Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Race-Face #65 üzenetére

    "Viszont ha a dízelautók környezetterhelését nem 150.000, hanem 250.000 km-re nézzük meg, akkor máris történik néhány olyan nagyjavítás, ami erősen billenti a mérleget... "

    Milyen nagyjavítás? Az első 300e kilométer alatt egy két részecskeszűrő tisztíttatást leszámítva máshoz nem nagyon kell nyúlni egy dízelnél feltéve ha nem gyári hibás a gyárban beépített alkatrész. A részecskeszűrő tisztítás megáll 30-60e forint között típustól függően. 200e kilométer alatt nem is szokott eltömődni csak a többnyire (vagy kizárólag) városban használt autókon. A mai túlbonyolított dízelekkel jellemzően 400e kilométer felett kezdődnek a problémák. Onnantól látszólag tényleg zsebbe nyúlósak viszont 400e kilométer alatt a benzineshez képest -2liter fogyasztással annyit megtakarítottál az üzemanyag költségen, hogy leszarod mennyibe kerül felújíttatni a turbót, a befecskendező rendszert vagy mennyibe kerül rá egy új kettőstömegű szett.

Új hozzászólás Aktív témák