Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #1 üzenetére

    Az Oculus nem tervez kifejezetten a konzolokra. De nyilván ott egyszerűbb a helyzet, mert tetszőlegesen módosítható az OS és beépíthető az, ami nekik PC-n hiányzik. Igazából a legnagyobb gondjuk, hogy nincs semmilyen kontrolljuk a Windows fejlesztése felett és rengeteg OS limitációt kell áttrükközniük. Ez borzalmasan nehézzé teszi már az egészet, mert a hardverek is csak arra képesek, amit a szoftveres alap megenged.
    Nem számít, hogy a hardver mit tudna elméletben, ha nincs hozzáférésük a fejlesztőknek. Ezért kell most töredezni a támogatást, mert nincs egységes alap a PC-ben. Mindenkire külön kell optimalizálni, és úgy, ahogy az az adott architektúrának jó lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #9 üzenetére

    Mert az Oculusnak nincs lehetősége a konzolra megfelelő fejlesztőkörnyezetet írni. A Sony és az MS nem engedi meg. Enélkül pedig nincs meg a VR-hez szükséges szoftveres alap. Ez semmi személyes csak üzlet. A Sony a VR-t magának akarja, csinálnak egy saját kiegészítőt, a többieket pedig arra kényszerítik, hogy ha akarnak VR kiegészítőket, akkor is a Morpheus SDK-ját kell használni. Ez viszont annyira a Sony eszközére van szabva, hogy csak azzal ad majd jó eredményt. Egyébként nem hiszem, hogy akadálya lenne, hogy a Rift működjön a Sony SDK-jával, csak a VR nem azon a szemüvegen múlik, hanem az SDK, az OS, a program, a hardver és a szemüveg tökéletes összehangolásán.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #11 üzenetére

    Naná, ezzel mindenki küzd, csak a Sony-nak annyi előnye van, hogy a teljes rendszer felett kontrollja van, így ha valami gond van az OS oldalán, akkor nem trükköket keresnek, hanem módosítják az OS-t. Ezzel nem tud versenybe szállni senki, de az Oculus nem is akar. Ők tökéletesen tisztában vannak vele, hogy a Sony a teljes kontroll miatt jobb megoldással tud majd előállni. Ezért koncentrál az Oculus a PC-re, ahova a Sony nem is hozza a termékét. Nem ellenfelei egymásnak, de persze egyébként lopják egymástól az ötleteket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Menthirist

    veterán

    válasz Jack@l #13 üzenetére

    én még mindig arra leszek kíváncsi, hogy teljes kontroll ide vagy oda, legalább 1080p @ legalább 60, de inkább 75 vagy 90 kell, és itt nem lehet amögé bújni hogy "a 30 fps filmszerűbb", "senki sem látja a különbséget" vagy "ha játéktechnikailag dönteni kell felbontás és sebesség között, akkor inkább legyen csak 30 fps"... Kell az 1080p @ 75 fps, és kész. Nincs mese, nincs kertelés.

    mert ugye egyelőre ezeket láttuk, és az 1152 gcn mag, 32 ROP, 72 TMU az évek során sem lesz több. Ezek fizikai korlátok.

    no meg a content... mire fog több érdekes app jönni, pc-re ahol milliónyi indie fejlesztő van, vagy ps4-re, ahova azért elég erős megkötések vannak hogy mi mehet ki és mi nem. Mert kezdetben ugye az innováció fogja vinni a területet, hajunkra kenhetjük ha egyik oldalon 3-4 játék jön vr támogatással a következő két évben, a másikban meg meg mondjuk 100 (mégha az AAA címek nincsenek is többen)

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #29 üzenetére

    Ha van egy nézőpontod, akkor abból számolsz egy geometriai vázat. Ha van egy másik nézőpontod, akkor abból számolsz egy másikat. Ezért jelent sebességfelezést a sztereó 3D, mert bár a szimuláció ugyanaz, de a kártya két képkockát számol lényegében a futószalag elejéről. A PS4 tud olyat, hogy a már kiszámolt geometriát egy másik nézőpontba továbbküldi, így a másik szem számára készülő képkockán a számítás a raszterizációs fázisig megspórolható. Ezek azok a dolgok, amelyek például megoldhatók lehetnének PC-n is, ha a Microsoft gondolna rájuk az API-k tervezésénél, bár az AMD-t ez már hidegen hagyja, majd adnak API-t a fejlesztőknek, amivel meg lehet oldani PC-n ezeket a trükköket.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák