Hirdetés
- Otthoni időjárás-állomás
- Egér probléma
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meglivorn
aktív tag
válasz
Wolverine #20 üzenetére
Pont az vagyok, akit általában nem érdekel az altozás
6+ év WoW alatt az első (szó szerint telepítés után kreált első) karakterem volt a main végig, rajta kívül 1db 80as karakterem van. Megnéztem még a worgen kezdő területet.
Szóval nem vagyok egy altoholista típus, de sokat olyat ismerek
Viszont: TORban minden osztályra van tervem, és esélyes hogy lesz is karakterem. Pont amiatt a "200 óra egyedi class story" miatt.Ami a szintezés megunhatóságét illeti, teljesen igazad van, írtam is, hogy az endgame tartja a játékosokat évekig. De azt is, hogy nem kell az 5+ évnyi anyagnak bennt lennie releasekor, elég ha az a mondjuk fél év van meg, amíg kijön a következő adag (remélem itt nem lesznek tierek mint a WoWban, de sohase lehessen tudni, ugyebár).
-
Wolverine
félisten
válasz
Meglivorn #19 üzenetére
Emlékeztetnélek valamire: a megjelenésekor a WoW-nál sem szükséges rossz volt a szintezés, hanem azt is fontosnak szánták; hogy a játékos felfedezőnek érezze magát... ezért voltak olyan questchainek, amelyek miatt körbe kellett utazni a fél világot hatszor.
Csakhogy egy idő után a szintezés is megunható. Sőt, minden játékban vannak olyanok, akiket egyáltalán nem érdekel az altozás és csak egy karakterre fókuszálnak. (mondom ezt 30 WoW-os karakter birtokosaként úgy, hogy a BC megjelenésekor még nem volt egyetlen 60-as karakterem sem)
-
Meglivorn
aktív tag
válasz
Wolverine #18 üzenetére
Egyrészt ne felejtsd el, az, hogy nem mutatták be részletesen, még nem jelenti azt hogy nincs (bár vannak akik ezt az elvet vallják
).
Viszont Warzone-ból pl. csak az Alderaan warzone-t mutatták meg hivatalosan, a Voidstarnak a nevét és létezését ismerték el, amúgy meg tudjuk hogy 3 warzone lesz a játékban induláskor (legalábbis már ennyi fut betában).Igaz, hogy az endgame content tartja meg a játékosokat évekig, de ha megnézed a nagyobb MMokat, sosem a release idején benntlévő anyag tart ki addig, az max fél év. A lényeg, hogy annyi legyen benne, amivel a játékosok addig elvannak, nem 5-6 évre.
Béta játékosok visszajelzése szerint a szintezés tempója kb. a vanilla wownak felel meg. Plusz, lehet benne powerplay rohanni, de a rendszer sem támogatja. A WoWal ellentétben a szintezés nem "szükséges rossz, hogy eljuss az igazi játékhoz". És az "ujrajátszhatóság" is igenis fontos tényező, rengeteg embenrek van és volt altja nem is egy. Ami nem lesz sokkal gyorsabb, mert nem egy pontosan ismétlődő contentet zúz le az ember másodszorra, a class story osztályonként egyedi lesz. A hivatalos fórumon erősen az a tipikus, hogy valaki több karaktert is tervez, a különböző osztályok és sztorijuk miatt.Persze mondhatjuk, hogy a devek és a beta leakek hazudnak, de akkor megint csak miről beszélünk? XD
-
és ez mit bizonyít? a gamesindustry tartalma a játékiparban dolgozókat célozza, és nem a játékosokat, márcsak ezért sem 12 egy tucat c. oldal. a konkrét szövegkörnyezet pedig, amiben a 200 óra/class előkerül a következő:
Q: Speaking of Star Wars, there has been a lot of speculation on the game in terms of the cost, and EA has said itself that its one of the most expensive projects its ever been involved in. Can you clear up any of the chatter that suggests you've over spent on the game?
Frank Gibeau: I don't pay much attention to that talk, I get a lot of questions from analysts and press about it. What I try and concentrate on is, is it a good game and is it ready to go? You look at a game that has 200 hours of gameplay for each of the six classes, and that doesn't include the crafting, the raids, the multiplayer. It's vast. It's a gigantic game. And that costs money. But when you get one of these launched they persist for a long period of time. Ultima is on its first decade and it still has tens of thousands of subscribers and is widely profitable for us. It's just the nature of the beast that you have to build this amount of content. Do I wish it wasn't this expensive? Absolutely, but I think everybody does. At the same time it doesn't really do us much good to comment on how much it costs. Ultimately what matters is whether it's a good service and do people really like the game?Q: It's also an ongoing cost that requires spend as the game remains live.
Frank Gibeau: Yes, but you meter it up and meter it down based on how the user base is growing and the profits of that. -
Wolverine
félisten
200 óra tartalom egy kaszttal nudli. Akinek van ideje és rágyúr, az első (ingyenes) hónapban kivégzi; a lassabb, casual játékosnak kell hozzá mondjuk 4-5 hónap - de egy MMO-t illik ennél sokkal hosszabb távra tervezni.
Azt meg senkire sem lehet rákényszeríteni, hogy minden kasztból húzzon fel minimum egy altot. -
ng0ofy
KORREKTOR
Mivel történet alapú lesz a játék kell valami történet is. A történet pedig cselekmények egymásutánisága az időben, tehát esetünkben játékóra.
Nyolc az a 6 kaszt de akkor a 200 órát is kezelhetjük hasonlóan és akár oszthatjuk is hattal vagy valami hasonló
Miért nem a portást kérdezték, azok mindig mindent tudnak...
-
whatever
aktív tag
komolyan képesek játékidőről beszélni egy mmo-nál? eddig is tudtuk hogy egy havidíjas single player lesz, de az azért már nagyon átcsap a pofátlanságba
jó hogy nem jönnek ide személyesen elvenni a pénzem -
Brown ügynök
senior tag
A hivatalos oldalon is 8 osztály van (még?) : [link]
-
kexksz
addikt
Ez a bejelentés már elég régi, sztem január körüli.
Betások azt mondják, hogy kb olyan a fejlődés mint vanilla WoWban.
-
leviske
veterán
Tipp: valószínűleg azért 6 class van említve, mert jó eséllyel a két Jedi és két Sith osztály nagyban fedi majd egymást történetben és csak a képességek lesznek mások.
A 200 órát meg valószínűleg úgy értik, mint az Dragon Age első részében a 80-at, vagy a második részében a 40-et. Valószínűleg a kevésbé tötymörgősök 80-120 óra alatt is letudják majd a játékot.
-
Meglivorn
aktív tag
8 class lesz ezt én sem értem hogy jött a 6 (Eurogamer is ennyit írt, mielőtt valaki kötekedni kezd esetleg).
A 200 óra/class sztori nem újdonság, ezt már mondják egy ideje. Persze minden relatív, van aki a DA2-t 20 van aki 60 óra alatt vitte végig
De ha félreteszem a szkepticizmust, akkor 200 óra/class-story, és erre jön még rá a sima, hagyományos mmo questek, az un. world-arc questláncok, crafting, pvp, minigame, felfedezés, multiplayer cuccok mint flashpoint és operation... úgy nem néz ki rosszul -
L3zl13
nagyúr
200 óra elég sok tartalomnak tűnik, de azért felmerül mi marad, miután mindet kivégezted, illetve, hogy mennyi idő alatt tudnak összemérhető mennyiségű új tartalmat gyártani.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS PROART Z790-CREATOR WIFI Alaplap
- DELL LATITUDE E5420 i5-2410M
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Realme C75 256GB Lightning Gold, Bontatlan, Új, 0 Perces, Arany, 1 Év Garancia
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD