem tudtam fizetni a Revolut kártyával egy kezelő nélküli benzinkútnál Svájcban. Akkor az app-ban nem jelent meg a próbálkozás, mint most neked. Egyébként mindenhol Revolut kártyával fizetek és ez volt az egyetlen kereskedő, ahol nem tudtam a Revolut kártyával fizetni, sehol máshol nem volt gond.
-
szvl
tag
Egy kis tapasztalat egy Metro áruház mellé épített ENVI önkiszolgáló (személyzet nélküli) benzinkútnál történő Revolut fizetésről:
- beütöm a tankolásra szánt összeget és kiválasztom a kártyás fizetést
- Revolut kártyával fizetem ki (NFC-vel Google Pay mögé tett virtuális Revolut kártyával)
- a Revolut alkalmazásba érkezik egy push üzenet a következő szöveggel: "X HUF Benzinkút foglalás. A fel nem használt egyenleget 30 percen belül felszabadítjuk."
- betöltöm az üzemanyagot, de csak Y összeg értékben (Y<X)
- a Revolut alkalmazásba érkezik egy push üzenet a vásárláskor szokásos szöveggel: "Y összeget fizettél a következőnél: Envi Diszkont Kút"
- és valóban: a Revolut alkalmazásban a tranzakciók listájában a vásárlás Y összeggel szerepelMegjegyzés: az érintett kútnál az érintőképernyős automatát a közelmúltban cserélték le, korábban a fel nem használt összegért egy utalványt ígértek, amit 60 napon belül használhatok fel (ezt a funkciót nem próbáltam), valamint érintős fizetésre sem volt lehetőség, csak a régi cucc a kártya mágnescsíkját használta.
-
szvl
tag
Elsősorban olvasóként (néha hozzászólóként) jelezni szeretném, hogy úgy érzem, hogy az elmúlt pár nap során a szakmai hozzászólások aránya jelentősen csökkent.
Remélem, hogy a tendencia csak átmeneti, és kérem
- a topiklakókat, hogy koncentráljunk a szakmai hozzászolásokra
- a topikGazdákat, hogy legyenek kicsit szigorúabbak a nem szakmai hozzászólásokkal szemben a fórum jövőjének az érdekében -
szvl
tag
válasz Tuomas #15452 üzenetére
Ezek a hozzászólásokat ítélem nem szakmainak amelyek komolytalanná teszik a fórum színvonalát:
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15308-15308.html
és az ebből fakadó flame szerű folyam:
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15309-15309.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15310-15310.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15311-15311.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15328-15328.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15329-15329.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15332-15332.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15344-15344.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15345-15345.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15346-15346.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15347-15347.html
és az ebből fakadó flame szerű folyam:
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15348-15348.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15349-15349.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15350-15350.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15351-15351.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15352-15352.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15353-15353.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15354-15354.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15355-15355.html
és az ebből fakadó flame szerű folyam:
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15356-15356.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15357-15357.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15358-15358.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15359-15359.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15360-15360.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15361-15361.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15362-15362.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15363-15363.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15364-15364.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15365-15365.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15366-15366.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15367-15367.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15368-15368.html
https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_15369-15369.html -
szvl
tag
válasz Tuomas #16053 üzenetére
Azt írja a Revolut a honlapján, hogy:
A virtuális és elveszíthetetlen kártyát ugyanúgy rendelheted meg, mint a fizikait. Csak lépj az app Kártyák területére, válaszd a Virtuális lehetőséget, és válassz egy virtuális kártyát. Ez a kártya azonnal megjelenik az appban, és csak online vásárlásokhoz használható. Legfeljebb 5 virtuális kártyád lehet.
[link] -
szvl
tag
válasz Brandynew #17137 üzenetére
Ha csak megtehetem minden utcasarkon Revolut kártyával fizetek. Az elmaradott Svájcban a sarkon elhelyezett parkoló automata sajnos csak érmét evett meg (ahogy a budapesti parkoló automaták sem fogadnak el bankkártyát).
Tokióban csak elvétve találtam olyan boltot, ahol kártyával tudtam fizetni. Európai szemmel nézve a hitech Japánt hihetetlen, de Japán nagyon tradicionális.
A tegnap az M7-esen a Shell 4 benzinkútján próbáltam meg WC beléptetőjén kártyával fizetni. Egyik sem engedett be. Kiírták, hogy "communication error" és úgy lefagyak, hogy az érmét sem fogadták el. Már az elsőnél kitapasztaltam, hogy lehet életre kelteni a nyelvváltó és a reset gomb vad nyomogatásával, így megúsztam a mögöttem kialakuló sor lincselését.
Ilyen esetekben nagyon hasznos a Revolut "vegyünk ki készpénzt" lehetősége.
Amúgy ma a karácsonyfa árusnál, és a piacon a zöldségesnél sem volt kártyaolvasó terminál .
[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
válasz Somatom #17148 üzenetére
Brandynew őszintén érdeklődött, hogy milyen szituációban van szükség készpénzre.
A svájci és tokiói tapasztalatok hozzáadott értéket képviselnek. Az általad kiragadott zöldséges és a karácsonyfa árus csak mellékszál volt.
Ha te ezek után dílert emelgetsz (főleg hogy azonos szintre emeled a kettőt)....Azt javaslom, hogy ma már többet ne szívjál...
-
szvl
tag
válasz martdavid #17934 üzenetére
Bocs Tuomas, röviden megválaszolom a kérdést (sokan használjuk a Revolut virtuális kártyánkat GPay alatt).
Én is úgy jártam, hogy egyik napról a másikra egyszer csak nem tudtam a GPay alá betett Revolut virtuális kártyával telefonnal fizetni (terminálon 306-os kibakód).
Újratelepítettem a GPay alkalmazást (friss verziót) és meggyógyult. -
szvl
tag
válasz szabi__memo #18195 üzenetére
-
szvl
tag
válasz szabi__memo #18197 üzenetére
Nem, a FIZIKAI kártyát (MAGYAR címre küldték ki anno) nem eddig tudtam betenni a GPay alá (igen, próbáltam ), ezért is volt szükség a lemondom a virtuális kártyát -> átírom a címem angolra -> kérek új virtuális kártyát -> visszaírom a címem az igazira trükkre.
[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
válasz Quinine911 #18476 üzenetére
ezexerint kb. egyedüli vagy, aki biztonsági okokból minden feltöltés után töri és ha újra akarod tötleni újra bepötyögöd a kártya adatokat
-
szvl
tag
válasz Quinine911 #18485 üzenetére
Kicsit túlbonyolítod... Csak használd normál módon, ahogy neked kényelmes. A limitekbe a hozzánk hasonló átlagos felhasználó nem ütközik bele...
-
szvl
tag
Pát napja ideiglenesen kikapcsoltam az auto topup-ot (mert vészesen lecsökkent a folyószámlám egyenlege), és most már nem tudom visszakapcsolni. A "Pénz hozzáadása" gombot megnyomva nincs lehetőségem beállítani az auto topup-ot (korábban emlékeim szerint volt ilyen lehetőség).
Az auto topup kizárólag a tranzakciótörténetben egy korábbi auto topup-ra kattintva, majd a "Feltöltési beállítások" választása után jelenik meg. De ha itt a "Pénz hozzáadása automatikusan" kapcsolót igen-re billentem, akkor a csatolt screenshoton látható "Még nincs olyan kártyád, amely megfelel az automatikus feltöltés feltételeinek" üzenet jelenik meg.
Nem értem. A feltöltéshez használt kártya nem változott. Ugyanezzel a bankkártyával a normál topup működik, nem kér sem CVC kódot, sem az internetes vásárlás esetén szokásos SMS-ben/netbankon keresztül szokásos egyszeri jelszót sem.További érdekesség, hogy a nem determinisztikus, hogy egy korábbi auto topup-ot választva megjelenik-e a "Feltöltési beállítások" vagy nem.
Android, revolut verzió: 6.33.1, topup-hoz használt kártya: CIB, Visa, debit, dombornyomott.Találkozott valaki hasonló jelenséggel?
-
szvl
tag
6.34.1-re való frissítés után a probléma megoldódott.
Csak tudnám, hogy a hozzászólásom előtti próbálkozások során (igen, többször is) a telefonon a google play miért nem jelezte, hogy van a 6.33.1-nél frissebb verzió is. Asztali gépen a google play-ben kikerestem a revolut alkalmazást, ott megnéztem a verziót, meglepődve láttam, hogy az 6.34.1, amit a telefonon a google play nem jelzett. Ezek után a telefonon a google play-ben kikeresve a revolut alkalmazást már felajánlotta a frissítést (korábban nem). Frissítés után minden már OK. Rejtély, hogy mi történt, de a lényeg, hogy már be tudtam állítani az auto topup-ot. -
szvl
tag
válasz emeritus #20473 üzenetére
Félreértés van: nem írtam olyant, hogy több kártyám is használható lenne a topup-hoz. Sőt, kizárólag egy kártyán keresztül tudok topup-olni. Valószínűleg a "Még nincs olyan kártyád, amely megfelel az automatikus feltöltés feltételeinek" üzenetet értelmezted így.
A kérdés már szerencsére nem aktuális, megoldódott. Szoftverhiba lehetett, amit a 6.33.1->6.34.1 frissítés oldott meg.[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
válasz zsamiatt #20483 üzenetére
Pontosítanád, hogy melyik új verzió lassú nálad?
Nálam a 6.33.1 produkált hasonló tüneteket + https://prohardver.hu/tema/revolut/hsz_20471-20471.html
6.34.1-el minden OK, aki teheti frissítse -
szvl
tag
Létrehoztam egy fizetési hivatkozást (pénzt kértem volna), és mielőtt elküldtem volna azt az ismerősömnek rákattintottam, hogy lássam, minden rendben van-e. Meglepődve tapasztaltam, hogy a hivatkozásra kattintva ez a hibaüzenet fogad:
Próbáltam kis összeggel is, HUF mellett EUR-val is, az eredmény mindig ugyanaz.
Találkozott valaki hasonlóval?
Nektek működnek a fizetési hivatkozások? -
szvl
tag
Köszi, megvan a probléma oka: a fizetési hivatkozás létrehozása után ha a képernyő alján a "Fizetési hivatkozás megosztása" gombot megnyomom, akkor a megosztás módjának a kiválasztását követően (pl. Gmail, de lehet Hangouts, vagy bármi) létrehoz egy szöveget: Szia! Kérlek, küldj nekem x Ft összeget ezzel: link.
Na a gond az, hogy a linket követően azonnal jön a pont, nincs elválasztó: nincs szóköz, sorvégjel, tabulátor karakter. Ezáltal a mondatot lezáró pont a link részévé válik, és így elromlik.
Elég kellemetlen.[ Szerkesztve ]
-
szvl
tag
Július 23.-án volt egy kártyás vásárlásom, ami elsőre sikertelen volt (második próbálkozásra már sikeres). A sikertelen próbálkozás a Revolut app-ban jelenleg is függőben állapotú, mellette a szokásos szöveggel: Ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli az összeget, megtörténik a sztornózás.
A 7 nap már eltelt (12-nél tartunk), a sztornózás még nem történt meg. Közel 20.000 Ft-ról van szó, örülnék, ha már rendelkezhetnék vele...
Van valakinek hasonló tapasztalata?
-
szvl
tag
Email-t küldött a Revolut, amiben azt írják, hogy az egyik virtuális kártyámat 60 nap múlva megszüntetik, és másik virtuális kártyát készítenek számomra helyette. Ezt a virtuális kártyát úgy másfél éve betettem Google Pay alá, azóta nap mint nap azzal fizetek telefonon keresztül. Akkor, hogy ezt meg tudjam tenni ideiglenesen beállítottam egy angliai címet, megigényeltem a virtuális kártyát, amit betehettem Google Pay alá, majd visszaállítottam a címemet a valódira.
Kapott még valaki hasonló email-t? Vajon a címes trükközés miatt lettem tagja a "kiválasztott ügyfélkörnek"?Az email szövege:
Ügyfélkörünk kiválasztott tagjainak egy vadonatúj virtuális betéti kártyát adunk. A kártyának új a száma, és szélesebb körben fogadják el a kereskedők. Biztosan szeretni fogod!
Az új virtuális kártyát egy héten belül bocsátjuk ki neked. Amint kiadjuk az új kártyát, push értesítést küldünk.A meglévő (***** végződésű) virtuális kártyád még 60 napig működni fog, utána megszűnik. Ne aggódj, a kártya megszüntetése előtt jó előre értesítést küldünk. Ha más Revolut-kártyáid is vannak, azok változatlanul működnek tovább.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- RSZAKADÁS %Új DELL Inspiron 14 (5435)/AMD RYZEN 7-7730U/16GB/512 SSD/14"/FHD/IPS/Garancia
- Pénztárcabarát áron dobozos Acer Aspire 5/i5-1135G7/16GB/512 SSD/15.6"/FHD/IPS/Gari
- Apple iPad Air 5 (2022) 64gb M1 chip - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- LG Ultragear 32GQ85X Gamer monitor!32"/2560x1440/Nano IPS/260hz/1ms/Freesync-Gsync/HDR600/HDMi 2.1
- RTX 3090 Ti (ha szereted a ritkaságot)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest