Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #244 üzenetére
Szimplán opcióban egy AVX path túl sok pénz és idő. Például egy mai játékban (ha már ugye ez volt a beszélgetés alapja) a cullingra nagyon jó lehet az AVX, és teszem azt az occlusion culling egy rakás vektoros számítás. Viszont nézd meg a modern motorok irányát. Átmentek a GPU-driven pipeline-ra és átvitték a cullingot compute shaderre, plusz a DX12-vel aszinkron compute-ra. Tehát magát a problémát megoldották AVX nélkül is, és az SSE-s szoftveres megoldásról is eliszkoltak. Szóval jelenleg a 3. lehetőség játszik: keresnek nem CPU-s megoldást a problémákra. Hogy ez jó? Általánosan semmiképpen, persze valahol az. Viszont a DirectCompute minden gépen ott van, míg az AVX nem. Ez komoly szempont a kutatási irányok kijelölésénél.
(#245) arn: Az explicit API nem.igényel nagyon hardverspecifikus optimalizálást. Egy jól telepített API ezt fű alatt kezeli. Ezért van több bekötési szint például a DX12-ben. Egy kódból kezelhető az összes hardver az elérhető legjobb hatékonysággal.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A Windows nagy pontosságú eseményidőzítője felel a komplex multimédiás programok hatékony működéséért, de meglepetésre az AMD új processzorának inkább csak árt.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest