- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- ASUS notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Azért ne legyenek illúzióid, egy ilyen nagy kiadós játék kb olyan, mint a Hollywood-i blockbusterek. Előbb a producerek kitalálják, mi legyen, aztán keresnek olyat, aki megcsinálja. A Respawn, mint az EA saját belsős fejlesztője, szerinted mennyi önálló döntési lehetőséggel rendelkezik? Még akkor is, hogy ha a játék fejlesztése már azelőtt elkezdődött, hogy az EA felvásárolta volna őket. A játékot már 2014-ben elkezdték fejleszteni, nyilván emiatt Unreal 4-gyel, és nem Frostbyte-tal. Hogy a lenti pletyka mennyire igaz, miszerint nem Star Wars játéknak indult, lényegtelen, a projekt, eleinte még cím nélkül, már 2016 óta Star Wars.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)