- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jön a neurális leképezés a DirectX API-ba
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- A Keychron K2 HE rapid trigger billentyűzet tesztje
- CES 2025: ITX-es Cooler Master minitorony, minimalista dizájnnal
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Milyen széket vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha van egy nézőpontod, akkor abból számolsz egy geometriai vázat. Ha van egy másik nézőpontod, akkor abból számolsz egy másikat. Ezért jelent sebességfelezést a sztereó 3D, mert bár a szimuláció ugyanaz, de a kártya két képkockát számol lényegében a futószalag elejéről. A PS4 tud olyat, hogy a már kiszámolt geometriát egy másik nézőpontba továbbküldi, így a másik szem számára készülő képkockán a számítás a raszterizációs fázisig megspórolható. Ezek azok a dolgok, amelyek például megoldhatók lehetnének PC-n is, ha a Microsoft gondolna rájuk az API-k tervezésénél, bár az AMD-t ez már hidegen hagyja, majd adnak API-t a fejlesztőknek, amivel meg lehet oldani PC-n ezeket a trükköket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
én még mindig arra leszek kíváncsi, hogy teljes kontroll ide vagy oda, legalább 1080p @ legalább 60, de inkább 75 vagy 90 kell, és itt nem lehet amögé bújni hogy "a 30 fps filmszerűbb", "senki sem látja a különbséget" vagy "ha játéktechnikailag dönteni kell felbontás és sebesség között, akkor inkább legyen csak 30 fps"... Kell az 1080p @ 75 fps, és kész. Nincs mese, nincs kertelés.
mert ugye egyelőre ezeket láttuk, és az 1152 gcn mag, 32 ROP, 72 TMU az évek során sem lesz több. Ezek fizikai korlátok.
no meg a content... mire fog több érdekes app jönni, pc-re ahol milliónyi indie fejlesztő van, vagy ps4-re, ahova azért elég erős megkötések vannak hogy mi mehet ki és mi nem. Mert kezdetben ugye az innováció fogja vinni a területet, hajunkra kenhetjük ha egyik oldalon 3-4 játék jön vr támogatással a következő két évben, a másikban meg meg mondjuk 100 (mégha az AAA címek nincsenek is többen)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Naná, ezzel mindenki küzd, csak a Sony-nak annyi előnye van, hogy a teljes rendszer felett kontrollja van, így ha valami gond van az OS oldalán, akkor nem trükköket keresnek, hanem módosítják az OS-t. Ezzel nem tud versenybe szállni senki, de az Oculus nem is akar. Ők tökéletesen tisztában vannak vele, hogy a Sony a teljes kontroll miatt jobb megoldással tud majd előállni. Ezért koncentrál az Oculus a PC-re, ahova a Sony nem is hozza a termékét. Nem ellenfelei egymásnak, de persze egyébként lopják egymástól az ötleteket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert az Oculusnak nincs lehetősége a konzolra megfelelő fejlesztőkörnyezetet írni. A Sony és az MS nem engedi meg. Enélkül pedig nincs meg a VR-hez szükséges szoftveres alap. Ez semmi személyes csak üzlet. A Sony a VR-t magának akarja, csinálnak egy saját kiegészítőt, a többieket pedig arra kényszerítik, hogy ha akarnak VR kiegészítőket, akkor is a Morpheus SDK-ját kell használni. Ez viszont annyira a Sony eszközére van szabva, hogy csak azzal ad majd jó eredményt. Egyébként nem hiszem, hogy akadálya lenne, hogy a Rift működjön a Sony SDK-jával, csak a VR nem azon a szemüvegen múlik, hanem az SDK, az OS, a program, a hardver és a szemüveg tökéletes összehangolásán.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Oculus nem tervez kifejezetten a konzolokra. De nyilván ott egyszerűbb a helyzet, mert tetszőlegesen módosítható az OS és beépíthető az, ami nekik PC-n hiányzik. Igazából a legnagyobb gondjuk, hogy nincs semmilyen kontrolljuk a Windows fejlesztése felett és rengeteg OS limitációt kell áttrükközniük. Ez borzalmasan nehézzé teszi már az egészet, mert a hardverek is csak arra képesek, amit a szoftveres alap megenged.
Nem számít, hogy a hardver mit tudna elméletben, ha nincs hozzáférésük a fejlesztőknek. Ezért kell most töredezni a támogatást, mert nincs egységes alap a PC-ben. Mindenkire külön kell optimalizálni, és úgy, ahogy az az adott architektúrának jó lehet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- KERESEM / GIGABYTE AORUS RTX 3080 XTREME 10GB / GIGABYTE AORUS RTX 3090 XTREME / ORSZÁGOSAN
- ASUS GeForce RTX 4080 TUF GAMING (TUF-RTX4080-16G-GAMING) videokártya 16GB
- Eladó MSI Radeon RX 6800 XT GAMING X TRIO 16G
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 SUPER WINDFORCE OC 12G
- EVGA RTX 3070 FTW3 Ultra Gaming 8GB VGA eladó (2025. 02. 18-ig garanciális) Keddig jegelve!