- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
A fény/árnyék hatásoknak a jelenlegi módszerekkel megvannak a limitációi. Persze sok szituációban nem jobb látványosan a RT, csak fizikailag korrektebb. A RT is olyan, mint a PBR. Egy kihagyhatatlan lépcső a fotorealisztikus grafika irányába. Ja és az említett reflection demo. Azért nem olyan rossz az sem egy sima V56-on. (Persze azt nem tudni, hogy egy mozgalmasabb jelenetben hogyan működne. És ugye kb. ez volt a fő feature BFV-ben is RTX on-nál a reflections..)
-
ribizly
veterán
Nem kötekedés, ezt is jó volna megérteni. Egyébként meg nem fancy látványról szól, hanem arról, hogy realisztikus. Elsősorban inkább az árnyékok valódi megjelenése, a tükröződés valamint a fények objektumokról szóródása ami szembe tűnő, de ahogy írod, ez utóbbinak pl már közel hibátlan a mai megoldása. A másik kettőre is találni jó példákat már:
link
Lényegében (majdnem) minden megvalósítható a komplett RT implementáció nélkül, de a fejlesztők mára már sokkal inkább támaszkodnak egy egy engine beépített funkcióira, minthogy Ők maguk fejlesszenek bele a játékba ilyeneket, hiszen "minek az?" felkiáltással inkább csinálnak még 2emote-ot helyette. -
wjbhbdux
veterán
Ez a komment arra emlékeztet, amikor kijöttek az elsô 3D játékokat gyorsító videokártyák (ma geforce és radeon) és voltak akik azt magyarázták hogy erre semmi szükség jó minden ahogy van 2D-ben. Még hogy mi egy karakter seggét lessük hátulról???
Valahogy el kell kezdeni, és az AMD is rákényszerül, hogy tartsa a lépést, ez a RT háború kezdete, idôvel alap feature lesz és jobban megvalósítják meg jobban viszik majd a gépek.
-
ribizly
veterán
Mindig mosolyt csal az arcomra, amikor egyesek olyan kommentet írnak, amiről kiderül, hogy fogalmuk sincs miről beszélnek.
A RT nem egy effekt. Az a fény (fotonok) fizikai működésének pontos leírása. Ez az alapja mindennek. Ennek elérése a cél évtizedek óta. Csak rettentő nagy az erőforrásigény, mert minden objektum/felület, minden felületére, és azokról a többi objektum/felület-re való szóródását, tükröződését az adott felületek tulajdonságainak megfelelően kell(ene) kiszámolni méghozzá 4k@120Hz-re, ami még évekig lehetetlen. Az is nagy szám, hogy vannak címek, ahol 1080p@~60Hz-et képes tartani. Az egyik legnagyobb gond, hogy itt már nem elég az általunk látható felületet lerenderelni, hanem mindent kéne, hiszen az objektumok meg a nézőpontunk mögött is közlekedik a fény...
Szóval meg kell köszönni Nvidia-nak, hogy tudott nagyot álmodni, de ezzel legalább kap egy kis fókuszt a dolog és talán egy kicsivel nagyobb ütemben fog tudni fejlődni, mint eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Sound BlasterX H6 Gamer fejhallgató számlával és garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Asus X540YA - AMD A8 I 8GB I 512SSD I Radeon I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A620M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN I3 NEO EVGA 850W
- Gamer PC-Számíógép! Csere-Beszámítás! I7 13700F / RTX 4070Ti Super 16GB OC / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest