Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- [Re:] Raijintek Pan Slim gépház: ízléses monitortartó átgondolt beltérrel
- [Re:] Az OLED monitorok elterjedésére számítanak a piackutatók
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Egyszerűbb lenne már lassan DirectX 13-nak hívni nem?
[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
veterán
válasz
kriszpontaz #1 üzenetére
Szerintem azt majd akkor lépik meg, mikor a PC-re is bejön az új konzolok féle "ssd strem" rendszer.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Csabis
tag
Jó lenne ha valamit kitalálnának DX12vel ..mert Gamek is csak úgy összekakilják magukat ..főleg azok amiket rá importálnak a PS4 ről pl ..
-
sittes79
addikt
Mester ezt hogy kell végrehajtani, mint utca embere kérdezem tisztelettel ;
"tartalmazott képességeit külön lekérdezéssel már a mostani legfrissebb Windows 10 verzióban is elérheti."
-
cheatergs
senior tag
Tiszta megkönnyebbülés! Majdnem azt hittem, egyértelművé akarják tenni a specifikációt, ah a logika kívánná. Szerencsére a világ újra megmenekült, hála a marketingeseknek!
Mindig minden mindegy
-
#90088192
törölt tag
válasz
kriszpontaz #1 üzenetére
DX 13 nem lesz mert babonás nép az Amerikai, mint ahogy Ryzen 4 sem volt terveben a kínai/japán nyelvi babona miatt.
-
Dr. Akula
nagyúr
Szokták egyáltalán ezeket a legalapabbnál kicsit is magasabb szinteket használni? Tudtommal eddig is csak a közös nevezőt nézték a fejlesztők a 2 konkurrens gyártónál, a többi meg ment a lecsóba, mert leszűkítené a célpiacot.
[ Szerkesztve ]
-
Úgy tűnik a Dx12-őt minden lépésben behúzta az nVidia, az AMD meg kullog utána...
Érdekes kérdés lesz, hogy mennyiben fog ez a konzolportoknál játszani...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dr. Akula
nagyúr
Régen is az volt hogy az AMD csinálta a feature x+1-eket, az Nvidia meg az x-1-eket, aztán a fejlesztők meg azt mondták hogy az x-1-et tudja mindkettő, csak az AMD kedvéért kár lenne lemondani az Nvidiásokról, akkor marad ez, a featureket meg kenjék a hajukra. Most se látom hogy ez miben lenne más ha egyel több lesz a nem támogatott feature.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha van egy új funkció, amit használni szeretnél a programban, például sampler feedback, akkor arra külön lehet írni a kódba lekérdezést, és akkor mindegy, hogy milyen feature level szintet szabtál meg. Ha a meghajtó a lekérdezésre igennel válaszol, akkor lefut a kód, ha nemmel, akkor nem fut le. Ennyi.
(#7) Dr. Akula: A feature_level_12_0 kezd elterjedni minimumként, de fölötte még semmi. A legtöbb program viszont még ma is 11_1-es vagy 11_0-s. Valószínűleg a 12_0 azért alap lesz a DX11 kiesésével.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GodGamer5
addikt
"Valószínűleg a 12_0 azért alap lesz a DX11 kiesésével." Bárcsak ott tartanánk már. Mondjuk ez a 12_2 szint még nagyon távlat.
Amíg a crossgen játékok nagy része, sőt a full nextgen Flight Simulator is dx11-et használ, addig nem nagyon foglalkoztat a gépújítás."Hamarosan a hiányból is hiány lesz..." A privát üzeneteimre nem tilos válaszolni...
-
GodGamer5
addikt
válasz
GeryFlash #16 üzenetére
A Flight Simulatort megnézném Xbox One-on. Elég szürreálisan le kéne butítani.
Ettől függetlenül tragikusan lassú a tényleges fejlödés. Kb két évig áll a piac a crossgen játékok miatt."Hamarosan a hiányból is hiány lesz..." A privát üzeneteimre nem tilos válaszolni...
-
Dr. Akula
nagyúr
Nem lehetne inkább a szabványosítóknak a sarkukra állni hogy márpedig a lvl2 lesz az alap, és és csak az, nincs más, ha akar plecsnit a kártya, akkor oldják meg hogy tudja azt? Kína be tudta vezetni az USB-s telefontöltőket, megmondta hogy aki nem olyat gyárt, az nem jön be a kínai piacra, egyből mindenki képes volt szabványosítani. Valami ilyesmi nem ártana itt is, mert úgy nézem csak a fióknak készülnek a level akárhányak.
-
morgyi
nagyúr
válasz
Dr. Akula #18 üzenetére
A DX11-el (a DX10.1-et nem keverném már ide) bejött feature_level-ezést kellett volna hagyni a picsába, nem pedig elkezdeni. Meg a feature-ük TIER-ezését.
Most ez is mi (DX 12 optional feature support matrix)
Sampler feedback feature-re az Ampere/Turing-hoz ilyet ír érted hogy TIER 0.9. Ez mi? Hogy már majdnem tudja? Jó tudom le van írva a DX Specs-ben, de ennyire szétszabdalni egy API-t baszki.
Megvesz az egyszeri júzer egy DX12 compatible kártyát aztán csak nézeget hogy mivan. Meg miért nem indul a game.A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
morgyi
nagyúr
válasz
Dr. Akula #21 üzenetére
A Mesh shaders és a Sampler feedback is érdekes állatorvosi eset. Az előbbiből csak egy szem tier (TIER 1) van a másikból meg TIER 0.9 és TIER 1
Még jó hogy ezek a TIER-ek eredetileg szintnek indultak (TIER 1-2-3) függetlenül attól hogy az effekt melyik "verzióját" támogatja.
Itt meg a TIER 0.9 jól láthatóan inkább egy verziószám, mert belehaltak volna ha ott is TIER 1 és TIER 2 van.A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Akula #18 üzenetére
Maga a feature levelezés hülyeség. Elég lenne szimpla funkciók meglétét ellenőrizni. Ezek az ellenőrzések pusztán egy-egy sort tesznek ki a programkódban. A Vulkan is ilyen, ellenőrzi a kiterjesztéseket, de nincsen szintezés.
(#19) Cifu: Az RDR2 az 12_0, de ott is csak azért, mert a shader modell 6-hoz minimum az kell, ha a wave programozást nem számítod, akkor inkább 11_0 a játék.
(#20) morgyi: Eredetileg a sampler feedback nem ilyennek készült. A tényleges fejlesztést az Xbox Series X kapja meg sampler feedback streaming néven. A PC-ben butított verzió megy, ami az 1.0, és annak egy butítása a 0.9, mert az NV nem tudja támogatni az 1.0-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
morgyi
nagyúr
Jó de most komolyan az a megfelelő út, hogy butítjuk a követelményeket a gyártók miatt?
Nem kompatibilis vele a GPU aztán kész. Mi szükség van ilyen 0.9-re? Csak azért hogy az NV üthesse a mellét hogy ő DX Ultimate compatible?
Nem nem az... ennyi.A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
Komplikato
veterán
Erről nekem a szopatás jut eszembe, mikor a Radeon kártya megkapta az SM1.0-át, de az 1.1 lett a minimum követelmény, erre a végleges driverből ki is szedték. Volt szerencsém látni a NEM végleges driverrel a hullámzó tengeres techdemót.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
cskamacska
addikt
válasz
Komplikato #29 üzenetére
Bárkinek lehet ilyen szerencséje.
PCGamesHardware.de - Download Radeon tech demos from 2001 until today
PhilsComputerLab - ATI Radeon 8500 Tech Demos hozzá illő Radeon 8500-on futó videókkalkérdéses képernyővédő pedig
Youtube - PhilsComputerLab - Ocean Screensaver ATI Radeon 8500 Tech Demo 4KNem látok nagy különbséget a saját monitoron, GTX1060-on futó változathoz képest.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
morgyi
nagyúr
válasz
Komplikato #29 üzenetére
A dx12 véglegesítésekor is, míg a draft specifikációkkor az aktuális gcn még masszívan 12_0 volt a maxvell v2 meg 11_1 a véglegesnél ez pont megfordult
A Linux rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait
-
cskamacska
addikt
Azt én is szeretném tudni hogy ez hogy alakult.
Anno Abu majd kiugrott a bőréből, hogy a GCN mennyire előremutató architektúra, DX12 alig várja hogy akár az 1-es, de minimum a 2-es revíziójához igazodjon, nV a bokájáig nem ér.
Aztán a GCN1 be lett dobva a Fermi(!!) és Kepler mellé, 2-3-4 pedig a Maxwell(!) és Pascal mellé(sokat rugózott resource binding inkluzíve, illetve egy 970 és egy 5700XT egy 12_1 feature levelen van, hát az hogy
), Turing pedig lelépte az egész menetet Vega ás RDNA1 minden újítása ellenére.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Komplikato
veterán
válasz
cskamacska #30 üzenetére
Na igen, a Radeon 8500 "Ocean" Screensavere majdnem ugyan az, mint nevezett techdemo. Csak ugye az az első Radeonhoz készűlt. Sajnos akkoriban nem néztem meg, hogy DX vagy OGL alatt futott, a Screensaver az OGL volt.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
ph A DirectX 12 Ultimate-hez viszonyítva az nem hoz újítást, valójában csak formalitásról van szó.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gyúrósok ide!
- [Re:] [Lenry:] Új autót vennék - 1. rész
- Wise (ex-TransferWise)
- Milyen notebookot vegyek?
- BestBuy topik
- Milyen monitort vegyek?
- [Re:] Cycplus M2 GPS biciklis fedélzeti számítógép
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Contrall Ipari Informatikai Kft.
Város: Pécs
Cég: Visoft Kft.
Város: Budapest