- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #244 üzenetére
Szimplán opcióban egy AVX path túl sok pénz és idő. Például egy mai játékban (ha már ugye ez volt a beszélgetés alapja) a cullingra nagyon jó lehet az AVX, és teszem azt az occlusion culling egy rakás vektoros számítás. Viszont nézd meg a modern motorok irányát. Átmentek a GPU-driven pipeline-ra és átvitték a cullingot compute shaderre, plusz a DX12-vel aszinkron compute-ra. Tehát magát a problémát megoldották AVX nélkül is, és az SSE-s szoftveres megoldásról is eliszkoltak. Szóval jelenleg a 3. lehetőség játszik: keresnek nem CPU-s megoldást a problémákra. Hogy ez jó? Általánosan semmiképpen, persze valahol az. Viszont a DirectCompute minden gépen ott van, míg az AVX nem. Ez komoly szempont a kutatási irányok kijelölésénél.
(#245) arn: Az explicit API nem.igényel nagyon hardverspecifikus optimalizálást. Egy jól telepített API ezt fű alatt kezeli. Ezért van több bekötési szint például a DX12-ben. Egy kódból kezelhető az összes hardver az elérhető legjobb hatékonysággal.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN Z1 Plus Be quiet! 650W
- Samsung ME46B 46" LED Monitor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest