- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz #54625216 #21 üzenetére
Az Avatar 3D-je ígyis-úgyis iszonyú zavaró volt. Nem állt másból, mint egymás mögé helyezett élességi síkokból, legalábbis nekem ez jött le... Az megint más kérdés, hogy nem "filmre" forgatták (Cameron új 3D kamerája digitálisan rögzített, csak a lencserendszer mozgatása a 3D miatt volt új), így a klasszikus "filmes" zaj szóba se jöhetett, legfeljebb a digitális, amit viszont szépen kivasaltak a post-processnél. A CGI jeleneteknél (ami a film kb. 60%-a) pedig értelmezhetetlen a klasszikus zaj fogalma, mivel a render motor nem fog zajt magától hozzáadni a jelenethez.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Plazma TV topic
- Videó stream letöltése
- DIGI kábel TV
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Így építsd a billentyűzeted!
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- További aktív témák...