Hirdetés
- Megjött a Cherry legfrissebb, taktilis karakterisztikájú kapcsolója
- 8 bővítőhelyes Jonsbo "akvárium", akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- 4K felbontású, 240 Hz-es OLED monitorokkal köszönti az őszt a Lenovo
- Ismét egy teljesen friss egérrel gyarapította kínálatát a Pulsar
- Legalább 20 éves lemaradásban vannak a kínai litográfiai cégek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kzsolt86
csendes tag
Nekem egyszer volt szerencsém a wayteq szervizhez, a párom meizu m3s-ét vittem garanciális javításra. A kijelző mindkét oldalán sárga foltok jelentek meg, ezért cserélni kellett. Nekem kb 30 napja volt leadva, amikor felhívtam őket és rákérdeztem, hogy mikorra várható. Ekkor azt mondták, hogy 1-2 napon belül elkészül, szólni fognak majd. Mivel újabb 1 hét eltelt és nem hívtak, ezért újra felhívtam őket és ismét az volt a válasz, hogy 1-2 nap és elkészül. Ekkorra már tényleg el is készült így a teljes javítási idő 40 nap volt.
Másik szerviztapasztalatom a tegnapi napról: A redmi 4X-emet most kivételesen nem az eustocktól rendeltem, hanem a smartshop.hu-ról (egyszerűen azért, mert itt előbb volt kapható a globál verzió) még április végén. Sajnos 5 hónap használat után itt is pontosan ugyanaz a hiba jelentkezett, mint a meizunál, vagyis a képernyő jobb széle egy foltban besárgult. Vittem is vissza a smartshophoz, ahol nagyon segítőkészek voltak és rögtön felajánlották azt is, hogy javítás után ingyen futárral küldik vissza a telefont, ha nem szeretnék bemenni érte személyesen. Mivel a javítás itt is kezdett elhúzódni (30 napja adtam le a telefont), ezért rájuk telefonáltam és érdeklődtem, hogy mikor kaphatom vissza a telót. Rákérdeztek a szerviznél, akitől azt a választ kapták, hogy a telefon még valahol külföldön van javítás alatt, nem tudnak pontos dátumot mondani a visszaérkezésre. Visszahívtak, hogy közöljék velem ezt az infót és rákérdeztek, hogy hajlandó vagyok-e tovább várni a javításra, vagy keressünk valami más megoldást? A válaszom az volt, hogy nem szeretnék tovább várni, ezért felajánlották, hogy mivel épp van raktáron, ezért félretesznek egyet és kapok egy teljesen újat. Az ingyenes futárt ismét felajánlották, de ezzel végül nem éltem, ma megyek érte
Ez határozottan pozitívabb tapasztalat, mint a wayteq esetében, ahol igazából még csak elnézést sem kértek a hosszúra nyúlt javítás miatt.
Szerintem egyébként érdemes rájuk telefonálni. Én úgy vettem észre, hogy akkor talán megsürgetik a dolgot egy kicsit. -
TomPack
őstag
Milyen problémával vitted szervízbe?
Úgylátszik itt is ki kell fogni a jó darabokat.
Note 4-el nekem is problémám volt, visszavittem. De a 4x-el szerencsére minden rendben.
Mondjuk a kijelző lehetne egy picit élénkebb, de lehet csak személyes probléma, mert mellette egy amoledes samsungot használok főtelefonnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 Pro (használt, Független, 128 GB, 8 GB RAM, sivatagszínű titán)
- Google Pixel 7 Pro (használt, Független, 128 GB, 12 GB RAM, Fekete)
- Apple iPhone 15 Pro 128GB Fehér Titán Színben 100% Gyári Akkuval 6 Hónap Jótállással
- iPhone XR 64GB Független/1 hónap gar./Akku 80%/p4442
- Apple iPhone 14 128GB, Akku: 85% Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! Cooler Master Masterliquid 360L CORE vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR5 / 512GB SSD!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Iphone 14 Plus Lila 128GB AJÁNDÉK TÖLTŐ // Számla // Garacia //
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest