Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz assemble #40 üzenetére

    Ahogy az OpenGL-ből is volt jóval újabb verzió amikor a L4D2-t elkezdték portolni, csak valamilyen oknál fogva maradtak a réginél (ha jól tudom stabilitási gondok, ami miatt gyakran crashelt a program)...
    Egyébként én itt nem a Civilizationt hoztam fel, hanem a te L4D2-es példádra reagáltam, hogy miért is lehet gyorsabb ha egyáltalán tényleg az. A frissítések amiről te beszélsz csak runtime frissítések nem bír akkora jelentőséggel mint egy verziófrissítés ezért is írtam, hogy egálban kellene hasonlítani és nem egy 10 éves motort használó játékkal (amúgy a Valve a CS:GO-nál is sikeresen elérte néhány frissítéssel, hogy 30-40 FPS-es dropok vannak a semmiből amit egy update később kijavít egy másik meg még rosszabbakat hoz).
    Az megint csak kifogás, hogy DriectX-re írták azért csúnyább: a BF4-et, Thiefet, Sniper Elite III-at is DX-re írták mégis gond nélkül át tudták írni egy gyökeresen más API-ra (Mantle) úgy, hogy nem lett rosszabb a grafikai minőség (3 játék, 3 különböző motor).

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Diopapa #27 üzenetére

    Nem is írtam, hogy az lenne, bár az tény, hogy az OpenGL-től jobb.
    Viszont a Linuxos "játékosok" megvannak győződve az ellenkezőjéről.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz assemble #25 üzenetére

    A Left 4 Dead 2 Windowsos portja a 2004-es DirectX 9.0c-s API-t használja, a Linuxoshoz meg minimum OpenGL 3.0-t kérnek ami 4 évvel később 2008-ban jelent meg. Szóval ha már hasonlítani akarnak valamit, akkor nem úgy kell hogy valamiből jóval újabbat, a másikból meg jóval régebbit veszünk elő... Egy DirectX 11.x vs OpenGL 4.x érdekesebb lenne.
    Egyébként nemrég a Valve panaszkodott, hogy mekkora problémák vannak az OpenGL-el, az meg, hogy a Civ. Beyond Earth és a Metro játékok is jóval alacsonyabb részletességgel futnak Linuxon mindent bizonyít csak nem az OpenGL és a Linux játékra alkalmasságát. A Valve is msot az OpenGL-Next-re vár mint az aktuális messiásra ami majd ismét "földbe döngöli" a DirectX-et.
    Lehet szidni a DirectX-et, de valahogy pár hónap után mindig arra lyukadunk ki, hogy mégsem olyan rossz az...

Új hozzászólás Aktív témák