Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Misály

    addikt

    válasz azbest #143 üzenetére

    Most már világos, hogy a titulusod merő szarkazmus:)

    Techneten ott az MS teljes enciklopediaja akár verziókra visszamenőleg nagyon szépen összeszedve, ezen felül MVP blogok, fórumok, MSDN oldalak fejlesztőknek. Ezek bárki számára elérhetőek.

    Support csillió dollár: Red-Hat esetén is vagy Suse esetén is. Újat mondjál. Épp ezért szoktak a cégek MCP-ket alkalmazni (amit bárki megtanulhat és szakosodhat) mert olcsóbb az állandó belső support, és ahol elfogy a belső support tudása, ott jön be az MS. Megjegyezném ez igen ritka jelenség, ugyanis az MS ügyfelei önellátóak ilyen szempontból. Partnership-et jellemzően ICT vállalatok kötnek, hogy az ügyfeleik felé zökkenőmentes legyen a support. Továbbá az insource jellemzően drágább mint az outsource.

    Az MS a certificate rendszerrel kiépített egy önálló support láncot így nekik csak az oktatással, tudásbázissal és debuggal kell foglalkoznia ha támogatásról van szó. Ugyanezt a sémát követi a Cisco is. Mindkettőnél működik patentül, bizonyára azért mert drága, szar, és nem létezik. Látni kell belülről hogy működik, én már részt vettem in és outsource supportban is, mindkettő működik patent módon, insource-nak az a hátránya, hogy jobban vágják a költségeket, ezáltal folyamatosan versenyeztetnek ICT szolgáltatások áraival, de ez már más téma.

  • anulu

    félisten

    válasz azbest #143 üzenetére

    aki komolyabban bele akar mászni annak Win-nél is ott van a technet, utána lehet olvasni, esetleg még segítséget is kérni... nem kellene úgy beállítani a linux usereket, mint egy "naaaagy, összetartó családot", mert simán lesz*rják az ember fejét, ha úgy gondolják.

Új hozzászólás Aktív témák