Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    veterán

    válasz #57018880 #18 üzenetére

    Ebben teljes mértékben igazad van. Valószínűleg az is közrejátszott, hogy akkor még nem a 3d grafikával foglalkoztak a legtöbbet, nem erre ment el a fejlesztési kapacítás nagy része. És sokszor sikerült sokkal többet kihozni egy névből mint most.
    A sorozatokat meg annyiból megértem, hogy nagyjából biztos pénzt hoznak, de pl. egy fifa/nhl/nba évek óta alig változik, max. a csapatok adatait frissítik.

    Tény az is, hogy egy wolf3d/dune2/doom/c&c/diablo stílus teremtőként sokkal könnyebb helyzetből indult, mint manapság bármi. De azért ott is be kellett vállalni, hogy vagy bukta lesz, vagy nem. Nyílván a fejlesztési költségek meg se közelítették egy mostani A kategóriás játékét még inflációval számolva se.

    Nekem még az sem tetszik, hogy manapság a single player rész nagyon sok játékban csak dísznek van, mindent a multira akarnak kihegyezni, ott meg ha valaki nem ül naponta órákat előtte, akkor gyakorlatilag semmi sikerélménye se lesz, így nem éppen a casual gamereket célozza meg, mint a konzolos címek nagy része.

Új hozzászólás Aktív témák