- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
®abstract®
őstag
Ja
Snowymoon taa mod- eddig én se figyeltem csak ma vettem észre 🙄 te csak nyugodtan ellenőrizd le offline módba működik-e neked.. nekem ugye régebbi verzió van mind2 game a 9.4.0 v. Több mint egy éves vagy lehet hogy másfél, vagy van az kettő is- nem mostani dolog de már ott sem működik
Delerium
Hát ha ez így már egy ideje így van kitalálva megoldva ez így elég nagy hülyeség szerintem
meg így offline akkor nem is működik mert ilyen kép villódzások vannak meg recés vonalak visszatérnek látszódik egyértelműen 🤔 hogy nem jó..meg ugye a home gombra feljön a bal felső sarokban az ablak és írja is hogy kapcsolati probléma..ááá!
-
vlevi
nagyúr
Az FH5-höz vannak kiegészítők, az FH6-hoz szinte semmi.
Az FH6 szerintem még félkész. Oda is adtam valamelyik alkalmazottamnak, ahogy az Ivecot is
Én hirtelen azt vettem észre, hogy a többféle műszerfal nézetből, ahol van egyáltalán sebesség fokozat kijelző, ott sem látszik mindegyik fokozat megfelelően. 9 jó, 10 helyett csak 1 , 11 jó, 12 helyett megint csak 1 látszik.
És van olyan műszerfal nézet, ahol nincs sebességfokozat kijelzés.
A sebességhatár ezen talán még hangyafasznyibb, mint az új Ivecoban.
És nemrég egyszerűen nem láttam a műszerfalon, hogy be van-e kapcsolva a kézifék.
Utólag más képeket megnézve megtaláltam. Olyan hülye szögben tükröződik a jobb oldali ferde trapéz alakú részen a fény, hogy észre sem vettem, hiába kapcsolgattam ki/be.
Az FH5 műszerfala jobban bejön nekem. Azon látom a sebességhatárt, mert nagyobb. De miért nem hagyják kinnt a navigáción? Mindíg odanézek, aztán látom, hogy nincs ott. Ugyanez vana ATS-ben a Freightliner Cascadianál is.
Apropó kézifék. Van a játékban automata rögzítőfék, de szerintem nagyon nem úgy működik, mint kellene. Nekem Skodám van, de azon az auto-hold, és az automata rögzítőfék is azonnal kiold, ha gázt adok. Itt a játékban meg csak csipog, hogy be van húzva. Ja, és persze megálláskor sem húzza be automatikusan a rögzítőféket, pedig kellene, ha már automata. Rosszul gondolom? -
Delerium
senior tag
Ezt a mai napig nem értem, hogy annyi hang modder van és nem tudnak egyet sem, legalább külsősként felvenni, hogy:
"figyi már Zee, Max, Kriech bármelyik, itt van ez az új kamion, meg X euró, vegyél már fel jó hangokat hozzá, köszi!"
Hangmod nélküli kamiont nem vagyok hajlandó használni, legyen bármennyire is jó minden másban.
-
Delerium
senior tag
Amik mostanában bekerültek újak azokhoz képest jól csak, pl.: a DAF NG-hez nem volt semmi szinte amit lehetett változtatni, ehhez legalább van több festhető, ilyen olyan szürke elem. Gondolom a licensz ennyit enged, a többit majd megoldják a modderek mint mindig. Én a hangokra vagyok érzékeny nagyon, az csak szokásosan szar
-
Ablakos
őstag
34" monitoron is csak jó szemmel látható az információ. (Olvasó szeművegben kell néznem az adatokat.)
A Fuel Used adat mutatja az elfogyasztott üzemanyagot. Minden tankolásnál le kell nullázni. Persze tudni kell pontosan mekkora a jármű tartálya és érdemes fullra töltetni.
(fuel tank max capacity - fuel used) * 100 / average consumption ~ ennyi kilóméter van hátra.
Hogy ne unatkozz vezetés közben.
-
Bunken
tag
Ez a böngészős dolog így utólag már érthető, hogy miért zavart be eddig ha meg volt nyitva.
lo_jo nem egy "buhera" win-t telepítettem, az MS oldaláról letöltött képfájlt használok amit telepítéskor egy hivatalos termékkulccsal aktiválok. Ezért nem értettem én sem a jelenséget, de most nem is akarok a mélyére ásni, hogy ugyan miért történt ez. Úgy néz ki, hogy meglett a hiba így boldogság van.
®abstract® - sosem piszkáltam a lapozófájlt mert nem volt rá szükség, hogy piszkáljam, tudtam, hogy van és, hogy hol kell állítgatni de sosem piszkáltam. Az esetben még az a furcsa, hogy a fizikai RAM-om kihasználtsága sosem érte még el a 90%-ot és mégis összeomlott a játék. Az egyik leírásban valami olyasmi volt (ha a Google fordító jól fordította), hogy a rendszer a lapozófájlban letükrözi a teljes fizikai memóriát, és ahogy lo_jo is írta nem mindent a fizikai memóriából hív elő. Én a hibaüzenetekből ezek alapján úgy tudom értelmezni, hogy letükrözi a teljes fizikai RAM-ot és a nem túl szükséges dolgokat a pagefile-ban tárolja és a fizikai RAM-ban pedig csak a hozzá tírtozó elérési parancsot / utat, mivel kevesebb volt a pagefile mint a fizikai RAM ezért nem tudta letükrözni teljesen csak 12xxxMB-ot a 16000MB helyett és ami már a 12xxxMB-on túl volt és elő akarta hívni de nem tudta akkor jött a kivételezési hiba.
Ez csak az én szerény elgondolásom lehet, hogy marhára nem így van.ZOC! - muszáj volt utána járni mert sajnos olyan vagyok, hogy addig úgysem nyugszom amíg megoldást nem találok rá. Ha az lett volna a végső megoldás, hogy a hardvereimmel ez ennyit tud akkor azt elfogadom, de tudtam, hogy nem a hardverek a gond.
Nem fizetős a Google és gépelni sem olyan tragédia, az ott egy kis irónia volt. Azért gondoltam a kép alapú keresésre mert hátha találok valami újat amit eddig a szöveges keresés alapján nem, és találtam is ami ehhez a megoldáshoz vezetett. Az angol pedig sajnos nem az erősségem és másik idegen nyelv sem. Még a játékok angol nyelvű menüjében elboldogulok aztán ennyi.
Mivel Steam-en keresztül települt a játék, gondoltam, hogy minden szükség kiegészítő alkalmatosságot feltelepít magának mint ahogy a többi steam-es játék. De a nem Steam-en keresztül telepített játékok is a telepítő végén ki szokták írni, hogy mikre van még szükségük és ha bepipálom telepíti is őket. DirectX frissítése, C++ meg hasonlók. -
lo_jo
senior tag
Alapvetően igaz, de a több RAM sem teljes megoldás. A pagefile kikapcsolása sok egzotikus problémát szokott okozni. Amikor megjelentek az alacsonyabb TBW értékű consumer ssd-k, akkor terjedt el, hogy vagy hdd-n legyen vagy kikapcsolva, mert megöli a sok írás. Igazából akkor sem volt teljesen igaz, mára meg már tényleg csak urban legend szint. Az viszont jó kérdés, hogy teljesen szűz win telepítés után miért nem volt benyomva. Hacsak nem valami előre konfigurált “buhera” telepítő, olyanban láttam már ilyet.
-
Bunken
tag
Délben innen töltöttem le a [.NET Framework 4.8] -at, telepítettem, gép újraindít, nem kérte ugyan de inkább megtettem, megvártam amíg minden háttérben futó program betölt, magyarul amíg rendesen feláll a win. Semmit nem nyitottam meg csak a játékot indítottam el, ezt is a laptopról írom.
Eddig már 3 órája megy összeomlás nélkül, Podrogica-ból elmentem Málaga-ba most onnan megyek Rézekne-be.Azért emeltem ki, hogy nem nyitottam meg semmit mert eddig azt tapasztaltam az elmúlt hetekben, hogy ha meg van nyitva egy böngésző mellette, teljesen mindegy, hogy Firefox, Opera, Explorer vagy Edge (ezek vannak telepítve a kísérletezés kedvéért nem teszek fel még vagy kettőt) akkor sokkal nagyobb az összeomlás valószínűsége és azok száma. És nem kell, hogy bármilyen oldalt be is töltsek a böngészőbe, elég ha csak úgy üresen meg van nyitva.
Nem tudom, hogy mi az összefüggés de valami biztosan mert ezek a tapasztalatok. -
Bunken
tag
Win10, kb egy hónapja telepítettem újra. A keretrendszer verziókat a Google-on keresgéltem telepítőket, 3.5.1 és 4.5.x ha jól emlékszem. De ránézek a videó alapján, hátha Win10 alatt is van ilyen lehetőség mint a videóban. Ha jól látom WindowsPowershell-ből indítja, az pedig van Win10-ben is.
-
Bunken
tag
Biztos, hogy a készítők valamit módosítottak mert ugyan ezekkel a mod-okkal 1.51 alatt nem volt semmi gond.
Ezt a Promods oldalt én is megtaláltam, fordítóval lefordítattam, és ezt a beállítást szerintem megpróbálom: "r_buffer_page_size" from 10 to 20
Amit Ablakos ír olyan javaslatot is találtam de nem részletezik sehol, hogy azokat a számokat hogyan kell megállapítani. Biztos köze van az össz RAM mennyiséghez, de úgy látom, hogy a kolléga behelyettesítette nekem.
Meg fogom próbálni azt is vagy a kettőt együtt.Ablakos: nagyon régről emlékeztem, hogy van ilyen indítási parancs csak nem találtam sehol, régen hasonlót használtam akkor segített aztán már nem tudom melyik verziófrissítés után már nem volt jó nem indult el vele a játék. Töröltem az indítási opciókból és indult a játék, de én marha nem mentettem el egy txt-be legalább. Bár mondjuk akkor még nem ez a konfigom volt és csak 8gb RAM volt. Szóval ennek már 6-7 éve.
De ki fogom próbálni mindenképpen!®abstract®: köszi a tippet, én 10-ről 20-ra találtam leírást. Neked miért pont 40? Ez mit takar / befolyásol ez a buffer és értéke?
-
Bunken
tag
Minden full-on kivéve a renderelés, az 200%-on.
Igen az a konfigom ami az adatlapomon.
1080p-s felbontáson, nincs tuningolva semmilyen hardverem minden úgy megy ahogy gyárilag vannak. A hőfokok is jók, semminek nincs melege.
A VGA 1200-1500 MHz között mozog és 55-65 fok között, a CPU 18-30%-os kihasználtság mellett 55-60 fokon megy.Ablakos ez volt az utolsó összeomlás után a log fájl végén:
<ERROR> d:\buildbot\slaves\win_slave\final_build_ets2_151_windows_bin_steam_x64\build\prism\src\p3core\collections\arrays\arrays_base_impl.h(571): ??A?$array_t@Vnode_item_routing_t@prism@@@prism@@QEAAAEAVnode_item_routing_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries: 212298 >= 0
-
Z0C!
Topikgazda
Sokszor meg lett már járatva Pavelnél a dolog az újítások, új kamionok végett...de mindig az a szokásos duma, hogy "nincs rá erőforrás..."
A live-okban sokszor megkérdezem az újításokat...(kamionok, alkatrészek, hangok, stílusok) de sose érkezik válasz.Ez az akadémia kellett mint egy falat kenyér.
Ha 12 évvel ezelőtt ezzel kezdődik, ennek a "tanfolyamnak" az elvégzése után indíthatod a játékot, hatalmasabb éleménye lett volna.A 10éves évfordulóra azt hittem valami nagyobb dologgal jönnek. Tudod, hogy 10 év...még játszol vele, aztán jönnek egy paint-ben összerakott keréknyom festéssel. Hatalmas csalódás volt.
Az Mp5, az Mp6, az Iveco család, a sok más (új) kamion hiányzik a felhozatalból.
Mindig egy modderre kell várni emiatt?...Igazából jól csinálják. Monopol helyzetben vannak, annyi bőrt tudnak az emberről lehúzni amit nem szégyelnek. így kell egy hosszú-hosszú életet csinálni a cégből...
-
PuMbA
titán
Nálad vagy egy mod vagy talán egy régebbi Windows vagy driver zavarhat be. Most elindítottam és megnéztem nálam: 1440p maximum grafika 200%-os render scale-lel átlag 120 fps-em van (75-85 fps az 1% minimum) Klagenfurt-ban, ami nem rég lett felújítva teljesen az alapjátékban Ausztria részeként. Ryzen 5 7600-am van egy alsó-közép kategóriás Radeon 6700XT VGA-val és 32GB RAM-mal.
Jó hát ahogy írtam, 400% az 10K felbontás, szóval nem szabad csodálkozni. Nincs az a kártya, ami 10K-ban viszi a játékokat.
-
PuMbA
titán
400%-on a gépigényt nem igazán lehet szidni, mikor 1440p felbontás esetén ez azt jelenti, hogy 8K-nál is nagyobb, 10K felbontásban történik a renderelés
A mai AAA címekhez képest nagyon kicsi a játék gépigénye még 1.50-nel is. Vajsimán fut nálam egy közepes PC-n 1440p-n maximum grafikán 150 fps-sel. Birizgálás és modok nélkül. Kiváló!
-
-
Ablakos
őstag
A gyári SMAA+TAA beállítást nem is tudom használni. Ha bekapcsolom bőven 100 fps felett indul a játék. kb. 10-15 perc alatt egyenletesen elfogynak az fps-ek. A végén az fps <20 a video kártya 30% körül döcörög. A snowymoon bővítménnyel nincs ilyen, még forgalmasabb városokban is 100 fps van.
Szerintem sem kerek ez a grafikai izé. -
mancer7151
tag
Igen. ATS-t patcheltem, modokat áthoztam javitottam, minden megy semmi gubanc. De a forgalom ugyanolyan agyhalott nem javítják semennyit. Időm nincs annyira játszani meg kedvem se izzadva a széken, és hát picit unalmas is de totál más feeling kormánnyal.
Igen a 900 fok után egy Forza elég vicces, itt keverem a tésztát mire rátolatok a trélerre, ha húzom a dubla hosszút úgy az egész kereszteződést elfoglalva elég frankó kanyarodni. Életben kemény lehet. A H-shifter pedig splitter konfiggal hááááát váltottam mellé nem kétszer
Szekvenciálissal viszont jó váltani (fel-le és kész) az úgy szerethető.
-
Delerium
senior tag
-
vlevi
nagyúr
Az azért nem változott, hogy vannak területek, ahol 3-4 óra útra nincs egy pihenő.
Most pl. beszoptam. A svájci-osztrák határ előtt volt pihenő, ott nem álltam meg, a legközelebbi pedig Insbruckban van, ami innen még majd 2 óra, nekem meg 4 percem van
A térképen jelzett 2 pihenő csak a szembejövő sávból érhető el. -
Delerium
senior tag
Kicsit hosszabb TAA elemzés után azt tudom mondani, hogy nincs nagy változás a bétához képest.
Amit a legjobb használni az a TAA-SMAA éles renderelés, lágyon mindent elmos de ugyanúgy villognak a dolgok. Persze akinek van hardver annak nem lesz gond 2-3-400%-kos felbontás renderen játszani, ott valószínűleg szép lesz a kép de 400-on mondjuk amúgyis az lenne.
Városon kívül még oké a, nem feltűnő a dolog de ahogy beérek egy városba és van sok lámpaoszlop, vezeték, ablak, ház ott teljesen összeomlik a TAA és nem tud mit kezdeni vele. Sajnos a Snowy mod jobb, de ahogy írta Patreonra az 1.50 updatere lehet sokat kell várni.
Mindezek mellé nekem elég sokszor droppol framet, beesik 25-re, VGA és proci használat szintén esik nagyjából 40-50%-kot, memóriát meg eszi, frissen indított gép és már a loadingnál 11 giga kell neki
Nagyon gondolkodom egy budget PC-n, az árakat nézve valami Intel ARC VGA-val, de ez még a jövő.
Jelenleg 100% renderen, Full HD, SSAO ki, minden más ultra vagy high, kivéve a tükrök teszteltem. Elfogadható az eredmény, jobb mint volt, de a jó nem ilyen.
-
vlevi
nagyúr
Időközben az ATS 1.50 is elkészült, frissült. (Én nézegettem az open bétát jópár napig, így pár véleményt tudok mondani róla).
A grafikai frissítések nekem tulajdonképpen tetszenek, valamivel jobb lett, mint korábban, és úgy vettem észre, mintha az fps droppolások is eltűntek volna. Talán, de ez még nem biztos, mert lehet, hogy csak nem jártam olyan helyen, ahol eddig sűrűn előfordult.
Kalifornai újrarajzolása nagyon jó lett.
A sávtartó elektronikát inkább hagyjuk, elég viccesen működik, pl, ha hamarabb leveszed az indexet, akkor vissza akar erőltetni a sávba. Valamint, vannak esetek, amikor túlkorrigál, és van, amikor nem eleget, ezért átmegy a másik sávba, vagy akár le az út szélére. De ez valószínűleg a való életben is így van, ne várja senki, hogy egy Lillafüred-Felsőtárkány útvonalon, tempomattal, sávtartóval végigaludhatja az utat
Az adaptív tempomat is jó, nagyrészt működik, van, amikor berántja a satuféket, de ez nem ugyanaz, mint a vészfék asszisztens, az megy (menne) tempomat nélkül is. A vészfék asszisztens nekem már többször volt, hogy nem fékezett, ezért csattanás lett belőle, pedig simán meg lehetett volna állni. Ez égyébként igaz az adaptív tempomatra is, van néha olyan, hogy nem kezd el lassítani az előttem menő tempójára. De azt pl. tudja, hogy haladok a lassabb sávban 50-el, tempomat beállítva 80mph-ra, és, ha átmegyek a másik, üres sávba, akkor elkezd gyorsítani.ETS2-ben pedig ezeket túl Svájc újrarajzolása az újdonság, és ehhez kapcsolódik egy 10 fuvaros WOT Event. legalább 10 fuvart kell vinni Svájcba, vagy Svájcból, legalább 200km hosszan, és fontos, hogy 10 különböző országból.
-
Delerium
senior tag
Amikor kijött a Snowymoon 9.0 amiben már volt clarity akkor összehasonlítottam a grafikákat, a 8.x-szel, gyári MSAA-vel meg a Roex-szel.
A leginkább éles kép szerintem a Roex felé forced MSAA volt. De ott meg nincs az árnyékokon AA egyáltalán és nagyon VGA igényes, főleg 4x-nél.
A 8.x Snowy TAA-ban a tükrökön nincs AA, kicsit elmosott a kép, főleg a fákon látszott amikor fújta a szél, hogy összemosta a leveleket, cserébe nincs szinte egyáltalán villódzó oszlop, kerítés, ilyesmi, a vonalak, vezetékek tiszták és kivehetőek.
A 9.0 amiben már volt clarity az már jobb volt, minden előnye megvolt a TAA-nak, kevesebb hátránnyal mint a 8.x.
A gyári MSAA-t hagyjuk is, az úgy rossz ahogy van. Volt egy blog erről, hogy miért ilyen, azt írták vagy jó árnyékok lesznek vagy jó AA, az SCS az árnyékra szavazott.
A bétát nem próbáltam, de remélem mire kiadják jó lesz és soha többé nem kell Snowy modhoz nyúlni.
Miután Snowy kirakta a posztot Patreonra, hogy hardver adatokat gyűjt a mod, megkérdezték, hogy egy mod miért gyűjt adatot? Olyan válaszok jöttek tőle még a sima kérdésekre is, hogy te egy patkány vagy, te is patkány vagy.
-
tatabike
őstag
Ez is jó ötlet, csak nekem Logitech Driving Force GT kormányom van, azon nincs kuplungpedál, legalábbis az enyémen nincs. Jó öreg szerkentyű, de megbízható, szeretem használni, kamionozáshoz meg Farming Simulátorhoz teljesen jó. Mondjuk egy Forza Horizon 5-nek nem állnék neki vele....
-
tatabike
őstag
Megnézzük azt is. Amúgy elsőre, mikor az Hungary Map-os controls.sii fájlal indítottam a Promods profilt, az első pedálérintésre kifagyott a game....
De újabb indításra már működött vele.
Ablakos, meglátjuk. Amúgy általában csak a tapasztalati pontokat szoktam "művi" úton kimaxolni új profil kezdésnél, egyrészt mert tizenéve játszok vele, és nem túl reális állandóan zöldfülű kezdőként indulni, mikor már az összes órát beletoltam, másrészt valójában is kamionsofőr vagyok, szóval na...
-
tatabike
őstag
Hm, ez érdekes. Megcsináltam, amit mondtál, és az van, hogy ugyanaz a kamion ugyanazokkal a beállításokkal másképpen viselkedik a Promods térképes profilon, mint a Hungary Map profilon. Javult a helyzet, de nem az igazi, még mindig nem élethű a fékezés, túl rövid a fékút a Promods-on, kb. 1/3-a a Hungary Map-hoz képest ugyanazokkal a beállításokkal ugyanazzal a kamionnal.
-
Ergo_Proxy
tag
Fent tarthatnák magukat mikrotranzakciókból, ahogy teszi ezt megannyi ingyenes játék, nem is akárhogy. Az scs-ben az a legmegdöbbentőbb számomra, hogy olyan mintha egy burokban élnének, hogy ennyire nem látják mire lenne igény a játékban?! Múlt héten építettem egy rjl scaniát, kerekek 10$, lightbox 8$, üzemanyag tank 5$, skin 5$, ezt a kis pénzt az scs is megkereshetné, ha lenne halvány lila fingjuk arról mire van igény. Jó példa a skinek is, ezek milyen skin csomagokat adnak ki?! te jó ég ki a f@sz teszi fel azokat, teljesen más világban élnek mint a játékos közösségük.
-
Z0C!
Topikgazda
-
Z0C!
Topikgazda
Nagy meló valóban...DE!
- 10 azaz TÍZ éves a játék és a mai napig nincs meg egész EURÓPA...
- 10 év alatt nem jutottunk el oda, hogy modok nélkül élvezzük a játékot.
- 10 év alatt nem sikerült a 10 éves évfordulóra valami olyan ajándékot osztani amivel ELISMERIK a játékosokat. Megköszönik a játékunkat...
- 10 év alatt nem sikerült lépést tartani a megjelenő kamionokkal, pótkocsikkal.
- 10 év alatt nem sikerült szerződni az ALCOA felni gyárral..hogy MINŐSÉGI felnit tegyél fel a kamionra....
- 10 év alatt nem sikerült stílust vinni a játékba. (Brazil, Holland, Görög és társai..)
- 10 év alatt nem sikerült az open pipe, a csattogós V8 vagy a straight pipe hangokat felvenni....(Zeemods, SlavJerry, Kriechbaum megtette...évekkel ezelőtt...)
- 10 év alatt nem sikerült ÁRNYÉKOT tenni a visszapillantóba...
- 10 év alatt nem sikerült koszolódást tenni a játékba, úgy hogy egy 2002-s játék EZT már tudta!
- 10 év alatt nem tudott ÉLETET lehelni a játékba....
- 10 év alatt nem tudott egy ÉLHETŐ telepet, egy ÉLETHŰHÖZ hasonló benzinkutat csinálni, egy kamionparkolót csinálni. -a BAG és útmenti ellenőrzést már nem is mondom...
- 10 év alatt nem sikerült VALÓS cégekkel megállapodni esetleges tréler festésekkel. (oké értem, nem 100% hogy 1 év múlva is van a cég...)
- 10 év alatt SENKI nem kapott semmit az elért achievementekért.
- 10 év alatt nem sikerült megkérdezni a közönséget, hogy MIRE van szükség, mire lenne igény...(lowdeck, ledbar, kürt, kormány, stb....)
- 10 év alatt sikerült egy 8 azaz NYOLC fős DEDIKÁLT szervert létrehozni.
- 10 év alatt NEM sikerült a multit létrehozni. Ezt is egy MODDER csapat csinálta. (TMP)
- 10 év alatt nagyon sok időmet elvette a játék. Az utóbbi időben a modellezés, hogy magam és mások igényeit elkészíthessem.
- 10 év alatt nagyon sok pénzt, időt, energiát fektettem a játékba, hogy élhető játékot játszhassak.
Ahogy Én, úgy mások is elvárnak dolgokat, de ezt az SCS nem tudja megtenni, vagy nem akarja, mert LASSAN dolgozik.
A következő kamionok majd csak 2025-2026-ban jelennek meg.
A Mercinek 2019-ben jött ki az MP5. Ez 2025-ben fog megjelenni...
Az új Actros 2024-ben megjelent. Tehát már az ÚJ generáció IS megjelent...
A Scaniaról, az IVECO-ról és már gyártóról NE is beszéljünk...
Az új 770s motor megírása, dokumentálása, kamionhoz rendelése JELENLEG kb 3-5PERC! A hűtőrácson lévő jellel legyen 10! P E R C - perc! nem órák, napok, hetek...
2024-ben ne egy malomban dolgozzunk, úgy, hogy a technológia, jó néhány megvett modder rendelkezésre áll.....(bár gyanítom a modderek is szarnak bele, mert órabérben vannak...) -
vlevi
nagyúr
"Finnország, Norvégia és Svédországhoz"
Az biztos. Nem tudjuk, hogy mióta dolgoznak rajta, de nézd meg, hogy Oslotól északra nincs a Skandináv félsziget benne a játékban. Ami benne van, az csak egy töredéke.
Persze, az a rész már nagyon ritkán lakott, kb, mintha ATS-ben a Szikás hegységet próbálnád beletenni a játékba. Google térképen van vagy 2-3 fontosabb út észak-dél irányban, gondolom a többi több méter hó alatt zergeb***ta ösvény. -
Marci112233
addikt
Azokat én már régebben behúztam, és csak a Texas-sized Bundle hiányzik, de várok még vele, fog az még lejjebb is menni idővel. (Minimum 50% engedmény alatt eddig még nem vettem semmilyen DLC-t kivéve ETS-höz a Iberia DLC-t.)
Bár a két említett bundle tényleg nagyot tud dobni a térkép nagyságán.
Na meg nekem jobban fekszik az ETS2. -
®abstract®
őstag
csak DX12 be megy,nekem van game ami fsr ben megy de vulkan ba. ott meg is van a 2x fps
snowymoon plugin csak nvidia support van.
de ami komoly lesz az amd fsr 3 mert nem lesz limit-radeon & nvidia kártyák is támogatva lesznek!
arra gondolok,hogy az akadozasok a töltő képernyő helyett vannak,vagyis ott lehet a következő grafikus szakasz amit igy tudnak megoldani.
ATS & ETS2 ben ha minden igaz az 1.50 v. várható a new grafikus motor,hogy meddig fogják reszelni,csiszolni az majd kiderül..🤔 -
Delerium
senior tag
Hamarosan új verzió jön, fejlesztett TAA-val, nekem a mostani ghostingol eléggé, ablaktörlőn, keresztbe elhaladó autókon, azt írta Snowynoon, hogy valami számítási hiba van a pluginben, de nem tudja még, hogy miért, az új verzióban javítja ha sikerül megtalálni. Kérdezték, hogy lesz-e FSR, de ahhoz meg DX12 kell, szerencsére így is, leszámítva nálam a ghostingot, szinte hibátlan.
-
lo_jo
senior tag
Majdnem minden ilyen wishful thinking szinten megy nála, örülök, hogy inkognitóban nyitottam meg, így nem szemeteli tele a yt algoritmus a saját feedemet ezzel a clickbaittel. Kivagdos pár jelenetet a kontextusból és melléír olyanokat, amik soha nem hangzottak el egy SCS dolgozó szájából sem.
-
®abstract®
őstag
gondolom sok fog azon is mulni hogyan tudjak optimalizalni a jatekot.
azt eszrevettem,hogy a lelkes profi modderek miket keszitenek mind2 jatekhoz,csupa olyan dolgot amik hianyoznak alapvetoen. a taps nekik jar,nem az scs nek
az amd fsr & nvidia dlss support is adott lehetne..nekem az fsr erdekes+a vulkan api -
Ablakos
őstag
Eddig elkerülte a figyelmem: "ProMods 2.68 WoT safe city names" kiegészítő.
Utálom, hogy a standard fuvarokban hajszolnak az idővel. A WOT sajnos soxor nem működik a mod térképekkel (ProMods, PoBu stb.) együtt. Ezzel a kieggel biztonságosabban lehet WOT fuvart választani mod térképekkel is. Tesztelem.Mindenkinek boldog karácsonyi ünnepet!
-
Ablakos
őstag
Most már én sem dőlök be a lerakhatatlan, esetleg a kompfoglalásnál végtelen ciklusú folyamatnak.
Az egyik nagy kedvencem a PolandRebuild, de annak sajnos függése a PM.Tettem néhány kanyart Albániában. Elég szokatlan lerakóhelyre behajtások, illetve forgalomi szituációk vannak. (Dehát ez a balkán)
Nem bántam meg a dlc megvételt. -
Delerium
senior tag
Kicsit javítom magam, elkezdtem egy fuvart, a táblák háta, a felfestés az úton még villog egy kicsit, de ezt betudom a 150% scalingnek, 300-400%-on valószínűleg ez is megszűnik. A javulás a TAA rev1-hez képest így is nagyon nagy, talán egy kicsivel többet használ GPU-ból, de nem jelentős.
-
Delerium
senior tag
Szerintem nagyon nagyon szánalmas ez az egész az SCS-re nézve, hogy egy random modder meg tudja csinálni azt amit egy komplett fejlesztő gárda nem. Pluszban bekerül a DLSS meg DLAA, ami mondjuk engem nem érint, az MX450(GTX1050) úgysem kompatibilis de akinek van hozzá hardver annak ott a lehetőség, TAA-val is messze túlszárnyalja a gyári MSAA-t.
-
®abstract®
őstag
Ja igen ezt én is megtudtam
Ha érdekel próbáld ki szerintem, majd eldöntöd maradhat vagy sem.Ablakos
Hogy mi az előnye? azt nem tudom de biztos lehetsz benne hogy maratoni fuvarokat fogsz vezetni
persze hogy tovább van világos még sötét ugye ez pedig avval jár hogyha 12 órás a fuvar idő a játékban akkor ténylegesen 12 órán keresztül fogsz vezetni!
kipróbáltam: nagyon lassan mennek a kilométerek meg az idő is! 😯 -
Bunken
tag
Marci112233
Nem hiszem, hogy a pálya alá esés MOD miatt lenne, mert amikor nem WoT-os fuvart viszek hanem sima vállalkozóit akárhány MOD is volt bent soha nem estem a pálya alá.
Most is csak egy Skin, egy V8 hang és a Motorcycle Traffic Pack by Jazzycat MOD-ok vannak bent.
Vállalkozói fuvarnál pedig egy halom Jazzycat féle forgalom és Cargo MOD volt bent és nem estem a pálya alá soha. -
vlevi
nagyúr
"Most Szarajevó környékén járok és fenomenális a környék."
Még nem néztem, de kezdek kedvet kapni
Nekem a román,bolgár,török DLC-ben az a részlet "tetszett", hogy szemét, és lepratelep elég sok helyen.
Van a játékban olyan útszakasz ahova a való életben nem mernék bemenni.
Na, nem mintha a magya valóság jobban nézne ki, csak a going east dlc-t még nem frissítették. -
Foose
addikt
Pedig anno Alaskan truck simulator néven indult....
Mindenféle teendővel kecsegtettek anno amikor bemutatták hogy készül. Nyúl nyúzás,ilyesmik. A demo-t nemrég végig vittem,nem volt nagyon meggyőző. Kíváncsi vagyok a véleményekre én is.....
-
Delerium
senior tag
Nekem is csak az alap van meg, legutóbbi Steam sale-kor maradt pár euróm a walletben, gondoltam jó lesz ez. Lehet tényleg ha meglenne a többi állam, meg pár kamion kiegészítő, jobban tetszene. Így olyan felemás az érzés, főleg ETS-sel összehasonlítva. A világ összességében szerintem nem rossz, lehet csak furák nekem egyelőre a EU kamionok után ezek a vonatok
-
őstag
őstag
Persze, nem kell 100+ még úgy sem, hogy 165Hz a monitorom. Csak meglepett, hogy most jutottam el oda hardverileg, hogy fullon is játszható. Mondjuk a 300 és 400% közötti különbséget azt látom, de nem létkérdés az sem.
120 fps-re korlátozva már csak 70% a GPU kihasználtság és 180W alatt marad a fogyasztás, ami kapásból -50W. -
FoLey-v
addikt
Amiket használok modokat:
-Promods 2.66
-Cold Rain
-Daf 2021 Improved Dashboard
-Daf 2021 XG/XG+ More engines
-Volvo FH5 FH2020
-Daniels Random Events mod
-Realistic Vehicles Light
-Real Europan Gas Station
-Realistic Signs
-Realistic Truck Pysics mod
-Real Advertisements®abstract® Köszi,holnap nézelődök
Delerium Igen lehetséges. Majd holnap egyesével kipróbálom
Közben a TAA mod errorral kidobott
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos cigaretta 🔞
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nintendo Switch 2
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad P51s, P52s, T570, T580 eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged