Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cassi

    őstag

    válasz Jack@l #20 üzenetére

    Így van, egy átlagos játék terhelése valószínűleg sokkal rosszabbul skálázódik ennél, de még ez sem az a hajde nagy növekedés sebességben.

    A "kézzel állítható csúszka" meg sokat elárul arról, hogy mennyire kellemes lesz ezt használni.

    Ez az egész IGP-s erőlködés egyfajta konzolos gondolkodásmódra épül, aminek nincs értelme PC-n. A PC-n, legalábbis ideális esetben, van egy szoftveres és hardveres közös architektúra, és ahhoz tervezik hozzá a bővítőegységeket. Viszont az IGP és a diszkrét kártya között nincs hardveres kapcsolat, és magától a DX12 sem tudja hatékonyan felosztani a feladatokat a kettő között. Így marad a próbálkozás és a csúszkázás, ami nagyon rosszul működik egy olyan moduláris gépen, mint a PC.

    Az Intel továbbra is azzal tenné a legnagyobb szívességet, ha a játékosoknak szánt csipekből kivenné az IGP-t és nem terhelné annak költségeit a játékosokra, akik így azt a pénzt is diszkrét grafikára költhetnék.

Új hozzászólás Aktív témák