Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    Én régi motorosként az eredeti NFS-el kezdtem pályafutásom, imádtuk a kocsik videóit, azoknak a zenéjét, fúúú. Az elején persze mindenki a Ferrarit meg a Lambót nyomatta, aztán mikor már untad a banánt, elkezdtél kocsikázni a többivel is, és rájöttél, hogy mindegyik jó valamiben. A Corvette jól nézett ki, a Viper egész jól kanyarodott gáz nélkül, stb :D
    A kettővel, hárommal is összesítve napokat-heteket játszottunk, lehetett betenni plusz kocsikat (A háromban a kedvencem a Batmobil meg a az Escort RS volt :D )
    A Porsche az exkluzivitása miatt volt nagyonjó, feelinges vlt a történet, tucatszor játszottam újra. A High Stakesben bejött a kocsik törése, a verseny, ahol vigyázni kell a kocsira, mert a törés drága mulattság volt ám, és sose nyertél olyan sok zsét, hogy ne érdekeljen (már egy útszéli tábla elcsapása is heveny káromkodást válltott ki emberekből :DDD ), féltette az ember a drága M5-öst (Dejólnézettki ahhh :B ).

    Az U1-2 széria jó volt, de inkább arcade, száguldás a végtelenbe, a MW ugyanez, élvezte az ember, elvolt a különböző kocsik tuningjával, de egy idő után unalomba fulladt még az acsik elérése is...

    A Shift1-2 nekem még bejött, bár tény szentségeltem eleget, mennyire nem valós a szimuláció, és milyen bosszantóan löknek ki az ellenek egy "hivatalos" autóversenyen... A Pro Street kuka volt ahogy van, szót se érdemel! Az Ánderkáverért kár, mert nem lett volna rossz, ha nem b@szarintják e a portolást, szaggatott minden gépen, tele vlt buggal, pedig a zenéjétől behgyoztam (azóta szeretem a Pendulumot :DD )

    Várok egy új, nem feltétlen tuningos NFS-t, ahol szép tájakon lehet száguldozni méregdrága luxus és supersportkocsikkal, és a fizika reálisabb. A törés hiányát is lehet elnézném nekik :P

Új hozzászólás Aktív témák