- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Philips LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Bluetooth hangszórók
- Milyen processzort vegyek?
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
válasz
Zoli0726 #209 üzenetére
Azért az is túlzás, hogy egyedül a bf használ ki négy magot Ott Dirt3 stb, vagy grid2, far cry, cryengine, tomb raider, asassins creed, metro.
Egyáltalán nem túlzás, de 4+ magra gondoltam a BF esetében. Amiket itt felsoroltál játékokat, azok főleg abba a kategóriába tartoznak, amiknél az AI-t, fizikát, hangot, stb. szétdobták külön szálakra, hogy a főszálnak jusson egy teljes CPU mag, de a játék nem képes egyenletesen kihasználni 4+ magot és azonnal CPU limitbe ütközik, amint a proci egyszálas teljesítménye nem elegendő. -
Loha
veterán
válasz
Zoli0726 #201 üzenetére
a mai motorok már simán leterhelnek 4+ magot is, tehát van bennük párhuzamosítás bőven
Ez sajnos nem igaz, AAA játékok közül BF3, BF4, ami képes erre, aztán kb. ennyi, a többi játék csak arra képes, hogy egynél több procimagot használjon. Mióta vannak többmagos procik?A konzolok gpu-ját már most használhatják ilyen feladatokra a grafika számítása mellett
Ezzel az a gond, hogy ha grafika helyett a CPU kiváltása használod a GPU-t, akkor kevesebb jut a grafikára, és az már most is látszik, hogy a nextgen konzoloknál a teljes GPU -ra szükség lesz a natív 1080p-hez.Ahol meg egy átlagfelhasználó vár, ott már régesrég van gpu gyorsítás, lástd winrar, mindenféle videókódolók, photoshop.
Pl. videókódolásnál a GPU-val készült végtermék sokkal rosszabb minőségű mint a CPU-s, ha meg a CPU-sat GPU minőségre butítod nem is lassabb, szóval nagyon kezdetleges még ez a terület. -
Loha
veterán
válasz
pakriksz #118 üzenetére
De pontosan ilyen egyszerű, te is ugyan ezt mondod.
Igen úgy döntöttek (mint szoktak), hogy az effektek jelentős butítása helyett, csökkentik inkább a felbontást.
Tehát a PC-hez képest hatékonyabb API segítségével sem tudtak annyi erőforrást megspórolni az effekteken, hogy maradjon erő az APU-ban 1080p 60fps-hez. Mert természetesen PC-n, ha az ember enged kicsit az effektekből, akkor simán megy a BF4 1080p 60fps-sel a HD7850-en. -
Loha
veterán
válasz
atti_2010 #105 üzenetére
Attól függ mi az igényszint min. FPS-ben. A Kaveri Mantle nélkül tudhat olyan 30 FPS körül, Mantle-el legalább 100%-ot kellene gyorsulnia, ami nem lehetetlen a konzolokból kiindulva, de ugye a többi proci is gyorsulni fog... Az meg egy érdekes kérdés lesz, hogy a Kaveri APU árából milyen procit lehet majd venni...
-
Loha
veterán
-
Loha
veterán
válasz
atti_2010 #96 üzenetére
Vegyük mondjuk a PS4-be épített 18 CU-s APU-t, mert az az erősebb, ami VGA szinten kb. megegyezik egy HD7850-el. Tudjuk, hogy PS4-en 1600x900 -ban fut a BF4, átlag 60 FPS körül.
Nézzük meg mit tud ehhez képest egy HD7850 PC-n?
1680x1050-ben tud átlag 56 FPS-t, ami azt jelenti, hogy egy HD7850 900p-ben PC-n is simán tudja az átlag 60 FPS-t.
Nekem úgy tűnik, hogy a DirectX elhagyásától csodát várni nem érdemes a VGA-k terén, procik esetében hozhat sokat a Mantle.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- EA Sports WRC '23
- EAFC 25
- Milyen SSD-t vegyek?
- PlayStation 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ismét elérhető 3db - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest