- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- ZIDOO médialejátszók
- Hobby elektronika
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Toka_
senior tag
Átfutva a topicot szilárd meggyőződésemmé vált, hogy valami pszichológiai tanulmányhoz gyűjt anyagot, majd a post-od hatására kerestem egy gyorsat ... hát már azt se tudom elképzelni...
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #92 üzenetére
ok, válaszom lásd: (#78) VladimirR
esetleg megírnád, hogy még milyen szakmai topicokba szoktál írni? ha valamikor rossz kedvem lesz, felkeresem és szívesen olvasom, mert ez tényleg komédia, igazából lassan azt is nehezen tudom elképzelni, hogy komolyan gondolod, amit írsz
-
Pussca
csendes tag
Kikérem magamnak a "másod nick" elnevezést. Ez az elsö és hopefully az utolsó nickem. Asszem nincs értelme vitatkozni azzal az emberrel, aki még soha nem hallott a FEEDBACK fogalmáról, és nem tudja, hogy valójában mire is való az a kommunikációban. Téma lezárva. Azért egyvalamire büszke lehet ominózus posztolónk. Egymaga képes volt legalább 5-6 ember ellenszenvét igen rövid idön belül kiváltani.
Grats
-
#06658560
törölt tag
válasz
gtasystem #92 üzenetére
köhöm. Egy kérdőivvel mennyire lehet kideríteni a problémákat? Mennyi kérdőívet töltöttél már eddig ki? És ezek között mennyi volt olyan, ahol minimum egy kérdésre nem volt neked megfelelő opció feltüntetve?
További kérdések: mivel az egyértelműen kiderült, hogy nem hazsnáltál még soha a büdös életben ügyfélkaput, mi alapján fosozod le? mi alapján modnasz róla minőségi véleményt, kritikát? Mi alapján akarja bárki is elfogadni a te véleményedet a rendszerrel kapcsoaltosan?
A fentebbi kritikáim alapján lekezdtél már végre javítani magadon, vagy nem jöttél rá a hiba okára?Ha meg személyeskedésről beszélünk, mitnha te kezdted volna...
-
04ahgy
nagyúr
válasz
gtasystem #76 üzenetére
100x hamarabb elhiszem, hogy Pussca NEM másodreg., mint azt, hogy te nem vagy egy méltatlan, hozzászólásvadász, rangjára méltatlan ***********.
Mindenki mellébeszél, mindenki csúsztat, senkinek nincs igaza, az egy kritikán felüli visszajelzés, hogy "Ez sz@r." Gratulálok. De nyugi, nem csak ebben a topikban bizonyítottad eddig be, mennyire vágod a témát. Figyeld ezt, egy idézet lesz a rádióból:
"Figyelem, figyelem! Felhívjuk minden arra közlekedő állampolgár figyelmét, hogy egy eszelős őrült az ötös autópályán szembe száguld a forgalommal!"
Megjegyzi erre magában az egyszeri rádióhallgató: – Nem eee-eegy! Mind!
Vicc ez a topik.
HGyu
-
remington2
senior tag
Ez mind szép és jó, de azért van benne némi kis piszok. Az ügyfélkapu önmagában e-ügyintézéshez időpontkéréshez, de akár tájékozódáshoz is jó, és dícséretes. Mögötte viszont a a jó öreg vízfej (magyarul Dr. Macáné Dr. Gőzeke Gizike), azaz a magyar hivatalnoki vízfej teljes apparátusa áll, mint infrastruktúra. Szóval szép és high-tech, hogy te kérsz egy időpontot, ahol aztán elmegy ugyanúgy egy óra EGY DARAB aláírás megejtésével, mivel két kávé és a manikűr között rád nem fog idő jutni. Én ezt látom problémának.
-
Wolverine
félisten
válasz
gtasystem #92 üzenetére
A gond csak annyi, hogy a #79-ben leírt problémák mind lehetnek az "Ez szar." forrásai, és ha megnézed, azoknak egy része a fejlesztő által javítható, de másik része nem és van olyan is, ami cseppet sem a fejlesztő asztala.
(pl. te keresnél valutaárfolyamokat az IT Cafén? nyilván nem. miért? mert nem ez a profiljuk. ha jön valaki, aki szerint szar az oldal, mert nincsenek rajta pénzügyi információk, akkor a véleménye releváns? nyilván nem. miért? mert hülye, amiért itt akar ilyesmit megtalálni.)
-
gtasystem
őstag
válasz
Wolverine #82 üzenetére
hát én úgy gondolom hogy neki kell kitalálnia..mondhatni ez van.erre vannak különböző technikai megoldások kvíz, szavazás ilyesmik meg még egy halom..biztos van erről valamilyen szakirodalom
Igen feltenném a kérdést, de valószínűleg magamnak, ha az ügyfél nem tud rá válaszolni, vagy nem akar és ez egyébként nem is dolga neki.. akkor megnézném hogy mi a helyzet az ügyféllel satöbbi, azaz elkezdeném újra, megpróbálva az ő fejével gondolkodni..vagy valami ilyesmi..
Bambano#83: ne magadból indulj ki..:-) akkor tényleg szar lenne a ph ha csak így törölnének nickeket csak azért mert nem tetszik a vélemény amit megfogalmaz...bár ez még előfordulhat..
tkazmer:
-a) nagyon lesarkítod a dolgot..és szerintem egyébként tanítják csak nem ennyire leegyszerűsítve.. meg valószínűleg nem ezzel a kifejezéssel..-b)nem gondolom hogy át kellene gondolnom bármiféle ajánlatot, illetve majd ha lesz ajánlat amit át kellene gondolnom akkor majd átgondolom..A többi részét a kérdésnek meg nem igazán értem, nem hinném hogy a microsoft engem mint ecceri júzert bízna meg bármivel is..
Nem hiszem hogy rá lennének szorulva..Arról nem is beszélve hogy nekem bőven elég a jelenlegi ügyfélkapu fejlesztésem, amit itt és most társadalmi munkában végzek, teljesen ingyen..
és ha már szóba került meg is jegyzem (hogy azért szakmai is legyek) hogy az ügyfélkapu szerintem űberfos, ultragagyi és gigantkaki)..
az ingyenbe ennyi fér.bambano #85: nekem is feltűnt, én arra gondoltam hogy talán egy helyen vannak..
Hebry#86: végre egy értelmes hsz..kifejezetten öröm a sok személyeskedés között ilyet is olvasni..
bambano#90:nem hiszem hogy önálló véleményhez bármit is fel kellene rajzolnom előbb bárhova is..és nem csak nekem nem hanem senkinek sem..na az ilyen hsz. az ami elszomorító, mert ha a bilijúzerek személyeskednek az még talán érthető..
de tőled azért picit többet vártam..
na mindegy ez van.de ma tényleg nem lesz időm válaszolgatni, meg az idő is javul, úgyhogy további jó köpködést, fröcsögést meg ilyesmik..
bár az is tény hogy tegnap óta jelentősen finomodott a stílus..
tisztelet a kivételnek, és akinek meg nem inge.. -
bambano
titán
válasz
#06658560 #87 üzenetére
ne viccelj már, volt két sikeres valuta üzlete, azóta ő a világ császára... persze ha megkérdezném, hogyan kell felrajzolni helyesen egy kereslet-kínálat grafikont, valószínűleg nem tudná, mint ahogy azt sem, hogyan lehet helyesen határköltséget meg holt-teher költséget számolni.
-
Hebry
senior tag
A földalapú támogatások egyéb mezőgazdasági célprogramokra csupán elektronikusan és ügyfélkapun lehet jelentkezni.
Hajdú-Bihar megyében mintegy 29000 kérelem lett beadva ebből közel 20000 ment be falugazdászokon keresztül, akik nem napi szinten, hanem perc szinten használták az ügyfélkaput. Határidős tevékenység, ha nem tudják megcsinálni őket tolja le mindenki, mert kell bűnbak, a paraszt ahol az átlagév bőven 50 körül, vagy felett van, nem fogja megérteni, hogy szar a rendszer, csupán azt, hogy megint nem tudta beadni a támogatását, és ha szankcióidőszakban van, mint ebben az esetben is, akkor csökken a támogatása.
A következő az AKG lesz, ami hasonló kaliber. Nem egy napig fog tartani, és nem egy ember fog vele szórakozni, hidd el.Ezekben az esetekben az EU-tól kapta a Magyar állam a határidőket, így azok nem meghosszabbíthatóak, és szankcionálnak bennünket.
Nemzetgazdasági szintet is érint ez a kis megborulás.
-
bambano
titán
Egyébként kit érdekel, hogy megomlott az ügyfélkapu... az, hogy ma megomlott párszor a ph! szerverfarmja, az számít... ügyfélkapu...
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #81 üzenetére
közelítsük meg más oldalról a problémát:
a) érdekelne, hogy hol tanítják, hogy az "ez sz@r" kifejezés alapján rájöjj arra, hogy a Wolverine által leírt lehetőségek közül melyik az igaz. tudomásom szerint egyetlen olyan helyen sem, ahol fejlesztőket képeznek.
b) kérnék tőled egy árajánlatot arra, hogy a fenti esetben mennyibe kerülne téged megbízni a probléma megoldásával. miután átgondoltad, hogy nálad ez mennyibe kerülne, gondolkodj reálisan: a microsofton és néhány hasonló kaliberű cégen kívül lenne még megrendelőd?ugye hogy már nem is olyan egyszerű?
-
bambano
titán
válasz
gtasystem #81 üzenetére
Szerintem szólj a ph! házigazdáknak hogy a ph! szar. Majd várd meg, amíg kitalálják, hogy miért, nyilván gondolatolvasók. Hopp, nekik az jutott az eszükbe, hogy egy gtasystem nicket ideje lenne törölni a rendszerből és törlik. Igazán nem vethetsz a szemükre semmit, lesték minden gondolatod...
-
Wolverine
félisten
válasz
gtasystem #81 üzenetére
Honnan a fenéből találjam ki?
Küldjek rendőröket arra az idiótára, akik kivallatják? Alkalmazzak gondolatolvasást? (a fejlesztő azért kapja a fizetését, hogy megvalósítsa, amivel megbízták, és az esetleg felmerülő hibákat javítsa, valamint az új igényeket is megvalósítsa, nem azért, hogy gondolatolvasó legyen)
Ha én bemennék hozzád, hogy állíts nekem össze egy befektetési ajánlatot, majd utána viszadobom azzal, hogy "Ez szar.", akkor te is megkérdezed, miért szar, ha jól sejtem...
-
gtasystem
őstag
válasz
Wolverine #79 üzenetére
ha ebben a példában te vagy a fejlesztő, akkor pont azért kapod a fizetésed hogy ezt kitaláld..mégpedig magadtól..nekem mi közöm hozzá?
VladimirR: A nagy júzerhülyézés közben arra nem is gondolsz, hogy tulajdonképpen mindannyian júzerek vagyunk? Most per pillanat pl. ph topik júzerek..De autó és levegőjúzerek is..És nagy valószínűséggel mindannyian WC-papír júzerek vagyunk (ha már a végtermékekről volt szó, bár Pussca és Kopi31415 esetében max. bilijúzerekről lehet szó) de akkor is a júzerség az általános dolog.
És aki a júzert hülyézi le az saját magát is lehülyézi?
Ha másért nem is, akkor már csak ezért sem tudok egyetérteni ezzel a fajta hozzáállással.Na mindegy, ezzel lehet hogy tényleg egyedül vagyok ezzel a véleményemmel..
-
Wolverine
félisten
válasz
gtasystem #66 üzenetére
Oké. A user ezt mondja: "Ez szar." Mit is jelent?
1. Nem tetszik neki az oldal elrendezése; ne jobbra fent legyen a kereső és balra a menü, hanem balra lent a kereső és a lap tetején vízszintesen a menü.
2. Nem jók a színek, a halványkék-ezüst kombináció helyett inkább legyen egy drapp-világoszöld összeállítás.
3. A user gépén nincsen Flash, így nem jelenik meg a bevezető animáció, és ezután az oldal animált menüjei sem.
4. A user szerint túl sok világító, animált és idegesítő reklámbanner van az oldalon, inkább GoogleAds kéne helyettük.
5. A user a lekvárosbukta receptjét szeretné megtalálni, de csak a "hogyan készítsünk nagyhatótávolságú rakétát atomtöltettel házilag" című eszmefuttatást dobta ki neki a kereső.
6. A fejlesztő elírt egy kifejezést az oldal kódjában, és emiatt nem működik a menü.Nos, melyiket jelenti a fentiek közül a user feedbackje? Egyértelmű választ kérek, pontos indoklással.
-
#06658560
törölt tag
válasz
gtasystem #76 üzenetére
mivel konkrét válaszokat a mert ez foson kívül nem adsz a kérdéseinkre sem, a fosozást meg úgy teszet, hogy fingod nicns a témáról, ezért had ne kezdjünk már el ugrálni örömünkben, hogy megjöttél kurvaookos nagymenő, és innentől te tudod a tutit, midnenki más meg sötét bunkó, negatív iq-teszttel...
És nem csak az ügyfélkapuhoz nincs sejtésed sem, de a fejlesztésekhez, problémamegoldásokhoz sem, szépen bebizonyítottad. Elkezdtél gondolkodni rajta mi a a probléma benned a kritizálásom alapján? -
gtasystem
őstag
válasz
VladimirR #74 üzenetére
mellébeszélsz.
nincs igazad és csúsztatsz
Pussca-val kapcsolatban már kifejtettem a véleményemet hogy nem más mint egy duplareg..és ha jól tudom csak 1-szer hülyéztem le de mivel egészséges kiforrott személyiségről úgy tűnik nála nem beszélhetünk, ezért ez nála belefér..
és ha elolvasod a te fórumtársad fröcsögését akkor megérted mi a személyeskedés. És ez legyen a te fórumtársad jó sokáig.. meg Kopi31415 is..
az iménti megnyilatkozása azért sokat elárul róla.nem kötöttem bele senkibe sem, illetve próbáltam elkerülni, ellenben folyamatosan mindenki belém akar kötni..te is..talán olvass vissza.
ennyire gagyi hozzászólást pedig amit itt sikerült produkálnod az szerintem inkább téged minősít.
a kalapácsos példa meg elég szar majd ha lehiggadsz rájössz..nem gondolom hogy nekem bárkinek a véleményét szó nélkül el kellene fogadnom, úgy gondolom hogy el tudom dönteni magam is hogy mi a számomra hasznos és mi nem.
Pusztán csak fórumozok illetve csak fórumoznék, de az ilyenek miatt mint te meg Pussca meg Kopi31415 akik képtelenek elfogadni hogy valakinek más a véleménye na az ilyenek miatt nem lehet sajnos. -
VladimirR
nagyúr
válasz
gtasystem #72 üzenetére
latod, pontosan errol van szo, ennyi feedback-bol, hogy "te hulye vagy", nem derul ki, hogy az a problemam, hulyenek tartalak-e, vagy pusztan annyi, nem ertek egyet veled, csak sajat korlataim miatt nem tudom ezt maskent kifejezni
ugyanigy, az "ez szar" feedback-bol sem derul ki, hogy a termek valoban szar-e, vagy csak a user keptelen felfogni a kapott instrukciokat, s ennek kovetkezteben sajat korlatai miatt nem kepes funkcionalitasanak megfeleloen hasznalni a termeketpl van egy kalapacsom, de "az szar", mert nem tudok vele lekvaros buktat sutni
amugy ha mar az alapelvekkel josz, ket dolgot ajanlanek figyelmedbe belole en is:
- szemelyeskedes: Pussca forumtarsat peldaul az elejetol kedzve ket mondatonkent lehulyezed
- flame-keltes: ebben a topic-ban egeszen eddig semmi mast nem csinaltal, barki barmit irt neked, csak belekotottel pitianer hulyesegekkel (aki kerdesedre legjobb tudasa szerint valaszolt, abba is). elhiszem, hogy nem szereted az ugyfelkaput, de ezt itt mindenki telibesz*rja, egesz egyszeruen nem te vagy a celkozonseg -
Pussca
csendes tag
válasz
gtasystem #68 üzenetére
"Ez ugye elég furcsa, mivel ez azt is jelentheti hogy Pussca annyira sötét hogy 4 éve ül a számítógép előtt némán, és most végre elérkezettnek látta hogy megszólaljon 7-edszer is, de azt is jelentheti hogy Pussca tulajdonképpen csak valakinek a duplaregje ami csak ara kell hogy következmények nélkül hülyézhessen.Meg még egy halom dolgot is jelenthet pl Pussca nem egy tipikus ph júzer, vagy sitten ült 4 évig, vagy mittudomén de tény az hogy a moderátornak nincs könnyű dolga."
Vagy az is meglehet, hogy Pussca csak olvasni szokta a PH-t és csak akkor postol, ha találkozik egy irdatlan nagy IDIÓTÁVAL!
Öcsém te ritka nagy ...... lehetsz a való életben, ha az elöbbi 20-30 kommentböl még mindig nem vágod, hogy mi a helyzet. Te mindenáron bizonygatod a saját hülyeségedet. Mindenesetre amikor az IQ hányadosomról beszéltél akkor egy picit tévedhettél, ugyanis tévedésböl sajátodat írtad oda, az enyém a legutóbbi teszt szerint úgy 60ponttal több
Na sok sikert te kis....... írjál még sok sok ilyen okos véleményt, ettöl fog gyarapodni a reply számod = tehát még jogosnak is érzed, hogy baromságokat írj, te vagy a legnagyobbkiráj -
gtasystem
őstag
válasz
VladimirR #71 üzenetére
látod ez te a nagy hozzáállásod..
hülyézésre meg még ha burkoltan próbálod is, csak ugyanazt tudom írni amit az előtted szólónak, és neked is csak az alapelveket tudom javasolni..
talán tényleg nem ártana neked sem elolvasni..Továbbra is úgy gondolom hogy az ecceri júzernek egyáltalán nem kell sehogysem viselkednie, bármennyire is próbálod magyarázni a gyenge bizonyítványt.
Ez semmi más csak kifogás. -
VladimirR
nagyúr
válasz
gtasystem #62 üzenetére
nem azt varoim el, hogy szakemberkent, hanem hogy emberkent viselkedjen, olyankent, aki tud olvasni es nem azert, mert nagy penzeket kap erte, hanem mert manualt kapott, s mint olvasni tudo ember, el tudja olvasni
az "ez szar" ervelesre kifutottam az otletekbol, annyit irnek ra csak, hogy "te hulye vagy"
a "miert"-et fejtsd meg magad, esetleg szivd ki a kisujjadbol, de tolem nem tudod meg -
gtasystem
őstag
Ezekszerint én tehetek arról hogy valaki nem olvassa el amit írtam, és félreérti?
Egész egyszerűen csak el kellett volna olvasni.
És utána belemagyarázni olyasmit ami ott sincs, és még hülyézni is, az oké?
Én úgy gondolom hogy a félreértés sem mentség a behülyézésre egy topikba.Sőt kifejezetten mellőzendő az alapelvek szerint.A személyeskedést meg te is megtarthatnád magadnak, vagy olvasd el az alapelveket ha nem megy.
Nameg azért a témához sem ártana hozzászólni, ha már idebüfizel..
-
pereces
tag
válasz
gtasystem #62 üzenetére
"de tényleg valaki felhomályosíthatna hogy tulajdonképpen mire jó ez az ügyfélkapu.
értelmes gyakorlati hasznát kérdem.
mondjuk az évente 1szeri adóbevalláson kívül."Ez egy eléggé félreérthető mondat volt ezek szerint más is félreérthette.
A 68. hozzászólása alapján Ön kezelésre szorul.
-
gtasystem
őstag
ismét vitatkoznom kell..
én is lefordítottam már a "szar" jelentését, pedig szerintem eléggé egyértelmű.Másképp látjuk a dolgokat.
Én úgy gondolom hogy nagyon könnyű a fejlesztőnek a feedbackre hivatkoznia, és az az igazság hogy az "ez szar" is egy feedback.Sőt az is feedback hogy a júzer nem használ egy szolgáltatást.Ez is egyfajta feedback.És ezt a fejlesztőnek értenie kell. Ha nem érti akkor nem is igazi fejlesztő.
És az hogy ki kap pénzt, az egyáltalán nem mindegy.Erre sajnos elég sok példa van az élet bármely területén.De az ügyfélkapu is egy jó példa rá szerintem.A másik példánál maradva pedig itt van pl. Pussca..aki idejön és behülyéz a topikba.
Ebben az esetben a moderátornak kellene valamit kezdenie vele mivel elvileg ebben az esetben ő a topik "fejlesztője".
De Pussca esetében semmiképpen nem beszélhetünk gyakori esetről, sőt Pussca mindenképpen kivételnek számít, mivel ha megnézed Pussca adatlapját akkor láthatod hogy Pussca 2005.03-ban regisztrált, ennek ellenére még mindig csak újonc és 4 év alatt csak 7 esetben szólalt meg.Ez ugye elég furcsa, mivel ez azt is jelentheti hogy Pussca annyira sötét hogy 4 éve ül a számítógép előtt némán, és most végre elérkezettnek látta hogy megszólaljon 7-edszer is, de azt is jelentheti hogy Pussca tulajdonképpen csak valakinek a duplaregje ami csak ara kell hogy következmények nélkül hülyézhessen.Meg még egy halom dolgot is jelenthet pl Pussca nem egy tipikus ph júzer, vagy sitten ült 4 évig, vagy mittudomén de tény az hogy a moderátornak nincs könnyű dolga.
Szerintem a fejlesztőnek figyelnie kell az adatokra, hogy mit hányszor használnak például, és egy halom ilyen szoftver létezik ami mutatja hogy a júzer mit hogyan használ. És ebből már igencsak lehet következtetéseket levonni, ha a feedbackból nem megy. Tény, hogy fontos a feedback de nekem nagyon úgy tűnik hogy sokszor a feedback csak arra jó, hogy hivatkozzon rá a fejlesztő hogy miért nem dolgozik.
Te is a júzert teszed felelőssé hogy miért nem fogalmazza meg a problémát, holott ez tőle nem elvárható.Az ecceri júzertől szerintem az "ez szar" várható el, mert amelyik már komolyan megfogalmazza az már nem ecceri júzer.
Persze ez csak az én véleményem.
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #62 üzenetére
megpróbáltam neked az #58-ban lefordítani, hogy mi is az "ez sz@r" jelentése. nem igazán tudom, miért vitatkozol még mindig? tényleg nem vagy képes felfogni, hogy egy "ez sz@r" feedback alapján nem lehet fejleszteni? kérlek, ha nem vagy fejlesztő, akkor fogadd el, ne kelljen többünknek is még 5x leírnia, hogy ez _így van_. ha fejlesztő vagy, akkor meg mint mondtam, szívesen alkalmazlak
teljesen mindegy, hogy ki kap pénzt és ki nem. ha nincs érthető felhasználói visszajelzés az "egyszerű usertől", akkor a fejlesztő nem tudja a user igényeire optimalizálni a szolgáltatást. ez ilyen egyszerű.
na, de próbáljunk meg egy másik hasonlatot. úgy látom, hogy vitatkozni azért szeretsz. namost képzeld el, hogy bármelyikünk, aki ellened érvel most csak egyszerűen annyit mondana, hogy "te hülye vagy fiam". semmi indoklás, semmi egyéb. ezzel te tudnál valamit kezdeni? azon kívül persze, hogy egy fajta védekezésként vagy röhögsz a hozzászólón vagy szólsz a moderátoroknak. nos az "ez sz@r" feedback pont ilyen.
korábban már leírtam, de úgy tűnik még egyszer le kell írnom: az a feedback, amelyik a fejlesztő számára értelmezhető információt tartalmaz, úgy kezdődik, hogy "ez sz@r, mert..." és ide jöhet az indoklás. nem kell ügyvédeket megszégyenítő módon érvelni, elég leírni, hogy "mert nem találom a keresőt".
ha a fejlesztő nagyon sok felhasználótól kap ilyen visszajelzést, akkor feltehetően tényleg rosszul helyezte el a keresőt, és jobb helyre tudja tenni. ha viszont csak annyit kap, hogy "ez sz@r", akkor nem tudja, hogy a keresővel van a gond. -
gtasystem
őstag
válasz
Wolverine #64 üzenetére
ebben nem értek egyet.. meg szerintem a 70-es IQ az egy kicsit erős..(az Pussca-nak van)
pl. a kereső áthelyezése esetében nagy valószínűséggel a júzer csak figyelmetlen, és máris küldi az emailt mielőtt felfedezné a dolgot. Ez gyakran előfordul. De a figyelmetlenség és a hülyeség nem ugyanaz.
persze mindig vannak kivételek, ezt nem tagadom, azaz lehetnek extrémen hülye júzerek is,(mint pl. Pussca ) de ez nem általános.Pussca: nem tudom mikor éred el a moderátor ingerküszöbét de tényleg visszafoghatnád magad. Ha meg nem tudod pontosan elolvasni amit írtam, akkor én javaslok egy általános iskolás olvasókönyvet.. Azzal kezdj..És akkor talán a témához is hozzá tudsz majd szólni.
A hajrá magyarországozás meg nem mentesít a személyeskedés alól.. -
Pussca
csendes tag
válasz
gtasystem #63 üzenetére
Tehát akkor a fejlesztö a hülye, ha a user nem képes használni az adott progit/weblapot, holott az adott alkalmazás minden funkcióját el tudja látni. A Fejlesztö akkor tud fejleszteni, ha van feedback. Az "ez szar" típusú visszajelzés magáért beszél és nem lehet mit kezdeni vele, ahogy az ilyen értelmetlen vitákkal sem amit indítottál. A reakciódra visszatérve :
Ha vmihez nem értesz és okoskodsz benne, akkor ne csodálkozz ha "lehülyéznek". Ha te erre "szájbavágással reagálsz" akkor az téged minösít meg a gondolkodásmódodat. Számtalan reply érkezett már az okos gondolataidra, de te még mindig nem fogtad fel. Ennyi
Hajrá Magyarország -
Wolverine
félisten
válasz
gtasystem #63 üzenetére
Egy dolgot elfelejtesz: nem lehet 70-es IQ-hoz optimalizálni sem az IT-t, sem a pénzügyeket, mert akkor használhatatlanná válnak. (példa: korábbi PH-s megújulás - talán a RI/OS3-ról RI/OS4-re váltásnál -; a korábban a jobb oldalon levő kereső ugyanolyan méretben átkerült a bal oldalra; vagy két hónapig jöttek a kérdések, hogy hová tűnt
)
Ha valaki kínai étteremben rántott húst kezd követelni, akkor nem az étterem fog megváltozni, hanem a sokat ugráló vendégjelöltet elzavarják... mert userként hülye.
-
gtasystem
őstag
válasz
Wolverine #61 üzenetére
ezt különvettem mert lejárt a szerk.
Az ügyfélkapu használhatóságából indultunk ki és a két dolognak nem sok köze van egymáshoz, de ha a példánál maradunk akkor ha felhívják a céget hogy adja el az összes lekötést akkor a cég akkor teszi jól ha eladja szó nélkül.Esetleg felhívja az ügyfél figyelmét a várható veszteségre. Hiába gondolja úgy hogy rossz a döntés, egy magára valamit is adó cég -bármilyen profilban- nem gondolkodhat úgy hogy a júzer hülye.Ha a júzer később rájön hogy nem kellett volna eladni akkor az az ő baja.
A weboldalnál a fejlesztő dolga úgy megcsinálni a keresőt hogy figyelemfelkeltő legyen, illetve értelemszerű legyen a használata.Ha ott van az orra előtt és mégsem látja akkor talán a betűméretet kell növelni stb.stb.stb. Ez a fejlesztő dolga, hogy kitalálja a lehetséges változtatásokat, és nem a júzer kritizálása.
Persze csak szerintem..
-
gtasystem
őstag
tkazmer: biztos igazad van..és pont ezért tettem hozzá..hogy is érthetnék én ehhez..
tkazmer VladimirR: Vitatkoznom kell..Nem igazán értem hogy milyen alapon várjátok ti el az ecceri júzertől hogy ne ecceri júzerként viselkedjen hanem szakemberként.Arról nem is beszélve hogy nem is ő kapja érte a komoly fizetést hanem a fejlesztő, de ti persze elvárjátok ecceri júzetől hogy megmondja szakszerűen,hogy mit is csináljon a szakember a pénzéért.
Nem igazán értem ezt a fajta hozzállást.Az "ez szar" kifejezés pedig nagyon elárul valamit. Mégpedig azt, hogy "ez szar"
Ecceri júzer szerint legalábbis bizonyosan. És neki nem dolga az hogy ennél többet eláruljon.Sőt az a helyzet hogy ecceri júzer a megcélzott felhasználóréteg, és nem a fejlesztő.Tehát ecceri júzernek készülne a weboldal vagy szolgáltatás vagy akármi, mivel ő fogja használni.
Pussca: Neked meg azt javaslom hogy sürgősen vegyél vissza ebből a stílusból, mert ha esetleg utcán is alkalmazod úgy szájon vágnak hogy megborulsz.Persze ez csak jótanács...
Eddig itt senki nem hülyézett senkit sem, általánosságokban beszélgetünk.
És nem mondtam olyat hogy évente 1x használják az ügyfélkaput és ezért felesleges. Ha nem tudod mit mondtam olvass vissza.
Písz. -
Wolverine
félisten
válasz
gtasystem #57 üzenetére
Jó. Tegyük fel, hogy én devizaügyleteket folytatok az adatlapodon szereplő cégnél, és épp van egy nagyobb dollárlekötésem. Egy nap felhívlak, hogy add el az összeset, és amikor megkérdezed, hogy miért, ez most rossz időpont, mert most buknék vele (vagy pár héten belül nagyobbat nyerhetnék), akkor azt mondanám, hogy azért, mert nem tetszik a 10 dolláros bankjegyek színe
Lefordítva: nagyon sokszor a user a hülye. Sír, hogy nem talál semmit a weboldalon, és aztán kiderül, hogy a) ott van az orra előtt, csak nem lát/nem tud (vagy nem akar) olvasni; b) nem is használta a működő keresőt, ami azonnal kidobná, amit keres; c) olyasmit akar megtalálni, ami nem is tartozik a profilba...
-
Pussca
csendes tag
válasz
gtasystem #57 üzenetére
Gtasystem te egy tipikus user vagy bammeg. Igen, hülye is. Nem kicsit, nagyon. Vitatkozol bele a nagyvilágba, holott közöd nincs a témához. Szerinted az ügyfélkaput évente 1szer használják, tehát akkor felesleges. Szerintem pl az orvos is felesleges mert a mult évben nem is voltam beteg.
Sajnos úgy néz ki, hogy azok a pöcsök akik megtervezték és kivitelezték az ügyfélkaput azok nem sokat értettek hozzá, mert pl egy eccerü cluster-rel simán ki tudsz szolgálni több (tiz)ezer usert is. Persze kell a megfelelö hardver, de nem hiszem, hogy a pénz hiánya miatt nem oldották meg. A téma másik része meg sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak. A userek többsége 99%-ban hülye, a maradék 1% meg az a poweruser, aki azt hiszi, hogy ért hozzá. Pedig nem
-
VladimirR
nagyúr
válasz
gtasystem #57 üzenetére
ki kell, hogy abranditsalak, a juzer az esetek donto tobbsegeben hulye
aki szerint a user nem hulye, meg nem fejlesztett, es/vagy nem dolgozott meg felhasznalokkalaz "ez szar" tipusu hibajelentesek 99.99%-aban megoldhatoak lennenek egy rtfm, vagy egy stfg odavagasaval (ha a user nem lenne hulye es felfogna, mit is jelentenek ezek)
ezen kivul, meg ha veletlenul valoban igaza is van a user-nek (nincs), akkor is rendkivul hianyos az "ez szar" kifejezes, mert azon kivul, hogy a user nem kepes kezelni a termeket, semmit nem arul el
nem arulja el, hogy miert nem ke[pes kezelni azt (bar mint irtam fentebb, tobbnyire sejtheto, hogy ki a szuk keresztmetszet), nem arulja el, mi hibas, mikor jelentkezik a problema es peldaul, hogy az reprodukalhato-e
az a user pedig, aki ennyit kepes csak kipreselni magabol, ne lepodjon meg, ha hulyenek tartjak, netan meg is nevezik akkent.... -
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #57 üzenetére
Persze csak szerintem.
igen, ezt emeljük ki. hiszen elég világosan látható, hogy gőzöd nincs erről sem.ha jól látom az adatlapodon, értesz valamennyire a tőzsdéhez.
nos az "ez sz@r" kijelentés kb olyan, mintha a mondjuk a portfólión azt írnák: azért érdemes most otp-t venni(vagy legyen inkább euró, az még közelebb lehet a lelki világodhoz), mert csak. vagy mondjuk mintha a tőzsdei adatszolgáltatás abból állna, hogy "lefelé ment az árfolyam", és ezt is csak egyszer, nap végén tudnád meg, tehát egész nap kereskedsz, vakon, a nap végén pedig megtudod, hogy nyertél-e vagy sem. -
gtasystem
őstag
válasz
Wolverine #55 üzenetére
a júzer sosem hülye..
itt kezdődik a dolog. ez az alap.
amelyik fejlesztő szerint a júzer hülye, az nem fejlesztő hanem csak pénzt keres fejlesztésért, de valóban fejlesztőnek nem igazán nevezhető.
De ha a fejlesztő eljut addig a pontig, hogy a júzer nem hülye, akkor már megindult a fejlesztővé válás rögös útján..Az "ez szar"-nál pedig kevés informatívabb dolog van. Bár abban lehet valami hogy a fejlesztő sokkal bonyolultabban gondolkozik mint az ecceri júzer és ezért nem is értheti az ilyen egyszerű megfogalmazást.Ezért javasolt az ecceri júzer számára az "ez szar" néminemű bonyolítása mint például "ez nagyon szar" vagy "ultraszar" mert ezek a kifejezések már közelebb állnak a fejlesztő bonyolult lelkivilágához.
Persze csak szerintem.
-
Wolverine
félisten
-
gtasystem
őstag
válasz
Wolverine #51 üzenetére
dehogynem.azt ki lehet venni hogy valami nem stimmel és az már valami.
Kopi31415: pontosan.Ha más nem akkor úgy hogy elkezd filózni rajta. Már az is előrelépés.Ecceri júzertől nem várható el hogy pontosan tudja mi a hiba, ecceri júzer csak simán fosozik mert valószínűleg nem fogja tudni szakszerűen megfogalmazni a kritikát, pont azért mert ecceri júzer és nem fejlesztő.
És itt a jó példa, fosozásból indultunk ki és tkazmer máris tudja hogy mi a gond.
Szerintem egy fejlesztőnek igenis kell tudnia érteni a fosozásból vagy legalábbis inspirációt kell merítenie belőle hogy megfogalmazza a problémát.Vagy ha nem, akkor majd jól elolvassa a topikot és megtalálja tkazmer javaslatát. Mert úgy tűnik maguktól ez nem megy nekik.
Persze csak szerintem.Én részemről amit lehet megtettem az ügyfélkapu fejlesztése irányában azzal hogy jól lefikáztam. Az it café elég olvasott, meg a google is indexeli ha jól tudom, tehát megvan az esélye hogy eljut a kritika a megfelelő helyre.
Ott segítek ahol tudok.. Meg nem is esett nehezemre..
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #50 üzenetére
És neki nem a júzer kritikájának milyenségével kell foglalkoznia, hanem a megoldással.
ó, dehogynem. hiszen azzal, hogy "ez sz@r" (hogy maradjunk annál a bizonyos stílusnál), egy fejlesztő sem tud mit kezdeni, nem tudja ez alapján jobbá tenni a szoftvert. ha mégis találsz ilyen fejlesztőt, légy szíves add meg az elérhetőségét, alkalmazom.
ellenben a "nehézkes a felület kezelése, mert a menüpontok logikátlanul vannak csoportosítva, jobb lenne, ha a képtár a képgaléria menüpontból lenne elérhető, és nem az ügyvezető életrajzánál lenne rá link" kritika értékelhető, konstruktív, intelligens, olyan, amely alapján lehet javítani. -
gtasystem
őstag
hát biztos így van ha te mondod..
szegény sok-sok ember aki már életében kimondta ezeket a szavakat valamilyen produktummal kapcsolatban, azok most mind-mind jól le lettek primitívezve.
Na mindegy majd csak túléljük valahogy.egyébként a vicc egész jó..
bár a rendőrök tuti nem örülnek neki.
Kopi31415: szerintem a hülye júzer nem fogalmaz meg értelmes kritikát.A júzer a fosozással fogalmaz meg egyfajta kritikát.Különben is nem a júzernek kell okosnak lennie, hanem a fejlesztőnek. És neki nem a júzer kritikájának milyenségével kell foglalkoznia, hanem a megoldással.Szerintem persze.
-
#06658560
törölt tag
válasz
gtasystem #45 üzenetére
"És a fosozás fejleszt és előre visz.Szerintem a kőbaltát is úgy találták fel hogy előtte jól lefosozták a botot.
Szóval fosozásra szükség van, szinte már állampolgári kötelesség.. "Kérlek kezeltesd magad, nagyon gyorsan.
"A júzer vagy örül, vagy fosozik."
A hülye júzer, az értelmes kritikát fogalamz meg. A kető nem ugyanaz, mert a kritikából lehet tanulni. És javítani. -
bambano
titán
-
gtasystem
őstag
válasz
#06658560 #41 üzenetére
tartok tőle hogy azt a projektet nem én fogom kapni.
pedig akkor jól járnánk az biztos..Fosozni meg igenis kell.A júzer vagy örül, vagy fosozik. És a fosozás fejleszt és előre visz.Szerintem a kőbaltát is úgy találták fel hogy előtte jól lefosozták a botot.
Szóval fosozásra szükség van, szinte már állampolgári kötelesség..
Arról nem is beszélve hogy egészséges is, mert felszabadítja az elfojtott indulatokat.Tehát orvosilag is javasolt..De úgy látom már áttértünk a szarozásra..
végülis az se rossz.. -
WonderCSabo
félisten
B*sszák meg, nem tudom feltölteni a maradék cuccot az egyetemi felvételihez. Szánalmas ez a szar Ügyfélkapu. Elnézést, de most nagyon ideges vagyok.
-
bambano
titán
de minek kérne időpontot az okmányirodába, amikor ha van rendes, minősített elektronikus aláírása, akkor magát az okmányt is elintézheti a neten időpont nélkül?
egyszer kell bemenni az okmányirodába az aláírás hitelesítéshez, a többi miatt később nem.
a fő értelme egyébként a távlatok: pár éve semmi nem ment elektronikusan, most már döcögnek a dolgok, előbb-utóbb lesz rendes elektronikus ügyintézésünk.persze lehet, egyszerűbb ügyekért kellene reménykedni...
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #40 üzenetére
Tehát magánemberként egy űberfos az egész..
bizony, úgy is értékelheted. bár én örülök, hogy tudok szabad helyet nézegetni a környező okmányirodákba (és nem kell mind a 17-et felhívnom), ha valami dolgom adódik.
mint ahogy - ha sejteném, hogy gond van a tb-mmel - örülnék, hogy utána tudok nézni a tb-s biztosítási jogviszonyomnak. sőt, most bejelentkeztem, és elvileg még "betegéletutat" is nézhetek, ha van türelmem kivárni, amíg betölti (megtudható pl, hogy a tb mennyit költött rád az utóbbi 10 évben)
talán a marketingjével tényleg lehet, hogy baj van -
gtasystem
őstag
-na csak sikerült kinyögni a választ a kora délutáni kérdésemre..
tehát az ügyfélkapu nem a magánembereknek van kitalálva, hanem egy vállalkozóknak szóló szolgáltatás.
Ugyanis engem qrvára nem érdekel hogy a vállalatnak mi a jó benne, és nem is azt kérdeztem.
Tehát magánemberként egy űberfos az egész..
Örülök hogy ebben egyetértünk..egyébként meg valakit igencsak érdekel ez a dolog..engem..azért érdeklődtem..
Kopi31415. nem az én munkám lenne, de viszonylag hamar találnék olyan céget ami 4,5milliárdért egy sokkal profibb rendszert rakna össze..
A maradék 0,5 milliárdból én meg ellennék egy darabig..na jóccakát
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #35 üzenetére
- az lehet, hogy neked nem tetszik, csak ez senkit nem érdekel. az ügyfélkaput eredetileg a nagyvállalatoknak készítették, majd fokozatosan a kisebb cégeket is kötelezték arra, hogy használják. az, hogy ellátták néhány állampolgári funkcióval is, inkább extra szolgáltatás, a magyarorszag.hu elsődleges célja nem az állampolgárok kiszolgálása
- miről beszélsz pontosan? mi utópia?- mivel nem vagy vállalkozó, ezért elég nehéz számodra felfedni egy vállalkozóknak tervezett szolgáltatás előnyeit
- tekintettel arra, hogy nem válaszolsz a kérdésemre ("vezettél már vállalkozást az utóbbi mondjuk 3 évben?") elég nehéz ide bármit is leírni. ugyanis valóban, állampolgári funkcióból nincs túl sok. egyszerű munkavállalóként meg nem biztos, hogy érdekel, hogyha a munkaadódnak egy új alkalmazott bejelentése vagy egy új tevékenységi kör felvitele 10 perc.
-
gtasystem
őstag
-a vállalatok is munkavállalókból állnak, de javíts ki ha tévednék..
ez nagy butaság hogy a vállalat a minden, mert az fizeti a nagy pénzt..nekem speciel egy ilyen megközelítés (pláne a magyarország.hu-n) nagyon nem tetszik.-amit írsz az egyenlőre csak egy utópia, és nagyon jól hangzik de a valóság egy picit más.Jelen esetben még a forgalmat sem tudja kiszolgálni a szolgáltatás.
-hát ez az hogy nem tudom pedig mióta érdeklődöm itt..
és ami 10 milliárdért összeomlik az egy fos.- igen szívesen hallanék pl olyan hírt hogy ennyi meg ennyi előny származott az ügyfélkapuból..de nem hallok..
- ha ennyire odavagy az ügyfélkapuért akkor erre tudnod kellene a választ..
-
REDeath
őstag
nemtom biztos adat-e amit írt valaki, de az eddigi 5 milliárdot az üzemeltetéssel meg mindenne ami vele kapcsolatos kell érteni? vagy csak maga a sw-hw ?
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #29 üzenetére
nem hiszem hogy magyarországot a vállalatok képviselnék, sőt ezzel nagyon nem értek egyet.
az lehet, hogy te nem értesz egyet, és az is igaz, hogy a vállalatok nem szavaznak. de azért mégiscsak ők adják a munkahelyeket nem?
sajnos én még arról nem láttam statisztikát, hogy mennyivel kevesebb közszolgát jelent az ügyfélkapu, vagy hogy mekkora költségeket takarít meg.
de ha belegondolsz, szerinted mi nagyobb költség: fenntartani egy hivatalt ügyféltérrel, ügyintézőkkel, biztonsági őrökkel stb, vagy alkalmazni a teljes bagázs helyett 2 ember kb 5m2-nyi irodatéren, akik a beadott anyagokat a "túloldalon" kezelik? (a számok persze beszorzandóak a szükséges hivatalok számával)
vagy vegyünk az életből is egy példát: gondolod, hogy a bankok csak azért számítanak fel kisebb jutalékokat a netbankos utalások és egyéb banki műveletek után, mert nem csak az otthon kényelmével akarnak "kedveskedni" az ügyfélnek?5 milliárd eddig és még 5 milliárdot akarnak rákölteni. Az eddig 10.
Egy ekkora fosra?!!
te, azt se tudod mire jómivel ha hír van az it cafén az ügyfélkapuról az többnyire csak az, hogy nem működik.
igen, általában ha megfigyeled a média működését, elég világosan kivehető tendencia, hogy többnyire a negatív hír a hírértékű.de legalábbis valami átlagon felülinek történnie kell ahhoz, hogy hír legyen belőle. vagy téged érdekelne, ha minden nap beírnák, hogy "ma működik az ügyfélkapu"?
egy kérdés: vezettél már vállalkozást az utóbbi mondjuk 3 évben?
-
#06658560
törölt tag
válasz
gtasystem #29 üzenetére
Szerintem pedig összemosol dolgokat.
mikor indult a folyamat az egész kiépítésére? mennyire akarják ezt is használni? Nem lehet egyik napról a másikra beterelni midnenkit, hogy akkor mostantól csakis ügyfélkapu és slussz, lassan lehet kibővíteni midnen oldalról. Mert emberek vannak mögötte, mellette, helyette, akiket erre fel kell készíteni.Kérdés: mi alapján mondod, hogy szarul működik, hogy fos, ha még nem is használtad? APEH-os licitelés miért is fontos neked?
-
gtasystem
őstag
a 8 csilliárd csak hasraütés volt.
de ha tényleg 8 milliárdot költöttek akkor azt azért megnézném hogy mire..
és hát mit mondjak elég szarul költötték bármennyi is volt, mivel ha hír van az it cafén az ügyfélkapuról az többnyire csak az, hogy nem működik.
nem hiszem hogy magyarországot a vállalatok képviselnék, sőt ezzel nagyon nem értek egyet.na és megnéznék egy kimutatást hogy mennyivel kevesebb hivatalnokot kell alkalmazni az ügyfélkapu beindítása óta.
szerintem semennyivel, sőt sokkal több informatikusra van szükség a már említett gagyi kivitel miatt.Utánanéztem: 5 milliárd eddig és még 5 milliárdot akarnak rákölteni. Az eddig 10.
Egy ekkora fosra?!! És itt kell topikozni arról hogy mire jó meg össszeomlik? Már ne is haragudj de ez katasztrófa.Kopi31415: nem mosok össze semmit, (kivéve a piros zoknit
és értem amit a többiek írnak.
az nagyon szépen hangzik amit írsz, hogy hogyan kellene működnie a dolognak csak éppen nem úgy működik ahogy írod.Te is csak feltételes módban beszélsz róla.Ha úgy működne akkor 50 választ kaptam volna kapásból arra, hogy mire jó a rendszer.Ehelyett itt kell mazsolázni hogy mire is jó valójában.
Ja és nem írtam ilyet hogy nekem csak évente egyszer van találkozóm a hivatalokkal.Eddig a legértelmesebb pozitívum az apeh-licitelés de azt is nyugodtan meg lehetett volna oldani az apeh oldalán.
-
kingabo
őstag
A kormány szóvívő portáltól vagy honnan hozzák el a sok felesleges szervert és probléma megoldva.
Vagy a másik megoldás (nálunk egyetemen ez van) max x ember lehet benn, többet nem engednek be. A felhasználó "üres járati idejét", amikor nem csinál semmit az oldalon meg levenni valami minimális értékre, ha eléri szépen kiléptetni... -
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #21 üzenetére
3. az ügyfélkapu alaphelyzetben működő szolgáltatásaira. tekintettel arra, hogy egy ország esetében a vállalatok azok, amelyek lehetővé teszik a működést, és az adóbevétel nagy részét adják, talán annyira nem nagy áldozat 8mrd-ért megkönnyíteni a dolgukat olyan módon, hogy az megkönnyíti az állam dolgát is (kevesebb hivatalnokot kell fizetni kevesebb hivatalban)
-
#06658560
törölt tag
válasz
gtasystem #25 üzenetére
Összemosod a dolgokat, illetve nem érted meg amit a többiek írnak: Nem csak időpont kérés lenne, hanem egyáltalán a hivatal elkerülése lenne a lényege. S nem csak a földtámogatás esetén, de ingatlan eladása, más lakhelyre költözés, lejárt okmány esetén is használható lenne. Azt írtad, neked a hivatalokkal évente egyzer van találkozód. A nagy átlagnak meg nem, autóvásárlás, eladás szintén több hivatali ügyintézést jelent, külföldről behzva akár heteket is ott tölt az ember, mire lesz egy szemle és műszaki vizsga. Na az ilyen elintéznivalókat lehetne a teljes szolgáltatás esetén intézni a neten. Akár pl. adóbevallást is ,hogy még a psotára se kelljen elcsatangolni.
-
gtasystem
őstag
válasz
#06658560 #23 üzenetére
1. ha csak időpontot tudok kérni, akkor miért ne kellene szabit kivennem? Egyébként meg időpontot telefonon is lehet kérni, persze az nem annyira trendi.
2.Nem gondolom hogy röghözkötötten élném az életem, azért mert nem igénylek földművelési támogatást..mindegy szerintem úgy szar az egész ahogy van, na meg még ráadásul össze is omlik ha használják, szóval akinek jó és hasznosítani tudja az használja, de egy ilyen domainre mint a magyarország.hu azért szerintem egy picivel komolyabb szolgáltatás illene.
és látatlanban lefogadom hogy amennyiből készült, abból nagy valószínűséggel az ENSZ rendszerét is fent lehetne tartani..
-
opera11
tag
Mondjuk az sincs megírva, hogy az utolsó utáni napon kell az ilyen cuccokat beküldeni
-
#06658560
törölt tag
válasz
gtasystem #21 üzenetére
1- a kényelmet nem értettet a legelején sem, azt feszegetted miért kell. pl. nem kell szabit kivenned egy okmányirodai ügyintézésért.
2- földtámogatást elég sok ember midnen évben igényel, plusz aszálytámogatást, mások árvíztámogatást, belvízkár megtérítését, miegymást. Hogy neked az éves adóbevalláson kívül nicns dolgod hivatalokkal, és röghözkötötten éled életed, nem lejenti azt, hogy az ország cirka tíz mega lakosa is így él, a cégekről meg ne is beszéljünk.Úgyamúgy azon gondolkodom, hogy ezek a hibák rendre a határidők előtt kicsivel történnek. Ez nem a nép nevelése, hogy ne hagyjanak midnent az utolsó pillanatra?
-
Ha nem variálnának 1 adott honapon belül a nyomtatványkitöltö programokkal nem az utolsó pillanatban kellene leadni a bevallásokat.... kész röhely ha pl 20-án megcsinálod beküldöd, majd pl. 26-án visszajön az egész hogy hibás.... pedig csak újjitanak picit a nyomtatványkitöltö programon (1 rublikát ide-oda tesznek pl) .s kezdhetsz mindent ujra.... nah ezért van hogy határidö elött 1-2 nappal küldi be mindenki....
-
gtasystem
őstag
1.-mivel elvileg azért van.illetve kellene hogy legyen.
2,-nem értem a kérdést.nem mondtam hogy nyújtson mást, de most egyenlőre még nem nyújt semmit sem, illetve, úgy kell keresgélni az előnyöket.
3.- hogy mi a fa**ra költöttek el 8 csilliárdot.de persze nem kell válaszolni csak berzenkedek.
-
_Toka_
senior tag
válasz
gtasystem #19 üzenetére
Nem nagyon értelek!
Miért kellene, hogy nekem, magánszemélynek fontosabb legyen egy ügyfélkapu, mint bármely hivatal? Mi másban nyújthatna egy ügyfélkapu bárkinek többet egy hivatalnál, mint kényelemben, gyorsaságban?a magánember az meg le van...
Tulképp mire vársz választ -
gtasystem
őstag
értem.
na ez az e-árverés már érdekesen hangzik..
köszi.
nem a rendszeres használat a lényeg, hanem hogy valódi előnyt jelentsen az ügyfélkapu használata.mondjuk a mindennapokban.vagy mit tudom én.
de azért ez jellemző hogy itt az "ügyfél" akinek ez az egész jó, az vagy könyvelő vagy vállalat de mindenképpen vállalkozó.
az az ügyfél.a magánember az meg le van...
ngabor2: na ez az hogy csak elméletileg.
-
ngabor2
nagyúr
válasz
gtasystem #16 üzenetére
elméletileg arra lenne jó, hogy amit a hivatalokban személyesen tudtál eddig intézni, azt elektronikusan is megtehesd. jó esetben, egy "normális" melóhelyen dolgozó ember esetén ez valóban évi néhány alkalom. de egy vállalkozónak, vagy akár magának a munkahelynek, őstermelőnek, meg mittoménkinek ez lényegesen több. lehet mondani, hogy na bumm, rámenne egy nap a hivatalban. csakhogy nem évente 1 nap, hanem rossz esetben havonta több nap, esetleg többször visszamenve. innentől kezdve nem mindegy.
-
tkazmer
addikt
válasz
gtasystem #16 üzenetére
igen, pl tudsz időpontot foglalni az okmányirodába, vagy ha lejár valamelyik okmányod rövid időn belül, arról küldenek emailt. de szintén szükséges ügyfélkapu ahhoz, ha pl az apeh féle e-árverésen akarsz licitálni valamire.
persze azzal egyetértek, hogy egyszerű magánemberként valóban nem szükséges napi rendszerességgel használnod. de vállalkozóként azért - eltekintve az ilyen leállásoktól - nagyon sokmindenen tud könnyíteni. -
gtasystem
őstag
válasz
dajkopali #15 üzenetére
na ez jól hangzik, de azért ez se túl sűrűn fordul elő valljuk be..illetve többnyire csak egyszer vagy párszor az életben.
Persze azért jó tudni hogy akkor majd ez villámgyorsan fog menni..Zigur: na ez már valami, de mondjuk konkrétan?
földművelési támogatást sem kér az ember olyan sűrűn.én azt találtam amikor próbáltam megfejteni hogy mire jó, hogy tudok időpontot kérni az okmányirodán.
nem vagyok meggyőzve, de azért köszi a válaszokat.
-
dajkopali
addikt
válasz
gtasystem #13 üzenetére
itt az új javaslat
-
dajkopali
addikt
sőt, ennél több, egy ilyen általános rendeltetésű rendszer elvileg szinte minden jelenleg még papíron végzett ügyintézésre alkalmas lehet - lásd egyéni vállalkozói engedélyek
meg egyébként: megfelelő szabályozással és garanciákkal elérhetnénk oda, mint az USA, hogy gyakorlatilag szintem minden bürokráciát igénylő eljárás mehetne a neten -
gtasystem
őstag
de tényleg valaki felhomályosíthatna hogy tulajdonképpen mire jó ez az ügyfélkapu.
értelmes gyakorlati hasznát kérdem.
mondjuk az évente 1szeri adóbevalláson kívül.pár napja egy apeh-os nem tudta megmondani.illetve azt mondta hogy külföldről lehet adózni. ez az előnye.
ez azért szerintem egy picit kevés, ezért kérdem. -
ddekany
veterán
Melyik komponens itt a szűk keresztmetszet? A végén ki ne derüljön, hogy valami olyan, amiből simán lehetne több is...
-
30z.Samu
félisten
Nem igaz, hogy nem tudják rendesen megcsinálni...
-
bambano
titán
Pali, nem tudom, mi bajod a biztonsággal, ha a terheléstől úgy felborult a rendszer, hogy nem érthető el semmi, akkor a betörők sem érhetik el, tehát a biztonság maximális
Az más kérdés, hogy mi a retekért nem lehet megoldani, hogy ne egyszerre kelljen leadni mindent mindenkinek. Miért nem lehet mondani, hogy az egyiknek májusban van a mérleg leadási határidő, a másiknak meg júliusban.
Az már csak hab lenne a tortán, ha a gazdasági év kezdetét is megválaszthatná a vállalkozó (igaz, a legjobb adócsalások ezzel oldhatók meg), de pl. az államháztartási szervezetek közbeszerzéséhez ez igen sokat segítene.
-
gtasystem
őstag
válasz
fekeandras #1 üzenetére
tuti hogy minimum 6 trilliárd..
de persze űberfos az egész. -
VladimirR
nagyúr
jajjistenem, vilagvege, mindmeghalunk...ohm...ize...jah, nem, azt a google osszeomlasakor kell...
rohaggyanakmeg, hogykepzelik
-
kraftxld
félisten
Userenként 0,5MB... és ettől behal a rendszer?
-
fekeandras
őstag
Már megint?Ez már nevetséges...
Pont a legjobbkor fosott be az oldal.
Mennyi is volt ennek az ügyfélkapu projectnek az összköltsége?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest